eFFFe forumvriendinnen

08-06-2007 19:38 7104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog even ego:

Gisteren weer weinig tijd gehad voor de computer.

De babyshower was echt een totale verrassing. Een vriendin had het georganiseerd. Niet met spelletjes enzo, maar gewoon lekker beppen, thee drinken, eten etc met alle vrouwen die dicht bij mij staan. Allemaal hadden ze ook een klein kadootje gekocht. Zo lief! Lekkere dingen voor verzorging voor vóór de bevalling en wat drankjes voor na de bevalling.

Het was echt zo'n leuke verrassing!

Het was ook zo leuk dat iedereen lekker met elkaar aan het kletsen was. Het zijn natuurlijk geen echte onbekenden van elkaar, maar toch!

Het leek ons die dag ook wel leuk als ik zou gaan bevallen. Iedereen erbij!
Goedemorgen allemaal!

KQ staat nu echt met stip op nummer 1 qua waarschijnlijk bevallen!

Vannacht heerlijk (voor mijn doen, dus relatief) goed geslapen. Wat geeft dat een hoop energie en door de wintertijd had ik ook echt het gevoel dat ik uitgeslapen had.

Vanmorgen verloor ik slijm (sorry!) met bloedsliertjes. Volgens mij is dat dan een stukje slijmprop. En weet je wat dat betekent, helemaal niks. Namelijk dat ik binnen nu en een paar weken ga bevallen, maar dat is niet echt nieuws als je 38 weken zwanger bent. Maar goed, ik vond het toch fijn dat er in dit rustige nachtje blijkbaar toch weer wat "voorwerk" is gedaan. Ik neem aan dat je geen slijm verliest als het niet een beetje rommelt. Verder beetje menstruatie achtige vage pijntjes, maar niks heftigs/duidelijks.

Ik ben net op mijn fiets naar het winkelcentrum geweest, ging nog prima. Kost wel veel tijd nu om een boodschap te doen, want iedere bekende die ik tegenkom wil even weten hoe het gaat. Wel gezellig, daar heb je natuurlijk ook verlof voor.

Ik kom later vandaag zeker nog even checken hoe het gaat met KQ, Soep, Es en anderen!
Keek net even op gmail enne................

KQ heeft een prinsesje gekregen. Kijk op gmail voor het verhaal van KQ-man!

Geweldig nieuws. Helemaal blij weer!
dit waren ook nostradamus-voorgevoelens van mij haha (ik kreeg het sterke gevoel even op gmail te loeren)....
Joehoe, de club blijft maar groter worden!

Goed van je Klaver, volgens mij moet jij van de andere dames die nog niet weten of het een jongen of een meisje wordt maar voorspellen wat het gaat worden! Het lijkt erop of die gaven van jou werken!!

KQ, nogmaals gefeliciteerd en sterkte!

Liefs

Herah
O gossie, nu ben ik echt de volgende!

Klaver, kom maar op met je voorspelling

Lieve KQ, ik ga nu de tabel voor je aanpassen, dan ga ik ontbijten en dan reageren op de andere dames!
Soep, het wordt nu inderdaad echt spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ontbijt achter de kiezen, net als een rustige nacht. Buikje was lekker ontspannen en ik ben maar een keer wakker geworden om te plassen

Voor mij nu B-day, maar ik heb geen 'verschijnselen' zoals Es en Plieno. Beetje sluimerend gevoel in de onderbuik, maar dat heb ik nu al een week. Ik ga nog maar even uit van een novemberkind!

Ik dacht al: KQ meldt zich maar niet, die is vast bevallen. En ja hoor, kreeg er helemaal tranen in mijn ogen van.

Plieno: ik wil ook wel een beetje slijm kwijt, ook al zegt het niets over het tijdstip. Het zegt inderdaad iets over de voorbereidingen, ik wil ook wel zo'n echt teken. Fijn dat je lekker hebt geslapen, ik ook. Ik weet nog niet of ik naar buiten ga vandaag, het is helemaal geen mooi weer. Zit je buik niet onwijs in de weg bij het fietsen? Hier in mijn stadje heb je allemaal bruggetjes die je op en af moet, is soms gewoon niet handig!

Jules: echt super, die babyshower. Ik heb er ooit een gehad van een vriendin, was echt een superleuke middag. Mensen in mijn omgeving lijkt het ook wel wat als ik bij hun zou bevallen (in een sporthal tijdens een volleybalwedstrijd, jaja

Er was daar wel een geneeskundestudent bij die al zijn coschappen gyn heeft gelopen, en hij is erg goed volgens mij, maar doe toch maar niet....

Ik heb ook altijd gezegd dat de baby eerder zou komen dan de uitgerekende datum. Nou, mooi niet dus! Was dus wishful thinking van mij. Nu aftellen tot 2 weken. Donderdag weer naar de vk, ben benieuwd, misschien vraag ik wel of ze een blikje wil werpen daar beneden... Wat vervelend van de vader van je vriend, dat zal zeker gaan meespelen strakjes, als jullie kleintje er is.

