Andijvie -> AEG stofzuiger - wie vertelt?

01-07-2010 16:33 19 berichten
Ik ben toe aan een nieuwe stofzuiger, nu zag ik onderstaande stofzuiger en vroeg me af of er toevallig een forummer is die hem heeft? Bevalt ie?

Het is de AEG AAM6103N

Specificaties

- Beste koop consumentengids juni 2010

- 1800 Watt

- Metalen telescoopbuizen

- Automatisch oprolsnoer

- Reikwijdte 9 meter

- Stofzaknr. 101420

- Gewicht stofzuiger 5,7 kg

- Incl. combi -en parketborstel en 2 hulpstukken

- Zuigkracht elektronisch regelbaar

- Rubberen wielen

- Airbasket voor optimale lucht door stroom.

- Airbasket voor het eenvoudig verwisselen van stofzak
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iets oudere versie hiervan, maar het merk bevalt mij prima. Alleen sinds een tijdje is het voetstuk lam, maar ik heb begrepen dat je daar bij het onderdelenhuis een nieuw voor kan kopen. Hoe duur is deze eigenlijk, anders kan ik net zo goed een nieuwe halen.....
Hoezo andijvie?
Ik denk dat Sarah heel veel andijvie heeft gemorst, en dat nu op moet zuigen

Ik heb een stokoude AEG, dus niet dit model, maar ja... al wel stokoud: oftewel: een duurzaam merk
Rond de 100 euro Vicodin, dus ik denk dat je met een nieuw voetstuk een stuk goedkoper uit bent

SeptemberGirl; sinds jaar en dag worden huishoudelijke zaken hier op het forum aangeduid met de term andijvie
quote:delphicat schreef op 01 juli 2010 @ 16:37:

Ik heb een stokoude AEG, dus niet dit model, maar ja... al wel stokoud: oftewel: een duurzaam merk Hmmja, dat dacht ik ook van mijn Bosch. Die valt nu zowat van ellende uit elkaar en kostte destijds (eeeh een jaar of 4 geleden) ruim 200 euro
Wij hebben ook een AEG, niet hetzelfde model, maar hij zuigt lekker hoor.
Cum non tum age
Ahso. Ik heb 'mosterd' net onder de knie. Dank.
AEG is altijd wel goed. Als je huisdieren hebt die enorm verharen op je meubels heb je van AEG een rode stofzuiger en die is speciaal voor dierenharen. Dus wellicht is dat nog een tip.

Wij hebben sindskort een zakloze (smerig woord) stofzuiger. Komt tenminste niet zo'n lucht uit!
quote:Sarah Scott schreef op 01 juli 2010 @ 16:38:

Rond de 100 euro Vicodin, dus ik denk dat je met een nieuw voetstuk een stuk goedkoper uit bent

SeptemberGirl; sinds jaar en dag worden huishoudelijke zaken hier op het forum aangeduid met de term andijvie Dat is inderdaad iets voordeliger. Maar ik heb ooit eens een hele goedkope stofzuiger gekocht, en die deed het echt voor geen meter. Vaak zijn de duurdere, meer bekende merken, toch wel beter. Ik zeg doen!
Noa, dank! Wel een oke merk dus inderdaad, als ik hier de reacties lees.

Graag gedaan SeptemberGirl!

Waldorf; dank voor de tip! Wel 2 poezebeesten hier inderdaad, maar áls ze al binnen zijn, slapen ze Dus niet zo gek veel last van haar.
Mijn bejaarde AEG zonder speciaal dierenhaar-stickertje doet het prima op mijn harige bank. Gewoon dat kleine mondje erop zetten met rood velours (waarom is dat toch altijd rood?), en de zuigkracht ietsje omlaag, gaan alle haren mee.
quote:vicodin schreef op 01 juli 2010 @ 16:41:

[...]

Dat is inderdaad iets voordeliger. Maar ik heb ooit eens een hele goedkope stofzuiger gekocht, en die deed het echt voor geen meter. Vaak zijn de duurdere, meer bekende merken, toch wel beter. Ik zeg doen!

Ja, nou. Ik kreeg toevallig net de reclame-mail binnen van de Aldi en daar hebben ze volgende week weer zo'n stofzuiger in de aanbieding. Al eens eerder gehad, maar die is overleden na de verhuizing, gestikt in het stof

Anyway...als ik zie dat die al 80 euro kost, leg ik liever 20 euro bij voor een degelijk merk....
quote:delphicat schreef op 01 juli 2010 @ 16:45:

Mijn bejaarde AEG zonder speciaal dierenhaar-stickertje doet het prima op mijn harige bank. Gewoon dat kleine mondje erop zetten met rood velours (waarom is dat toch altijd rood?), en de zuigkracht ietsje omlaag, gaan alle haren mee.Volgens mij geef je je eigen antwoord al!
Tja, inkoppertje
Ik heb er een. Op zich een goede stofzuiger, maar ik vind dat in de hoogte verstelbare duwstangding irritant. Door dat dikkere stuk kan ik vaak net niet onder kasten of tussen kieren enzo.
MILF in the making ;-)
En de stofzuigerzakken zijn bij de HandyMan de helft goedkoper.
MILF in the making ;-)
Ah dank DRP, voor ervarings-info! Duwstangding zit er bij mij nu ook op dus dat is voor mij niet zo'n verschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven