Mode & Beauty alle pijlers

teenslipper vraag

22-06-2010 20:15 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag leuke teenslippers ( met voetbed kopen) maar nu weet ik niet wanneer een teenslipper goed past of hoe je het moet dragen?

Moet je voet echt in het voetbed vallen of...

Waar moet je dan op letten??

wie kan me daar mee helpen??

groet nonnevonne
quote:maliboo schreef op 23 juni 2010 @ 15:37:

[...]

Dan moet je toch een keer naar Brazilie. Daar heb je de echte. Voor nog geen 7 euro heb je met allemaal soorten en maten. Het leuke in brazilie is dat ze ze nog persoonlijk maken door een sieraad erop te doen. [afbeelding]

Op deze is hij maar heel simpel, maar je kan ze daar uit kiezen hoe je ze wil.Inderdaad leuk met zo'n steentje. Maar het blijven plastic teenslippertjes (qua look) Een leren teenslipper vind ik dan net wat gekleder. En brazilie! Jaaaaa ik ben voor
Zag vandaag dat UGGS ook oa leuke leren teenslippers hebben,geen idee wat ze kosten maar waren wel leuk,zelfs met een bont onderkantje,waar je voeten op rusten...

http://www.uggaustralia.com/
Ik heb van ugg australia het model layback en vind die echt heerlijk! Daar zit een bontje bovenop je voet, aan de binnenkant van die band. Is niet warm ofzo in de zomer hoor, maar wel lekker zacht en geen drukplekken of band die aan je voet blijft plakken door zweet enzo. Die layback is 90 euro. Er zijn wel iets goedkopere, maar het blijft een duur merk.
quote:maliboo schreef op 23 juni 2010 @ 15:37:

[...]

Dan moet je toch een keer naar Brazilie. Daar heb je de echte. Voor nog geen 7 euro heb je met allemaal soorten en maten. Het leuke in brazilie is dat ze ze nog persoonlijk maken door een sieraad erop te doen. [afbeelding]

Op deze is hij maar heel simpel, maar je kan ze daar uit kiezen hoe je ze wil.Hier vind je ook zulke modellen (niet goedkoop trouwens). En ook wat meer modellen of met een leuk printje ofzo.

Maar ik ben het wel met HP eens dat plastic slippers nou niet heel chic zijn ofzo Dan kun je inderdaad beter leren teenslippertjes of sandaaltjes kopen, dat is wat gekleder.
Die havaianas zoals hierboven verkopen ze ook bij frans de witte in houten. Die heeft echt een heel uitgebreid assortiment met allemaal aparte modellen enzo. Kom die ook bijna nooit ergens anders tegen, dus dat is wel leuk. Maar idd, het blijven gewoon teenslippers en is idd niet echt gekleed.
ik blijf bij de teva's die lopen echt heerlijk en zijn ook nog leuk (vind ik)

je hebt ze tegenwoordig zelfs al met hak :S

zelf heb ik de bovenste maar dan helemaal in het zwart
Ik heb zelf 2 paar ipanema teenslippers. Die zijn van rubber, lopen ook heerlijk.
Scapino heeft vandaag een havaianas actie online. Heb 2 paar besteld. 15 euro per paar. Geen verzendkosten. Zeer benieuwd of ze me net zo goed bevallen als ze jullie doen. Overigens geeft scapino aan dat je ze een maat groter moet bestellen. Maar dan kwam ik wel heel groot uit. Dus heb gegoogeld op maattabel havaianas en kwam erachter dat ik gewoon 43/44 moet hebben. (mijn maat is 43) Heb de lengte opgemeten van slippers die ik nu heb. 28,5 cm. Dat kwam volgens de tabel overeen met 43/44 van havaianas. Ben zeeeeer benieuwd.

Wilde in eerste instantie gaan voor fitflops maar deze aanbieding kon ik natuurlijk niet laten schieten.
Ik ben toch gezwicht voor deze. Met dit weer zijn dichte schoenen vreselijk. Ik weet nog niet of ze goed lopen, maar in de woonkamer zit het wel goed. Ze geven toch best wel steun. Het zijn imitatie-birkenstock van de Dolcis. Ze hebben ook een paar kleuren in de aanbieding. Het is wel imitatie-leer, maar de binnenkant is wel echt leer en dat is lekkerder dan plastic.

EDIT: Birkenstok is erg duur. Ik weet niet of deze net zo goed zijn. Ze kosten in elk geval veel minder.
quote:chayuz schreef op 24 juni 2010 @ 10:42:

Ik ook

Op die dingen kun je zelfs uuuuren wandelen!

Mijn oude waren na 4 jaar ofzo versleten dus van de week nieuwe gekocht.
Ik vind qua slippers Birkenstock Madrid nog het lekkerst lopen. Havaiannas heb ik ook, maar die zijn zo wijd. 'Slobberen' echt om mijn voeten. En dat teenstuk gaat zeer doen.

En qua in het voetbed vallen, dat zou ik toch in de winkel bekijken/advies vragen.
quote:Sunny1 schreef op 02 juli 2010 @ 08:52:

Ik vind qua slippers Birkenstock Madrid nog het lekkerst lopen. Havaiannas heb ik ook, maar die zijn zo wijd. 'Slobberen' echt om mijn voeten. En dat teenstuk gaat zeer doen.

En qua in het voetbed vallen, dat zou ik toch in de winkel bekijken/advies vragen.He gets, heb net 2 paar besteld (mijn eerste havaianas)
quote:hompeltjepompeltje schreef op 02 juli 2010 @ 11:40:

[...]