Jusa: het wordt voor jou ook spannend nu. Word je er niet gek van? Ik zou de klok wel voor je vooruit willen zetten, dan weet je vast maar wat. Nog even extra hard duimen voor je!

Mimmie: lekker druk weekend, wel in de goede stad, haha! Ja, wij hebben het ook naar ons zin hier, maar willen we de stad uit als we een huis gaan kopen. Naar een burgerlijk dorp, waarbij je wel zo in de stad bent. Dat is iets voor volgend jaar! Ik hoop inderdaad dat je ukkie is ingedaald! Ik voel echt van alles beneden, volgens mij zelfs handjes bij het gezichtje. Is een maf gevoel, zo laag, alsof hij/zij er al bijna uit is. Soms vraag ik me af waar het nog doorheen moet!

Dokkie: lief dat je weer even komt spieken, er is genoeg aan de gang hier. Gaat het goed met je?

Blond: leuk om je verhalen van thuis te lezen, fijn dat alles zo voorbeeldig gaat. Wij oefenen nu nog regelmatig met de wagen in- en uitklappen, lief was het alweer vergeten... Ik heb hem nog nooit in de auto getild, mijn vriend heeft dat bij de winkel gedaan om te kijken of het paste.

Es: ook bij jou een gemis. Als ik jullie verhalen zo lees, dan prijs ik me maar weer gelukkig dat ik nog iedereen om me heen heb.

Wel leuk, om even bij je volleybal te gaan kijken? Ik probeer nog wedstrijden te gaan kijken, is nog 2 keer gelukt en mijn team is helemaal door het dolle als ik er ben. Die staan snel op de stoep als de baby er is!

Heb je de vk nog gebeld? Hoe gaat het nu, of ben je stiekem aan het bevallen?

Ik ga dit even posten en dan wat rondsnuffelen en dan lekker douchen. Mijn buik vindt achter de pc zitten niet meer zo fijn, geloof ik!
Wow, wat leuk hè, het prinsesje van Kingsqueen is geboren! Heb het verhaal net op de gmail gelezen. Allemaal gefeliciteerd!

Oh soepie................ brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....... spannend!!!!

Weet iemand trouwens hoe de tabel aangepast wordt als Soep bevallen is?

Zo ik rol net mijn mandje pas uit. Eindelijk weer eens redelijk geslapen. Wel vaak wakker geweest, maar niet zo erg dat ik eruit hoefde.
Dat vroeg ik me ook af, Luum. Ik kan in het hoofdbericht een knop aanklikken 'Wijzig dit bericht', maar ik denk dat dat is, omdat ik het forum heb geopend. Ik heb de nieuwe tabel in gmail gezet, daar staat bij Dokkie ook een uitleg hoe je een afbeelding in een topic zet. In het ergste geval, als ik lang weg ben, dan kan je altijd nog de tabel in de gewone berichten zetten, dat kan iedereen. En dan kan je toch alles bijhouden.

Ik ga er natuurlijk vanuit dat het allemaal zo makkelijk gaat dat ik minimaal de tabel kan aanpassen, hahahaha!
Soep, wat gaaf dat je wel eens een handje of zo bij het gezichtje voelt. Ik hoop echt zo voor je dat het snel gaat komen! Laat november maar aan ons over; oktober is van jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (dan hoef je niet meer zo lang te wachten).

Die shower was inderdaad echt gaaf. Ben eigenlijk niet echt zo'n type, maar dit kon ik echt onwijs waarderen.

Lekker he luum, zo lang slapen! Geniet maar van die momenten!

Zouden Es en Plieno november gaan verlaten en oktober gaan benutten?! Spannend ook. En zoals iemand al zei: het wordt nu echt een soort babyboom!
t is inderdaad wel echt spannend nu, met al die voortekenen bij plieno en dat bloedverlies van es.. kijken of soep haar plekje in rij nog kan vasthouden..

Het hoeft natuurlijk niet altijd met voortekenen gepaard te gaan dus wie weet soep, wordt jou barry ook gewoon nog een oktoberkindje.

En lekker optimistisch om er van uit te gaan dat je met gemak zelf de tabel wel kan aanpassen na de bevalling

Waar zou je heen willen qua dorp dan soep? ons dorp of iets anders in de buurt of echt helemaal ergens anders?

super he, dat KQ ook bevallen is van haar meisje! t wordt een mooi rijtje zo.

Nu nog duimen voor goed nieuws voor bri, jusa en lily en dan hebben we straks het rijtje comleet!! hoop t zo voor jullie lieve meiden!!

duik even in de krant. Tot later!!

x
Mimmie, had jij je adres op gmail gezet?
Kingsqueen, gefeliciteerd met jullie Prinsesje. Wat lief dat je man ons zo goed en snel op de hoogte heeft gebracht!
Voor Herah: babyfooninfo staat op de gmail. Laat maar even weten.
hey jules,

ik heb mijn adres er niet op gezet. Ik heb namelijk zelf waarschijnlijk niet genoeg kaartjes om jullie allemaal een kaartje te sturen en dacht; dan is het ook een beetje stom om van jullie wel allemaal een kaartje te " verwachten"... vandaar

ben je enveloppen aan het schrijven? beetje leuk werkje of erg vervelend?

x
Mimmie, ik heb hetzelfde "probleem". Ik heb wel wat reserve kaartjes, maar nooit genoeg voor degene buiten het forum die ik nu nog vergeten ben en jullie allemaal.

Dus ik kijk hoe veel ik er heb en dan begin ik denk ik op alfabetische volgorde en helaas op = op.

Overigens 'verwacht' ik helemaal niet van iedereen een kaartje, ik zou het ook al super vinden om hem op g-mail te kunnen zien! Dus die van ons ga ik sowieso op gmail laten zetten.

Wat ik vandaag "verlies" heb ik trouwens inmiddels definitief kunnen definiëren als SLIJMPROP. En dat kan dus een begin zijn, maar het kan ook gewoon niks zeggen. Zo is mijn lijf het wel spannend aan het maken!
Plieno en Mimmie, ik vind het geen probleem jullie een kaartje te sturen. Geldt trouwens voor iedereen die z'n adres nog niet op gmail heeft gezet! Dus als jullie een kaartje willen, dan zet gerust jullie adres erop. En: voel je niet verplicht een kaartje terug te sturen!

Mimmie, ik zag dat je het over jullie dorp had tegen Soep. Ik dacht even dat ik jouw adres over het hoofd had gezien.

Wij gaan trouwens etiketten printen. Wel zo makkelijk.

Plieno, wat zijn de speculaties over hoe lang het kan gaan duren nadat je de prop bent verloren?
Jules, meestal maximaal 2 a 3 weken. Aangezien ik nu 38 weken en 1 dag ben, kan ik dus nog steeds makkelijk een week overlopen.
Plieno, balen zeg! Je zou verwachten dat het ook zo met een week wel aan de gang moet gaan. Ik ga gewoon voor je duimen dat het niet zo lang meer gaat duren!
Soep, waar ben je??? Aan het bevallen?
haha,, ja het valt wel op als soep er een tijdje niet is.. is zo trouw qua schrijven altijd.. wie weet hoort zij wel bij de 4% die het precies op de uitgerekende datum krijgt... zou leuk zijn!!

ik zal tegen de tijd dat het bij ons zover is ook zeker ons kaartje op de g-mail zetten. vind het inderdaad wel leuk om te zien wat iedereen voor kaartje heeft en welke teksten enzo..

jules; ik woon in een dorp tegen de stad van soep aan, dat weet ik via de gmail toen we ooit allemaal schreven waar we wonen. vandaar dus..

ik zal mijn adres er vrijblijvend bij zetten maar voor iedereen geldt: als je het niet handig vind of geen kaartjes genoeg hebt; laat mij dan maar gewoon zitten hoor!!!

net fijn nat geregend.. bah wat een herftsweer vandaag. Liep enthousiast met de hond een rondje toen het opeens flink los begon te gaan.. bleh.. nu maar even een kop thee om weer warm te worden..

tot later.
Het is inderdaad echt treurig weer... Had voor vandaag echt tig plannen, maar ze zijn letterlijk in het water gevallen. Gelukkig nog vrije dagen zat (en als dat niet zo is BETER).

Hier ben ik. Lag lekker te slapen! Niks bevallen dus. Ik lijk wel jarig vandaag, er wordt gebeld en gehyved en gemaild, echt grappig. Het enige wat ik verlies is wat urine (he jek, ik weet het). Baby zit dus lekker in mijn blaas te duwen. Ik hoop de hele tijd op vruchtwater, maar daar lijkt het echt niet op. Gek kind.

Vriend droomde vannacht trouwens dat we een meisje kregen, maar dan wel een in kleuterformaat. Malle jongen.

Mimmie, ik weet eerlijk gezegd even niet meer in welk aangeplakt dorp het is, kan je het nog een keer op gmail zetten? Heb wel een vermoeden....

Wij hebben ook etiketten gemaakt, echt handig, lekker plakken en niet schrijven. Incidenteel zit er wat handwerk bij, door de computercrash. Ik wil het kaartje ook op gmail zetten, wij hebben een scanner, dus dat is geen probleem.
Het is weer rustig hier.... Spannend. Hier nog niets te melden. Merk alleen wel dat ik de baby steeds minder ga voelen. Heb hem al een hele tijd niet meer gevoeld (sinds vanmiddag uurtje of twee). Hebben jullie dat ook wel eens of wordt het tijd om de VK te waarschuwen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven