Mode & Beauty alle pijlers

string bikini

30-06-2010 11:47 436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.

Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.

Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.

Dragen jullie wel eens een string op het strand?

Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.

Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
Waar het hart van vol is loopt de mond van over.Meds.

ik begin de indruk te krijgen dat de dingen waar jij je zo tegen afzet donders veel betrekking hebben op je zelf!

waarschijnlijk zit jij hier je mening uit te venten,om je eigen ordinaire leefwijze te vergoeielijken
ja merel dat zal het zijn.
Ik schreef net op het uggs topic dat het me opvalt dat alle "oh-neee-dat-kan-echt-niet-wat ordinaaaaiiiiiiiirrrrrrr" topics vooral gaan over dingen die over het algemeen gedragen worden door jonge meiden met strakke lijven.

Het lijkt me dat al die ophef dus vooral met jaloezie en de eigen onzekerheid te maken heeft.
Am Yisrael Chai!
ach fash, ik denk dat er weinig meiden zijn die strakker zijn dan ik
quote:meds schreef op 03 juli 2010 @ 12:20:

Jeugd is echter niet te trainen, Medsje.

Laat mensen toch lekker.
Am Yisrael Chai!
strak van de pillen waarschijnlijk, neem er nog een paar. Misschien wordt je er rustiger van!
quote:fashionvictim schreef op 03 juli 2010 @ 12:30:

[...]

Jeugd is echter niet te trainen, Medsje.

Laat mensen toch lekker.crap.... weer een illusie armer
quote:ikke merel schreef op 03 juli 2010 @ 12:31:

strak van de pillen waarschijnlijk, neem er nog een paar. Misschien wordt je er rustiger van!Zeg stringvrouw ietsje minder kan ook wel he. Je hoeft niet ordinair te worden......
Ik geloof dat Meds de mensen ook laat echter zoals ik het lees kan ze zelf weinig fraais in een string zien. Wellicht is haar woordkeuze veroordelend echter ieder heeft recht op zijn/haar mening lijkt me.

Ik zelf heb nooit een string gehad en ga deze ook niet kopen. Ik vind het veelal ,hoe strak heren en dames ook zijn op de een of andere wijze te bloot voor mijzelf. Echter het maakt me geen mallemoer uit als ik ze zie lopen of liggen op het strand; ieder zijn/haar keuzes lijkt me.

Kwalificatie ordinair of smerig gaat mij persoonlijk te ver, doe waar je je goed bij en in voelt.
Wat is nou de reden dat de stringdames zo enorm opgefokt raken als een ander zegt dat ze de string ordinair of hoerig vinden. Is het omdat ze zelf toch wel hun twijfels hebben over de fashionability van het ding of omdat ze toch niet zo zeker zijn over hun eigen voorkomen als ze ons willen laten doen geloven? Waarom zo op de kast als je van mening bent dat je moet kunnen dragen wat je zelf wil? Haalt een beetje het principe onderuit lijkt me

strak van de pillen waarschijnlijk, neem er nog een paar. Misschien wordt je er rustiger van!Je lijkt je boos te maken dát is toch niet nodig? Je kan het toch gewoon oneens zijn zonder te kiezen voor aannames op een ander niveau?

strak van de pillen waarschijnlijk, neem er nog een paar. Misschien wordt je er rustiger van!Als je je verbaal niet goed kunt uiten, ga je maar vreemde opmerkingen maken?
Haar string zit waarschijnlijk te strak
quote:dangeensuus schreef op 03 juli 2010 @ 12:51:

Haar string zit waarschijnlijk te strak Ik zou bijna zeggen dat het stringniveau tot uiting komt
dat wilde ik nu weer net niet zeggen... ik hield het nog netjes...
Gezellig hier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:meds schreef op 03 juli 2010 @ 12:44:

Wat is nou de reden dat de stringdames zo enorm opgefokt raken als een ander zegt dat ze de string ordinair of hoerig vinden. Is het omdat ze zelf toch wel hun twijfels hebben over de fashionability van het ding of omdat ze toch niet zo zeker zijn over hun eigen voorkomen als ze ons willen laten doen geloven? Waarom zo op de kast als je van mening bent dat je moet kunnen dragen wat je zelf wil? Haalt een beetje het principe onderuit lijkt me

Meds, ik heb zelf geen stringbikini, dus voor mij gaat het niet op.

Fashionability, who cares. Zelf draag ik triangelbikini's die ik al jaren heb (omdat ik denk dat ik er nog steeds goed in uitzie, als het helemaal out of style wordt koop ik wel wat anders misschien), en ik zie hier regelmatig dames met de meest prachtige bikini's of badpakken, en een hele hoop anderen met gewoon dat wat ze nog hadden liggen van vorig jaar.

Niet om het één of ander, maar in Nederland ziet vrijwel niemand er heel fashionable uit in strandkleding valt me op, sowieso is er al weinig te koop vergeleken met plekken ter wereld waar je 150 of 300 stranddagen per jaar hebt.

Ik ben niet op de kast omdat een ander draagt wat hij wil en dus ook strings (of triangels of wat dan ook) afschuwelijk vindt, ik ben op de kast omdat ik het geen stijl vindt op zo'n enorm grove en denigrerende manier over een ander te praten.
Ik zie hier wel grovere dingen voorbijkomen zoals het op de man spelen bijvoorbeeld.
Nou, voor mij is dat zo sinds mijn moeder me dat geleerd heeft toen ik een jaar of vijf was gok ik

Op de man spelen hoeft van mij ook niet, trouwens.

Ik zie niks El_lebel alleen twee blokjes met de eigenschappen van de afbeeldingen.
Hmm.. ik zag ze net wel, maar nu ook van die blokjes.

Eens even kijken.

Jammer, het wil op één of andere manier niet.

Supermooie bikini's...

http://www.the-bikini.com/galleries-zipper/
quote:meds schreef op 03 juli 2010 @ 12:20:

gadverdamme El

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven