F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zooo ik ben klaar voor vandaag!

Kippenhok uitgemest, stro bijgevuld, dieren gevoerd.

Loungeset staat klaar, tafel buiten gedekt, zwemspullen liggen gereed, party tent opgesnord (moet hork "even" in elkaar zetten), 2e was zit in de machine, ga ik straks alles lekker buiten hangen.

Alle deuren staan tegen mekaar open, nu nog héérlijk zo, met alleen maar vogels op de achtergrond! En voor de rest... stilte.

Ik moet vaker om 5 uur eruit! (en vanmiddag een siësta houden!)

De kleine mannen zijn er nu uit, zal ze in de korte broek hijsen en de (verse) eieren opzetten.

Waarom 2500 euro uitgeven als je vakantiegevoel in je achtertuin hebt?

(heb er wat foto's van in ak gezet)
Tjonge Cees, je begint een echte boerin te worden. Zo vroeg op en alle dieren al voorzien en de mannen ook. Om die tijd sliepen we hier allemaal nog.

Nu zo even lekker zwemmen en dan door naar oude oma en de kermis. Wordt weer lekker bakken vandaag.
Pfoe Cees ik word al moe als ik je lees.

Ik blijf lekker binnen vandaag.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zit nu lekker onder de shelter! Heer lijk hoor, perfecte temperatuur zo.hork speelt gogo spel met de jongens met de buks op tafel.zijn namelijk al twee kuikens weg geplukt door kraaien terwijl we in de buurt zijn... Vis kom anders deze kant op, hier is het nog vol te houden. En kan nemo lekker zwemmen!
Ja lekker! 1,5 uur in de auto nu!

Hier binnen is het prima uit te houden hoor! Buiten 31 in de schaduw blleeuugghhh
Poehee, wat is het warm... schiet niet echt op zo. Gelukkig morgen een dagje thuis, lekker het badje opzetten en daar met de voeten in

Lau, had jij de dvd van het filmfestival besteld? Anders moet je je dochter hier maar een keertje komen bekijken Blijft een leuk filmpje

Tjee Cees, om 5 uur eruit! Da's veel te vroeg voor de zondag

Hier een lekker drukke zondag gehad gisteren We zouden naar de verjaardag van zwager, met de trein omdat man nog een dag gratis reizen had. Rijden er het eerste stuk geen treinen door een aanrijding met een persoon. Dus omreizen En op de terugweg bij een overstap (gelukkig het eindstation van de trein waar we in zaten) verliest Daan zijn croc, die (uiteraard) tussen trein en perron viel Man reageerde iets te boos, waardoor Daan weer schrok en begon te huilen, en gewoon niet meer wilde stoppen. Uiteindelijk heeft een conducteur geholpen met de bezemsteel van de schoonmakers, om de croc weer naar boven te hengelen (toch handig dat bandje aan de achterkant). Was Daan ook weer gerust, was wel heel sneu.

Maar door alle drukte van gisteren had hij gisteravond weinig zin om te gaan slapen, en ik na de zoveelste keer beneden zeuren iets te hard achter hem aanstampte, heb ik dus een verkeerde beweging gemaakt. En dat merkte ik vanmorgen toen er een spiertje in mijn been verkeerd schoot

Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter, nu alleen dat vocht nog uit m'n enkels Blegh, ben het weer nu al zat

Kortom, tijd om te gaan slapen
quote:tieger schreef op 28 juni 2010 @ 22:51:

Tjee Cees, om 5 uur eruit! Da's veel te vroeg voor de zondag Op elke dag is 5 uur te vroeg.

Hoewel ik nu ook een kwartiertje eerder opsta en dat is wel rustiger 's ochtends.

Tieg verder even een dikke knuffel voor je Lijkt me niet fijn met dit weer zwanger zijn en dan ook nog al die andere dingen die (net) niet goed gaan erbij.

Vanmiddag gaan ze op school met water spelen dus Tim heeft al zijn spullen mee. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met mee naar de bso nemen en dat alles dus ook thuis aan gaat komen.

Had gisteren ook het badje in de tuin opgezet en de tuin overdekt met doeken. Een over de droogmolen en nog een opgeknipt 2 persoonsdekbedovertrek tussen parasol en vanalles gespannen. Dat scheelde wel maar om dat nu iedere keer te doen.

Nu even snel aan de slag, straks in de pauze kan ik mijn nieuwe bril ophalen, zal wel een heel verschil zijn.

Nitro, hoe gaat het nu eigenlijk met meis op school? Heeft ze al meer aansluiting?
Iedereen gesmolten?
nee we koelen hier heerlijk af, het regent! had ik niet verwacht, was dit voorspeld??
Hier ook regen, op zich wel even lekker, alleen jammer dat ik mijn was buiten had laten hangen toen ik net voor twee uur op en neer naar mijn werk moest

Alles goed met iedereen hier hoop ik? Nic, leuke nieuwe bril gekocht?

Hier gaat het goed hoor, vandaag laatste werkdag voor mijn vakantie, en ik werk nog thuis ook, doe heb eerlijk gezegd niet zo heel veel zinnigs gedaan Moest dus nog wel even naar kantoor voor een overleg, maar verder lekker rustig aan. Vrijdagavond gaan we op vakantie, twee weken naar een huisje in zuid frankrijk, met prive-zwembad Heb er wel zin in hoor, heb de afgelopen weken natuurlijk niet zoveel gedaan, dus niet heel gestresst, maar ben toch wel aan vakantie toe moet ik zeggen. Broer van man gaat ook mee, met dochtertje van 7, wordt wel gezellig dus.
Lau, zou Daan morgen eventueel bij Nina kunnen spelen? Thuiszorg kan ivm vakantie en iets van een uitje 's middags geen zorg meer leveren De vaste leider en leidster van de bso zijn die dag ook allebei vrij, en ze werden er niet blij van als de inval zou moeten verschonen. Plus dat Daan daar ook niet blij van wordt.

Als het niet kan, is het geen probleem hoor, man regelt ondertussen namelijk dat hij thuis kan werken, maar ik weet niet of dat gaat lukken.

Oké, poepalarm bij Tessel... helaas net te laat Meest frustrerende nog dat Daan erom moet lachen dat het in haar badpak zit... heeft hij nooit last van

Wel grappig, hoe "gewoon" het bij Tessel eigenlijk gaat... ze geeft aan dat ze moet plassen of poepen, is vaak nog te laat, maar soms dus ook wel op tijd. Dat hebben we bij Daan eigenlijk nooit gehad, wennen zeg...

Nic, kun je geen zonnescherm bij Ikea halen? Daar hebben ze best wel grote rechthoekige, dat is misschien een idee voor jullie tuin? Ze hebben ook driehoekige (hebben wij, moet alleen nog opgehangen worden).

Cees, hebben jullie nu vakantie? Hoe lang moet Jesse nog naar school, of hou je hem nu thuis?

Vis, hoe gaat het met Nemo op school, en hoe bevalt jullie nieuwe huis?

Nitro, hoest bij jullie verder? Met Meis, en Mini, en Knul? Bevalt het ook in het nieuwe huis?

Met een beetje geluk kunnen we hier deze week een eerste pluk van de kersenboom afhalen, ben benieuwd wat eraf komt. Ze worden nu steeds roder, alhoewel de ander boom al leeggehaald is door de vogels Die de pitten weer uitschijten op onze auto

Nu maar vast beginnen met eten maken, man heeft borrel van het werk vanavond, en ik heb bedacht om lasagne te maken. Dus nu vast maken, kan het straks de oven in, en kunnen de kinderen ondertussen even douchen Zijn ze fris voor ze aan tafel gaan, maar kunnen we vooral op tijd eten. Heb ik ook een rustig avondje
Oh Tieg, gaat niet lukken morgen, ik moet om 14 in het zh zijn voor controle (galblaas), dus denk dat ik rond 15 weer terug ben, maar heb weinig vertrouwen in stiptheid van de zh-afspraken dus zal wel weer uitlopen :( Anders was het geen probleem geweest natuurlijk.
Tieg, ik wil inderdaad wel naar zo'n scherm kijken van de ikea. Staat al op mijn lijstje.

Ook lekker zeg dat je het zo laat hoort van de thuiszorg en komt dan ook nog eens slecht uit met de opvang.

Ik ga hier nog even opruimen want de poets komt morgen weer. Planten moeten ook nog water en zolang het wk aan de gang is hoef ik niet al te veel hulp te verwachten.
Poets gaat hier 6 weken naar het buitenland Studente met teveel vakantie.

Grappig Nic, ik was ook al in de weer met lakens en de droogmolen en 2 keukentrappen om schaduw boven het zwembadje te creeren. Groot succes: badje van de Aldi, 8.99 euro, met spuitbeest erbij! Heerlijk hoor, een tuin. In vorige huis zetten we een teil water op het balkon, is toch minder leuk.

Kindjes slapen trouwens bar slecht met die warmte, al 2 dagen niet voor 21.30u, vandaag waren ze zo moe dat het iets na 8en stil was. (Gewoonlijk 19.30u) Dit huis wordt heel warm en koelt maar langzaam af.
Vanmiddag gaan we weer tenten bouwen in de tuin. Moet toch snel eens naar de ikea en dan ook nog zien dat ik het zelf vast ga maken in de tuin want anders is de zomer alweer voorbij

Slapen gaat hier nog wel goed met de warmte. Floor gaat 's middags niet meer naar bed (dat is wel jammer) maar gaat dan 's avonds wel goed slaap (en dat is nog veel fijner). Vanmorgen wel vroeg wakker en dan niet al te gezellig.

Ik heb gisteravond een hele poos de deuren tegenover elkaar open gezet en vanmorgen ook meteen alles open, scheelt toch weer een graadje. Nu zit alles dicht, rolluiken, ramen en dan hoop ik dat het vanmiddag nog een beetje uit te houden is. Vanmorgen was het 25 graden in huis.

Lau, lekker nu vakantie. Wel gezellig zo met een aantal kinderen, dan heb je zelf hopelijk ook meer rust.

Kan je ook nog even goed bijkomen van de operaties.
hier hoeft niks gebouwd te worden, want nog geen zon gezien...
Hier ook koud en grijs. Gister bijna de hele dag regen gehad.
Hier nog geen regen gezien hoor en nog steeds behoorlijk warm.

Floor kan er niet zo goed tegen dus die zwemt zo ongeveer in bed en zit ook van top tot teen onder de warmtebultjes.
vreemd land hebben we!
Zoo ik heb weer mooi wat gescoord via marktplaats;

tijdje terug 2x expedit kast 25vaks voor 25 euri, en vandaag 8 bijpassende manden voor 15 euro.

Bij de kringloop 5 van die grote ikea plastic drinkbekers voor 20 cent en een meeega hamsterkooi mèt toebehoren voor 3 tientjes. een besparing van 325 euro. heeerlijk!
Naaah die kasten moet ik hebben voor zolder!
staan er genoeg op, je moet net tegen een koopie aanlopen. Heb je de marktplaats assitent aan staan? is ideaal.

Laatst stond er 1 hier in het dorp gratis af te halen, was ik niet snel genoeg bij. Bleek ie van een vraagouder van hier te zijn!
Dat heb je mooi gedaan Cees.

Heb Floor hier nog steeds wakker. Die heeft vanmiddag geslapen en nu wil ze niet. Ook door de warmte denk ik.

Tim heeft morgen tropenrooster op school en moet daardoor extra lang naar school. Normaal van 8.45 tot 12.15 maar morgen van 8 tot 13. Dit zodat alle kinderen gelijk uit zijn dus moeten de kleuters langer. Arme knul.

Lau, alvast fijne vakantie, doe lekker rustig aan en geniet ervan.

Zo en nu die dame weer in bed kieperen.
O ja Lau gaat morgen al! Heeeel fijne vakantie! Waren de controles ok??

Zal bij jullie wel flink heet zijn en worden Nic..Wij hebben deze:

Mss wat voor jullie? Heel knus en lekker in de schaduw. En anders f fop MP kijken

Morgen voetbal en dan heb ik 6 kids om me heen, sommige worden later opgehaald omdat vaders dan voetbal kunnen kijken

Maar ff zien of ik tv in keuken kan zetten en de kids in de kamer filmpie op...

Ga naar bedje, bijna weekend! (je zou maar op vakantie gaan...)
Ook raar dat hij dan langer naar school moet.

Cees jij bent toch mijn marktplaatsassistent? Ben even niet aan het mp'en.

Vandaag een parasol gekocht en een enorm bad wat al een paar uur gevuld staat te worden met de tuinslang die net niet goed aan de kraan past. We zijn helemaal klaar voor de hitte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven