Andijvie -> AEG stofzuiger - wie vertelt?

donderdag 1 juli 2010 om 16:33
Ik ben toe aan een nieuwe stofzuiger, nu zag ik onderstaande stofzuiger en vroeg me af of er toevallig een forummer is die hem heeft? Bevalt ie?
Het is de AEG AAM6103N
Specificaties
- Beste koop consumentengids juni 2010
- 1800 Watt
- Metalen telescoopbuizen
- Automatisch oprolsnoer
- Reikwijdte 9 meter
- Stofzaknr. 101420
- Gewicht stofzuiger 5,7 kg
- Incl. combi -en parketborstel en 2 hulpstukken
- Zuigkracht elektronisch regelbaar
- Rubberen wielen
- Airbasket voor optimale lucht door stroom.
- Airbasket voor het eenvoudig verwisselen van stofzak
Het is de AEG AAM6103N
Specificaties
- Beste koop consumentengids juni 2010
- 1800 Watt
- Metalen telescoopbuizen
- Automatisch oprolsnoer
- Reikwijdte 9 meter
- Stofzaknr. 101420
- Gewicht stofzuiger 5,7 kg
- Incl. combi -en parketborstel en 2 hulpstukken
- Zuigkracht elektronisch regelbaar
- Rubberen wielen
- Airbasket voor optimale lucht door stroom.
- Airbasket voor het eenvoudig verwisselen van stofzak
donderdag 1 juli 2010 om 16:35

donderdag 1 juli 2010 om 16:39
donderdag 1 juli 2010 om 16:40
donderdag 1 juli 2010 om 16:41
quote:Sarah Scott schreef op 01 juli 2010 @ 16:38:
Rond de 100 euro Vicodin, dus ik denk dat je met een nieuw voetstuk een stuk goedkoper uit bent
SeptemberGirl; sinds jaar en dag worden huishoudelijke zaken hier op het forum aangeduid met de term andijvie Dat is inderdaad iets voordeliger. Maar ik heb ooit eens een hele goedkope stofzuiger gekocht, en die deed het echt voor geen meter. Vaak zijn de duurdere, meer bekende merken, toch wel beter. Ik zeg doen!
Rond de 100 euro Vicodin, dus ik denk dat je met een nieuw voetstuk een stuk goedkoper uit bent
SeptemberGirl; sinds jaar en dag worden huishoudelijke zaken hier op het forum aangeduid met de term andijvie Dat is inderdaad iets voordeliger. Maar ik heb ooit eens een hele goedkope stofzuiger gekocht, en die deed het echt voor geen meter. Vaak zijn de duurdere, meer bekende merken, toch wel beter. Ik zeg doen!

donderdag 1 juli 2010 om 16:47
quote:vicodin schreef op 01 juli 2010 @ 16:41:
[...]
Dat is inderdaad iets voordeliger. Maar ik heb ooit eens een hele goedkope stofzuiger gekocht, en die deed het echt voor geen meter. Vaak zijn de duurdere, meer bekende merken, toch wel beter. Ik zeg doen!
Ja, nou. Ik kreeg toevallig net de reclame-mail binnen van de Aldi en daar hebben ze volgende week weer zo'n stofzuiger in de aanbieding. Al eens eerder gehad, maar die is overleden na de verhuizing, gestikt in het stof
Anyway...als ik zie dat die al 80 euro kost, leg ik liever 20 euro bij voor een degelijk merk....
[...]
Dat is inderdaad iets voordeliger. Maar ik heb ooit eens een hele goedkope stofzuiger gekocht, en die deed het echt voor geen meter. Vaak zijn de duurdere, meer bekende merken, toch wel beter. Ik zeg doen!
Ja, nou. Ik kreeg toevallig net de reclame-mail binnen van de Aldi en daar hebben ze volgende week weer zo'n stofzuiger in de aanbieding. Al eens eerder gehad, maar die is overleden na de verhuizing, gestikt in het stof
Anyway...als ik zie dat die al 80 euro kost, leg ik liever 20 euro bij voor een degelijk merk....

donderdag 1 juli 2010 om 16:48
quote:delphicat schreef op 01 juli 2010 @ 16:45:
Mijn bejaarde AEG zonder speciaal dierenhaar-stickertje doet het prima op mijn harige bank. Gewoon dat kleine mondje erop zetten met rood velours (waarom is dat toch altijd rood?), en de zuigkracht ietsje omlaag, gaan alle haren mee.Volgens mij geef je je eigen antwoord al!
Mijn bejaarde AEG zonder speciaal dierenhaar-stickertje doet het prima op mijn harige bank. Gewoon dat kleine mondje erop zetten met rood velours (waarom is dat toch altijd rood?), en de zuigkracht ietsje omlaag, gaan alle haren mee.Volgens mij geef je je eigen antwoord al!