Meisjesnamentopic!
zaterdag 3 juli 2010 om 22:36
zaterdag 3 juli 2010 om 22:50
zaterdag 3 juli 2010 om 23:10
@Summerqueen: ik vind Roos het mooist. Lisa is ook mooi, maar wel populair.
@Marahbloem: Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik nog reageer aangezien je je bericht hebt weggehaald, maar ik vind Isolde heel mooi! Imogen vind ik persoonlijk helemaal niks, iig niet in NL
(Als je wilt dat ik het weghaal hoor ik het wel)
@Marahbloem: Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik nog reageer aangezien je je bericht hebt weggehaald, maar ik vind Isolde heel mooi! Imogen vind ik persoonlijk helemaal niks, iig niet in NL
(Als je wilt dat ik het weghaal hoor ik het wel)
The time is now
donderdag 8 juli 2010 om 10:52
donderdag 8 juli 2010 om 11:39
quote:natalie28 schreef op 06 juli 2010 @ 16:59:
Ik denk dat wij eruit zijn! Na een hoop gediscuseerd..zaten we gisteren op de bank en wisten we het opeens..
zoë!
Wat vinden jullie? Lief maar stoer toch ook??!!
Is het niet een te vaak voorkomende naam??Jaaaaaaa, ik heb gewonnen!! Heel mooie naam!
Ik denk dat wij eruit zijn! Na een hoop gediscuseerd..zaten we gisteren op de bank en wisten we het opeens..
zoë!
Wat vinden jullie? Lief maar stoer toch ook??!!
Is het niet een te vaak voorkomende naam??Jaaaaaaa, ik heb gewonnen!! Heel mooie naam!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 juli 2010 om 15:26
quote:summerqueen schreef op 03 juli 2010 @ 22:27:
Hoi wat vinden jullie van de naam Alice? (uitgesproken als Alies.)Mooie naam hoor en wat er hier gezegd wordt over de uitspraak herken ik helemaal niet. Ik ken drie vrouwen die Alice heten en bij twee van hen is de uitspraak 'Alies'. Als ik de naam zie ga ik er ook altijd in eerste instantie van uit dat dat de uitspraak is en niet 'Ellis'.
Hoi wat vinden jullie van de naam Alice? (uitgesproken als Alies.)Mooie naam hoor en wat er hier gezegd wordt over de uitspraak herken ik helemaal niet. Ik ken drie vrouwen die Alice heten en bij twee van hen is de uitspraak 'Alies'. Als ik de naam zie ga ik er ook altijd in eerste instantie van uit dat dat de uitspraak is en niet 'Ellis'.
vrijdag 16 juli 2010 om 16:32