He gets, heb net 2 paar besteld (mijn eerste havaianas)

Ze kunnen toch wel terug via de winkel?

Nee, dan heb ik liever de Teva, die zijn niet veel duurder. Tenminste die ik online heb gezien. Met zoveel elastiek (de bovenste) blijft dat wel aan je voet hangen, hoop ik.

Wel uitverkocht in mijn maat.
Ik heb gisteren een paar Teva 'Keelie luxe' slippers besteld. Leren teenslipper met voetbed: http://www.teva.com/womens-keelie-luxe-1.shtml. Ik had ze gepast in de winkel maar wilde ze in een andere kleur en die hadden ze alleen op internet.

Ze zijn net wat gekleder dan havaianas (die overigens ook heerlijk lopen) en hebben een lekker voetbed.
quote:chayuz schreef op 24 juni 2010 @ 10:42:

[afbeelding]

[afbeelding]

je hebt ze tegenwoordig zelfs al met hak :S

[afbeelding]

Hoe valt de maat in de breedte en lengte?

Ik heb alleen ooit de dure sandalen gepast, maar die waren voor mijn voet aan de brede kant. Voor kinderen vallen ze klein uit, heb ik begrepen.

Ik vind wel mooi en leuke kleurtjes. Ik kende ze nog niet.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 02 juli 2010 @ 11:40:

[...]

He gets, heb net 2 paar besteld (mijn eerste havaianas)Misschien bij jou niet hoor. Hoor namelijk nooit iemand over slobberende Havaiannas.
quote:Sunny1 schreef op 02 juli 2010 @ 12:03:

[...]

Misschien bij jou niet hoor. Hoor namelijk nooit iemand over slobberende Havaiannas.

Heb ook redelijk grote en brede voeten. (zit weer eens in de herenmaat zoals altijd) Maar dat teendingetje moet wel helemaal glad zijn, ander krijg ik er ook last van. Kon op de foto's geen naadje ontdekken.

Heb deze 2 besteld:

Ennuh het mag dus duidelijk zijn dat ik niets met voetbal heb.
Havaianas vind ik slechte kwaliteit, die van mij heb ik amper een jaar en er zitten allerlei scheurtjes in. Jammer want ze lopen wel lekker.

Die leuke tevas( bovenste plaatje) zijn die er ook in breedte maten? Ik heb ze eens gepast maat te smal voor mijn voeten.
quote:Nikki1973 schreef op 02 juli 2010 @ 15:04:

Havaianas vind ik slechte kwaliteit, die van mij heb ik amper een jaar en er zitten allerlei scheurtjes in. Jammer want ze lopen wel lekker.

Die leuke tevas( bovenste plaatje) zijn die er ook in breedte maten? Ik heb ze eens gepast maat te smal voor mijn voeten.apart, ik doe met een paar al 5 jaar ofzo. Heb er twee paar plus nog andere slippers die wat gekleder zijn, maar mijn Havaianas draag ik het meest.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Die leuke tevas( bovenste plaatje) zijn die er ook in breedte maten? Ik heb ze eens gepast maat te smal voor mijn voeten.Nou ja, vind het niet zo erg in dit geval. 15 euro voor een paar slippers vind ik niet extreem veel. Al zijn ze normaal natuurlijk wel duurder. Zou je er meer van verwachten.

Die leuke tevas( bovenste plaatje) zijn die er ook in breedte maten? Ik heb ze eens gepast maat te smal voor mijn voeten.

Hoe breed zijn jouw voeten dan?

De meeste vrouwen gaan dan kijken bij de heren, maar die hebben ongetwijfeld minder keuze in kleur en modellen.
3 reacties.
quote:kiki_twee schreef op 02 juli 2010 @ 15:34:

[...]

Hoe breed zijn jouw voeten dan?

De meeste vrouwen gaan dan kijken bij de heren, maar die hebben ongetwijfeld minder keuze in kleur en modellen.

Daar heb ik dus ook last van.

Maat 43 en brede voeten.

Alle leuke dames modellen zijn net te klein.

Kom ik in de heren modellen, vaak stoer, log en lomp.

Maar via dit forum toch ook de fitflops ontdekt (die met glitter en al in mij maat te koop zijn) Denk dat je met grote voeten gewoon online moet kopen. En dat is wel lullig want passen heeft toch echt wel voordelen. De havaianas vind ik behoorlijk uni. Ook de herenmodellen kunnen voor een vrouw ook wel. Maar inderdaad, geen vrolijk bloemprintje, roze bandje of diamantje. Misschien fabriceer ik er zelf nog iets leuks op.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 02 juli 2010 @ 15:24:

[...]

Nou ja, vind het niet zo erg in dit geval. 15 euro voor een paar slippers vind ik niet extreem veel. Al zijn ze normaal natuurlijk wel duurder. Zou je er meer van verwachten.Dan heb ik toch liever zo'n imitatie-Birkenstock, die net zo duur zijn. Ik vind dat (afhankelijk van de kleur) net iets gekleder, maar het is maar net waarvoor je het wil gebruiken.
Bij shoeline hebben ze witte (? gehad = zeker) en die hebben ook winkels.

Ik heb trouwens gisteren damesschoenen in maat 45 gezien.

Niet lullig bedoeld, maar er zijn genoeg travestieten en dus vraag naar ook grotere dames-maten. Die mannen praten graag over mode en schoenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven