string bikini
woensdag 30 juni 2010 om 11:47
Afgelopen weekend naar Scheveningen en Bloemendaal geweest.
Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.
Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.
Dragen jullie wel eens een string op het strand?
Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.
Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
Waren 2 heerlijke dagen relaxen op het strand.
Het viel me op dat ik de string bikini weer regelmatig voorbij zag komen.
Dragen jullie wel eens een string op het strand?
Zelf draag ik ze op vakantie wel, maar op de nederlandse stranden de laatste 2jaar eigenlijk bijna nooit meer.
Zouden ze dan toch weer terug komen,op een aantal fashion blogs heb ik ze ook al gespot.
vrijdag 9 juli 2010 om 10:08
quote:Superhuisvrouw schreef op 08 juli 2010 @ 19:16:
Maar voor degene hier die een string dragen lopen jullie daar ook mee over het strand of gaat het alleen puur om het zonnen?
Het gaat mij puur om het zonnen, maar als ik even een frisse duik neem of een stukje langs het strand wandel doe ik dat gewoon in mijn string.
Maar als ik ergens iets ga eten of drinken of een ijsje haal ofzo,dan doe ik even een shortje en een shirtje aan.
Maar voor degene hier die een string dragen lopen jullie daar ook mee over het strand of gaat het alleen puur om het zonnen?
Het gaat mij puur om het zonnen, maar als ik even een frisse duik neem of een stukje langs het strand wandel doe ik dat gewoon in mijn string.
Maar als ik ergens iets ga eten of drinken of een ijsje haal ofzo,dan doe ik even een shortje en een shirtje aan.
vrijdag 9 juli 2010 om 12:07
Nou gaat de discussie over fatsoen : tja, daar zijn wij NL-ers in het algemeen niet zo heel goed meer in. Na velen jaren buitenland zijn we terug in NL en het valt ons op hoe NL is veranderd. Slechte service in restaurants, hufterigheid waar je ook maar komt. We wonen zelf momenteel aan het strand en als ik zie wat er na een zonnige dag allemaal op het strand ligt lijkt het wel een vuilnisbelt in India. Moet je eens links van de Pier in scheveningen gaan kijken op zo een dag. Als men opzoek is naar het voorbeeld wat GEEN fatsoen is, dan zie je het daar wel. String of niet heeft niets met fatsoen te maken. Hoe we onze kinderen opvoeden heeft met fatsoen te maken. Laatste ervaring : 2 meisjes rond de 16, dik als spek omdat ze het woord sport alleen van TV kennen, met drank in de weer en luid sprekend en schreeuwend. De mond van mijn kids viel open van verbazing ..... dat is ze nog nooit gebeurd als er een string of een topless vrouw voorbij komt .....
maandag 12 juli 2010 om 13:00
quote:Spijker schreef op 07 juli 2010 @ 12:21:
Miranda, je gaat de fout in met vertaling Als er bij voctoria's secret 'string' staat bedoelen ze dat het broekje aan de zijkanten met strings/touwtjes sluit!
Ahhh!! Dankjewel voor het vertalen Spijker
Een string bikini bij Victoia's Secret is dus een bikini met touwtjes aan de zijkant 
Even verder gegoogled.. Een string bikini is in het Engels "Thong bikini".
Miranda, je gaat de fout in met vertaling Als er bij voctoria's secret 'string' staat bedoelen ze dat het broekje aan de zijkanten met strings/touwtjes sluit!
Ahhh!! Dankjewel voor het vertalen Spijker
Even verder gegoogled.. Een string bikini is in het Engels "Thong bikini".
maandag 12 juli 2010 om 14:04
quote:Vl43inder schreef op 08 juli 2010 @ 10:16:
[...]
Toch staan naturisten campings en stranden vaak juist wel bekend om net gedrag, een schone omgeving en vooral heel veel respect voor elkaar.
Jij associeert naakt direct met seks denk ik, er zijn heel veel mensen voor wie dat niet geldt. Denk maar eens aan iedereen die wel eens in een sauna komt (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Inderdaad. Het niet fatsoenlijke zit bij de aanschouwer in dit geval; die associeert naakt met seks.
En inderdaad; op een naturistenstrand zie ik dat veel minder rotzooi wordt achter gelaten.
[...]
Toch staan naturisten campings en stranden vaak juist wel bekend om net gedrag, een schone omgeving en vooral heel veel respect voor elkaar.
Jij associeert naakt direct met seks denk ik, er zijn heel veel mensen voor wie dat niet geldt. Denk maar eens aan iedereen die wel eens in een sauna komt (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Inderdaad. Het niet fatsoenlijke zit bij de aanschouwer in dit geval; die associeert naakt met seks.
En inderdaad; op een naturistenstrand zie ik dat veel minder rotzooi wordt achter gelaten.
dinsdag 13 juli 2010 om 17:17