Mode & Beauty alle pijlers

grijze nagellak

03-07-2010 00:39 42 berichten
Laatst een meisje gezien met effen grijze nagellak (niet metallic of glinsterachtig), dat verrassend goed stond. Ik was er zelf verbaasd over dat het me aansprak.

Iemand enig idee waar het te koop is en wat het kost?
Alle reacties Link kopieren
H&M!
Ik heb prachtige lichtgrijze nagellak van Herome, en donkergrijze van de hema.
Echt? Ik kan niet wachten tot morgen de winkels open zijn...
Ik heb die van Bourjois, de 1 sec versie. In donkergrijs, met wel een lichte glitter erin, maar opgedroogd zie je daar niet heel veel van terug..

Kostte 8,50 geloof ik.. Gewoon bij de drogisterij.

En anders eens bij een grote douglas oid kijken? Daar hebben ze ook veel nagellakjes van verschillende merken. Zit vast een goeie bij!
Volgens mij bij 't Kruidvat. Een rond flesje met een zilvergrijze dop, Catrice was het merk, geloof ik.
Thanx Had ik laatst op en het stond me zeker

Ik heb Cartrice (Kruidvat) heet uit mijn hoofd londens weather forecast, met daaroverheen matte topcoat van de hema
Wat een hoop tips, jongens meisjes.

Ik hoop dat ik iets moois vind morgen.
Ik heb een hele mooie van Opi.
Catrice london Rain oid, bij Kruidvat voor 2 euro oid.

Bourjous heeft ook een mooie grijs in hun collectie, iets van 8 euro

Online kun je voor bv colorclub revvvolution bestellen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Catrice heeft hem inderdaad maar volgens mij Gosh ook (ook alleen te koop bij Kruidvat). Persoonlijk vind ik de kwaliteit van Gosh veel beter dan Catrice, maar Catrice is weer goedkoper.. Gosh is overigens nu in de aanbieding, maar Catrice trouwens ook en nee, ik heb geen aandelen, al zou ik dan wel rijker worden door al die lakken die ik zelf koop....hahahaha!
Rimmel 60 seconds heeft ook een grijze. Ik kan totaal niet met nagellak overweg altijd deuken en krassen, behalve bij deze. droogt echt snel ook met een dikke laag.
Gosh zijn klotelakjes juist! Dekken niet goed is mijn ervaring en 3-4 keer zo duur als Catrice. Wel iets beter nu het in de aanbieding is dan, maar nog steeds vind ik Catrice fijnere lak hebben dan Gosh (terwijl ik Gosh voor veel andere producten wel top vind). En die grijze Catrice is een prima lakje hoor, lakt fijn!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Oeh mooi! Ga ik kopen
Mooi! Ga ik ook kopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat meisje was ik! Catrice bij de Kruidvat inderdaad.
ik ben blij dat er een foto bij staat anders had ik nooit geloofd dat grijze nagellak mooi is ... ;)

ik wil ook!!
Heel mooi,zal het ook mooi op je teennagels staan eigenlijk.
Staat ook mooi op je teennagels! In de zomer lak ik beide in dezelfde kleur. Dan mooi combineren met grijsof witof zwart en knalroze!
Dan moet ik ook maar op zoek naar de grijze nagellak,zie nu wel veel met blauwe nagellak.Kan ook erg mooi staan,maar heb nog geen mooie kleur gevonden daarin.
Dat vind ik nou ook, blauw wordt snel een kermiskleur.

Ik heb ook een soort donker/rood/donkerroze (Cherise heet dat?) bij de Kruidvat meegenomen..... ook mooi.
blauw een kermiskleur vind ik totaal niet. heb een hele mooie groen/blauwige. En ik wil ook nog een balpenblauwe. heb er laatst één gezien die volgens mij de goede kleur is.
ik heb zelf ook een donkerblauwe, heel diep donkerblauw.

ik vind hem echt supermooi. de mijne is van 2true, van de kruidvat
Ik heb de kleur dark clay van een of ander shitmerk van Kruidvat of Trekpleister. Dat is een hele mooie matte - dus zonder metallic of glitter - bruingrijze klei kleur. Vind ik zelf samen met mijn matte beige - ook al van zo'n goedkoop merk - de twee mooiste nagellakken. Die dark clay kostte 1,99 of 2,49, heb hem vorige week toevallig gekocht.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven