Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kaatjeblij, van harte gefeliciteerd!

Riz, wat een klotebericht zeg, van je vriendin. Met 20 weken hoop je toch vaak dat het wel goed zal komen, omdat er al 'tastbaar' bewijs is dat er iets groeit. Mijn schoonzus heeft hetzelfde gehad, maar dan met 24 weken. Ze hebben toen de bevalling opgewekt bij haar. Na onderzoek bleek dat zijn een zeldzame combinatie van twee bloedziektes heeft (Lupus en Factor Vijf Leiden), en inmiddels heeft ze wel twee kindjes. Ik weet een beetje wat je voelt. Heel onwerkelijk. Knuffel...

Traveler, meid ik hoop dat je een fantastische dag hebt gehad!!!

Goed zo Caro, van die toets! Ben je weer opgeknapt? Hopelijk is het raak bij jou!

Hopelijk was het feest leuk Nala. Leuk idee ook! Sterkte met je tante, het zullen zware tijden zijn nu!

Gefeliciteerd Nicolette!

Gecondoleerd Pinder. Heel veel sterkte met regelen van de laatste dingen voor je man weg moet. He bah, daar moet je nog maar niet teveel aan denken...

Toosje, sterkte met alles.

Puck, ik hoop dat jouw menstruatie snel komt. Dan kun je weer verder.

Joy, ik hoop dat het onschuldig is... Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt.

Nut, het is jammer, maar nu kan je wel weer verder. Wat een dubbel gevoel he?

Merder, wat vaag allemaal zeg! Helaas heb ik er geen verstand van...

Ik vrees dat ik gewoon weer ongesteld ga worden deze maand... Wordt er een beetje moedeloos van. Waarom speelt de natuur zo'n stom spelletje!!! Eerst valse verwachtingen scheppen (in één keer zwanger raken), dan de miskraam en daarna al vier maanden niks. Flauw. Maar eigenlijk heb ik totaal geen recht van spreken, aangezien er mensen zijn die veel meer sores meemaken dan ik en ook al veel langer wachten... Dus ik zet m'n positieve modus de volgende keer gewoon weer aan, omdat ik me niet moet aanstellen.

Verder heb ik wel een leuk weekend gehad hoor, maar ik ben het wachten gewoon een beetje zat!
Merder wat vreemd allemaal zeg. Ik heb eigenlijk er niet aan gedacht om na de mk te testen. Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid.

Ring balen dat je weer ongie bent geworden. Enneh, klagen mag altijd he. We hebben allemaal dezelfde wens, het is voor de één niet erger als voor de ander!

Joy, he bah, hopelijk is het iets onschuldigs.

Puck was de voorstelling van Dora leuk? Dus ook jij weet nog niet wanneer je nod is. Lastig is dat he.

Nut, ook weer ongie, nieuwe ronde nieuwe kansen. Toch altijd een domper die rode duivels.

Caro, hoe gaat ie? Weer een beetje opgeknapt?

Vanmorgen een flink eind met de honden gewandeld. De rest van de dag weer weinig energie. Hopelijk komt dat gauw weer terug. Ben totaal geen stilzitter, vind dat ik genoeg heb stil gezeten afgelopen weken, hahah.
Bedankt voor jullie reacties, doet toch altijd goed om zorgen even hier kwijt te kunnen!!Bloedverlies is tot nu toe verder weer opgehouden, dus hoop maar dat het de eisprong is. Binnenkort een uitstrijkje, hopenlijk dan weer helemaal gerustgesteld. Volgens mij blijf ik nog een tijd in de halfjaarlijkse controles van uitstrijkjes, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet precies.

Ring, kan me voorstellen dat je moe wordt van het wachten....je hoopt er zo op dat het raak is!

Merder, bij mij was de test binnen twee weken negatief (incl. miskraam).

Toosje, bij jou is toch ook hb getest? Misschien toch wat teveel bloedverlies gehad.

Marielle, jouw ervaring stelt me wel gerust!

Nut, balen de ongi. maar wel fijn dat het zo snel na de curretage weer normaal wordt! Ik word ook altijd erg opruimerig van de pre-menstruatie!
Hoi,

Joy, wat schrikken of niet! Ik hoop dat alles goed blijtk te zijn en dat dit komt door de eisprong! Ik heb wel eens eerder gehoord dat iemand bloedverlies had bij de eisprong. Knuff voor jou!

Ring, balen dat je het gevoel hebt dat je weer ongesteld gaat worden!Ik kan het me ook voorstellen hoor, iedereen wordt moe van het wachten als je iets graag wil.....

Toosje, lekker zo'n eind wandelen. Was nog lekker weer vanmorgen.

Nut, dus jij ook alweer iongesteld, balen!

Merder, Ik vrees toch echt dat het hormoon nog in je bloed zit. Dat kan echt nog een tijd duren. Bij sommigen die meer geluk hebben (zoals ik) is het vrij snel weg en bij anderen kan het echt wel een tijd duren. Ik zou er ook niet vanuit gaan dat je alweer zwanger bent. Het zou natuurlijk wel mooi zijn!

Marielle, jij bent iedereen alweer zwanger aan het praten hahaha.

Puck, leuk dat jullie zo'n leuk feestje hebben gehad. En dan nog een leuke afsluiter van de hersftvakantie, was dat ook leuk?

Nala, hoe was het feestje?

Ik ben dag 24 doorgekomen zonder ongesteld te worden. Ben met vlagen misselijk, echt tot kokhalsen aan toe, soms met een reden (vieze luchtjes) soms ook terwijl ik gewoon op de bank zit en ik niks raars ruik of zie. Mijn borsten doen zeer. Maar toch hoop ik nog nergens op. Ik voel af en toe steekjes in mijn buik maar geen pijn zoals normaal voor ik ongesteld moet worden. Ik hoop dat deze week voorbij vliegt en dan zonder rode duivels graag!

Vanmiddag vrienden op bezoek gehad (ze zijn net weg) het was erg gezellig! Echt een ouderwetse gezellige zondagmiddag! Ik zie ze helaas niet zo vaak meer omdat we nu verder weg wonen. Gelukkig blijft het contact wel, met sommige "vriendinnen" is het verwaterd, ik kwam nog wel vaak bij hun maar ze zijn hier nog nooit geweest (we wonen hier nu meer dan anderhalf jaar!) dus een keer is het goed.

Ik ga nu lekker met een dvd'tje op de bank. Morgen er weer vroeg uit, en dan dinsdag lekker de hele dag vrij! Eindelijk mijn eigen rooster, erg prettig. Ik kan donderdag naar de fysio.....

XXX Caro
Caro mijn duimen draaien hoor!

Joy, er was een week voor de mk hb geprikt, toen was hij 7,5. MOet tussen 7,5 en 9.0 zitten. De dag dat de mk op gang was gekomen is hij geprikt. Ik neem aan dat ie goed was, anders was ik gebeld. Maar na de curretage is hij niet geprikt. En dat heb ik vrijdag dus maar even laten doen via huisarts.
Hallo, hier weer even een berichtje van mij. Donderdagavond de tweede dosis pilletjes genomen maar helaas is er tot op heden nog steeds niet gebeurd. Woensdag moet ik terug naar de gynaecoloog en dan wordt er een afspraak gemaakt voor een curretage. Ik baal ervan dat het niet gelukt is met die pilletjes, maar ja het is niet anders.

Hoe is het met jullie allemaal?

Nala, ik wil ook nog naar “alles is liefde”. Ik hoor ontzettend veel enthousiaste verhalen van iedereen. Misschien het weekend maar ligt er natuurlijk een beetje aan wanneer ze die curretage kunnen doen, wat mij betreft zo spoedig mogelijk natuurlijk want zo afwachten schiet ook niet op. Hoe was het feestje?

Dedijk, alweer flink aan het klussen? Nee, de pilletjes hebben dus niet het gewenste effect gehad.

Merder, weet je al iets meer? Bij mij was het ook zo snel alweer raak hoor! Ik kreeg een miskraam op 5 sept en op 2 oktober was mijn test alweer positief. Ik hoop dat je snel meer duideliljkheid krijgt!

Kaatje, weet jij al iets meer? Spannend hoor! Ik duim voor je.

Riz, hoe is het met jou? Naar bericht zeg van die vriendin. Daar krijg je inderdaad kippenvel van. Sterkte!

Joy, ik hoop voor je dat alles goed is. Fijn dat je binnenkort een uitstrijkje moet laten maken (ahum) maar dat neemt in ieder geval de onzekerheid weg. Maar ik kan me voorstellen dat je er toch over nadenkt. Ga er maar gewoon vanuit dat het door je eisprong komt. Het bericht van Marielle is wel positief toch? P.s. kun je er alweer een beetje van genieten? Erg belangrijk hoor!

Nut, al ongesteld geworden?

Traveler, ik ben erg benieuwd hoe je trouwdag is geweest. Mooie dag gehad?

Caro, goed man een 8,5 en niet ziek geworden! Balen dat je schouder blijft opspelen. Tja, ook ik ken dat dubbele gevoel maar al te goed. Mijn beste vriendin is 7 maanden zwanger en dat is ook heel moeizaam gegaan maar toch ben ik op het moment zo ontzettend jaloers op haar dikke buik. Ik duim voor je dat je ongesteldheid wegblijft deze maand!

Nicolette, fijn dat alles goed was op de echo.

Pinder, jij heb echt veel tegenslagen de laatste tijd hè. Dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd.

Toosje, fijn dat het weer iets beter met je gaat en dat je weer zin krijgt om te gaan werken. Maar neem tijd voor jezelf als je het gevoel hebt dat je dat nodig hebt hè!

Marielle, genoten van je relax-avondje? En gezellig avondje gehad met de visite?

Puck, dat klinkt behoorlijk druk. Maar wel allemaal gezellige dingen gedaan. Hoe was Dora in het theater?

Merder, ik ben heel erg benieuwd hoe dit af gaat lopen! Houd je ons op de hoogte?

Ring, ik kan me voorstellen dat je het wachten zat bent. Als je eenmaal besloten hebt ervoor te gaan dan kan het niet snel genoeg gaan toch? Volgens mij heeft iedereen dat gevoel hier. Ik denk nu al na over volgende maand terwijl ik nog een curretage moet ondergaan volgende week. En dan krijg ik allerlei adviezen over “rustig aan doen enzo”. Vast allemaal goed bedoelde adviezen maar ik wil niet wachten! Ben je inmiddels al ongesteld geworden?

Nou, ik hoop dat ik niemand vergeten ben! Tot snel
MJ balen dat die pillen niet schijnen te werken. Curretage valt reuze mee hoor, maar kan me voorstellen dat je er van baalt. Jee snel zwanger geworden weer zeg.

Ben een beetje zenuwachtig. Moet zo naar de bedrijfarts. Ondanks dat ik wel weer wil werken vind ik het spannend.
Merder, naar aanleiding van jouw verhalen over de nog steeds positieve zwangerschapstest heb ik vorige week ook een test gedaan en die was gelukkig negatief. Heb precies hetzelfde gevoel als jij. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Vond het wel een fijn gevoel dat in ieder geval al die hormonen nu uit mijn lijf zijn. Hoop natuurlijk dat het bij jou komt door een nieuwe zwangerschap. Bij de huisarts kunnen ze wel je bloed prikken geloof ik om vast te stellen of je inderdaad weer zwanger bent. Heb ergens gelezen dat het HCG nog wel 9 weken in je bloed kan blijven zitten. Bleh, echt niet leuk.

Toosje, je klinkt ondanks de vermoeidheid alweer een stukje beter. Zou ook voor de zekerheid mijn HB even laten checken. Toen ik zwanger was, was die dramatisch (5.8), maar gelukkig hielp de altijd lekkere Floradix toen prima en hoefde ik geen ijzertabletten. Zou volgens mij heel goed kunnen dat dat het is.

Hoe is het gegaan bij de bedrijfsarts?

Ring, gatver ook alweer ongesteld. Echt niet leuk. Het lijkt trouwens wel of heel veel van ons zo'n beetje rond dezelfde periode ongesteld worden of moeten worden. Grappig.

Joy, fijn dat je geen bloed meer hebt en hopen dat het uitstrijkje inderdaad weer goed is. Belemmert dit je kansen om zwanger te worden eigenlijk, of staat dat er los van?

Caro, spannend zeg nog niet ongesteld. Hoop zo voor je dat die zwangerschapskwaaltjes echt zijn. Verbeeld me sinds vandaag ook dat ik steeds misselijk ben, maar volgens mij heb ik me dat zelf wijsgemaakt, want ik zit nu pas op dag 21 na de MK (althans 21 dagen na het verliezen van het vruchtje, 28 dagen na het eerste bloedverlies, dus dat moet ik volgens mij niet als datum nemen. Al dat gereken, om gek van te worden). Misschien wel een vurige wens die mijn lichaam in de war brengt.

Maar voor jou is het bijna zover dat je kan testen, dus hoop dat het zo blijft.

MJ, balen zeg dat de pillen dit keer niet aangeslagen zijn. Snap heel goed dat je met je hoofd alweer verder bent dan de curretage. Had precies hetzelfde. Toen heb bloed weg was had ik gelijk weer zin om het te gaan proberen. En de verhalen van 'rustig aan doen', 'eerst je 1e menstruatie afwachten', 'het mentaal een plek geven' etc. heb ik ook allemaal gehoord, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd van de andere kant van de tafel. Ik blijf erbij dat als je je er goed over voelt, je echt niet hoeft te wachten. Je lichaam geeft echt wel aan of je er aan toe bent denk ik.

Dora was echt heel leuk voor de kids. We hadden mooie plaatsen, dus de kids zaten er met hun neus bovenop. Ze waren vooral onder de indruk dat ze iedereen nu in het echt zagen. Erg leuke afsluiting van de vakantie.

Een vriendin van me moet vandaag naar het ziekenhuis om geïnsemineerd te worden. Tijdens de 1e poging een aantal jaar geleden was ze direct zwanger, dus ik hoop voor haar dat het weer lukt. Ze wacht er al weer zo lang op. Hoe blij ik ook voor haar ben als het lukt, het doet toch ook een beetje pijn. Snappen jullie dat? Best egoïstisch natuurlijk, want ik heb al 2 kinderen die ik zonder problemen heb gekregen, maar toch....

Verwarrend dat soort gevoelens. Had ook eerlijk gezegd gehoopt dat we ongeveer tegelijk zwanger zouden zijn dit keer, maar waarschijnlijk zit dat er niet in. Jammer.

Nog een kleine successtory. Ongeveer een half jaar geleden was mijn lievelingsnichtje zwanger van haar 2e en vol goede moed ging ze voor de 20 weken echo. Daar bleek het kindje een open ruggetje te hebben en na allerlei onderzoeken bleek het er heel slecht uit te zien. Zij en haar man hebben daarop besloten om het kindje geboren te laten worden en ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat dat behoorlijk dramatisch was allemaal. Ze was er helemaal stuk van.

Nu is ze inmiddels ook weer 20 weken zwanger en vrijdag kreeg ze haar 20 weken echo, waarop bleek dat alles er goed uitzag. Ben zo blij voor haar, want ze was zo nerveus. Echt heel goed nieuws dus.

Dacht dat we hier altijd goed babynieuws kunnen gebruiken, dus bij dezen.

Moet nu rennen, want anders staat dochter met een vriendinnetje bij school te wachten. Is ook zo sneu.

Tot snel.

Liefs,

Puck
Toosje, veel succes dadelijk. Gewoon relax blijven en eerlijk vertellen hoe je je voelt. En aangeven dat je vooral rustig aan weer wilt beginnen, met de nadruk op rustig aan! Denk maar lekker aan jezelf.

Puck, ik begrijp precies wat je voelt. Mijn vriendin is na drie jaar ook zwanger geworden via KI en toch ben ik nu jaloers omdat zij, eindelijk, zwanger is en ik niet. Schandalig hè? Ik schaam me er best voor maar tegen jullie kan ik het wel vertellen. In de tijd dat ze zwanger is ben ik nu ook al twee keer zwanger geweest maar beide keren mocht het niet zo zijn. Puck, ik weet dus precies hoe je je voelt en ik hoop voor je dat het bij jullie ook snel weer raak is!
Oh ja, Caro mag ik ook in het schema? Je bent mij de vorige keer vergeten. Ik had mijn gegevens op het forum gezet maar er stond dat ik ze moest sturen naar de groep?? Ik begreep eerlijk gezegd niet wat je daarmee bedoelde, misschien dom van mij maar wat is de groep? Ik hoor het wel en anders stuur ik het gewoon nog een keertje hoor!
Hee allemaal

Even een teken van leven. De verhuizing is goed gegaan maar ik ben nog steeds zwak & moe moe moe. Werken valt me zoooo zwaar nu! Ik weet dat ik niet mag klagen, dus daar hou ik dan ook bij deze mee op

Wel wilde ik even laten weten dat ik te moe ben om op iedereen te reageren, sorry daarvoor. Ik hoop op een hoop goed babynieuws de komende tijd! Zelf heb ik vrijdag mijn echo en ik hoop dat jullie voor me duimen. Ik zal waarschijnlijk pas maandag de uitslag kunnen rapporteren omdat we thuis nu geen internet hebben...

Liefs en succes en sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Eventjes een berichtje van mij.

We hebben een roerig weekend gehad.

Zaterdag was de Parents party onwijs gaaf. Iedereen heeft zich prima vermaakt en het eten was heerlijk.

Alleen gister merkten we maar weer hoe kort het leven kan zijn.

De moeder van een van onze beste vrienden is gister overleden. Ze was pas 54. (als ik het goed zeg)

Vrijdag op zaterdagnacht kreeg ze een herseninfarct. Zaterdag was ze wel weer bij en ging het dus iets beter en gisterochtend had ze opeens veel vocht in d'r hoofd, dat ze al snel hersendood was.

Echt niet te begrijpen is dit. Het is ook nog eens de tante van mijn man. (die vriend is mijn man zijn neef dus)

Gister echt de hele dag alleen maar gehuild. En toen mijn man en zijn neef elkaar zagen (toen lag ze nog op sterven) braken ze allebei. En als je 2 mannen zo hartverscheurend ziet huilen, is het met jezelf ook gedaan. Men, ik heb er nog een watterig hoofd van.

Na het verdrietige nieuws stonden hier gelijk 5 vrienden op de stoep. Dan pas merk je wat voor lieve vrienden we hebben.

Zijn gelijk het een en ander gaan regelen: bloemstuk en rouwadvertentie met alle vrienden. Zelfs de ouders van onze hele groep gaan een bloemstuk doen!

Kan het allemaal nog niet erg bevatten hoor. Dat komt denk pas over een paar weken.

Morgen mogen we als een van de weinige neven en nichten thuis afscheid komen nemen. Vindt mijn man wel erg lief dat dat mag. Donderdagavond avondwake en vrijdag begrafenis.

Weet dus niet of ik hier nog wel ben deze week.
Jee Nala jij krijgt ook een hoop om je oren zeg. Wat een bericht.....

Heel veel sterkte de komende week voor jullie. Hele dikke knuffel!

Eslka; ga heel hard voor je duimen vrijdag, veel plezier

Toosje; hoe is het gegaan bij de arts?

Puck; ook ik ben regelmatig jaloers op zwangeren, hier hoef je je daar niet voor te schamen hoor!

Hier is alles oke, veel snoep en chocolade eten ( ongi en gestopt met roken) maar ook ramen gelapt en gezellig gemaakt voor de winter.

Knuf voor iedereen
Nala wat verschrikkelijk. Zo jong nog. Sterkte.

Elka, tuurlijk duimen we voor je!

Puck heel herkenbaar die gevoelens. ben ook zo vaak even jarloers als ik mensen met kinderen zie lopen. Geeft niks, hoort er bij!

Nut, lekker snoepen, mmmm

Bedrijfsarts was echt heel begripvol. Vond ook niet dat ik al aan het werk moest. Wil het zelf graag, dus miv volgende week ga ik wat nietcliëntgebonden werkzaamheden doen. Hij geeft me alle tijd. Vroeg ook of ik wel genoeg begrip vanuit het werk kreeg. Dat is gelukkig wel zo. Hij vroeg het omdat hij het ook wel eens anders zag. Echt een prettige man. Ben helemaal opgelucht. Er zit geen druk vanuit mijn werk hoor, maar heb voor mezelf die extra bevestiging nodig!
Meiden, jullie reacties zijn hartverwarmend, MAAR ik ben nog niet ongesteld. Dus het kan nog, alhoewel ik er geen hoera-het-zou-wel-eens-raak-kunnen-zijn-gevoel bij heb. Mijn borsten doen wel een beetje pijn aan de zijkanten (links meer dan rechts), maar blijven desondanks twee slappe zakken (haha, dit klinkt wel erg plastisch...). Verder geen rare verschijnselen. Ja ik voel me niet fit, een beetje lamlendig zelfs. Maar dat zal wel te wijten zijn aan een virusje ofzo.

Nala, gecondoleerd meid. Het drukt je weer eens met je neus op de feiten he? Heel veel sterkte.

MJ12345, ik hoop dat je nu snel gecuretteerd kan worden. Het is een dubbel gevoel, maar lichamelijk kan je dan wel verder. Als je vragen hebt over een curettage mag je ze gerust hier stellen. Vele anderen en ik zijn ervaringsdeskundig. Ik kan je wel zeggen dat de ingreep zelf erg meevalt. Dus probeer daar niet teveel over in te zitten. Knuffel!
Hoi,

Ik kom even kort reageren.

Nala, jee, weer slecht nieuws voor jou! Gecondoleerd. Heel veel sterkte! Fijn dat je veel goed vrienden hebt! En anders kom je hier maar lekker van je af schrijven.

Ring, oeh, voor jou dus toch nog spannend!

MJ, Wat naar dat die pillen niet werken! Ik hoop voor je dat ze het alsnog gaan doen. Duurt veel te lang zo!

We hebben een groep waar we eventueel dingen op kunnen zetten die je hier liever niet neer zet (ivm herkenbaarheid oid) Daar staan ook wat foto's op Het adres is: http://groups.msn.com/Wekletsenverder------ via deze link kun je je aanmelden. Daar staat ook mijn e-mail adres op. Anders moet ik steeds het hele topic afzoeken naar iets dat anders moet in de tabel. Ik verander het ongeveer 1 keer per week.

Toosje, fijn dat de arts zo meelevend is! Dat zie je wel eens anders.

Nut, goed dat je nog steeds gestopt bent! En dat terwijl er ook nog rode duivels zijn gekomen!

Elska, spannend vrijdag de echo! Ik duim voor een heel mooi plaatje!

Ik heb er lekker alweer een werkdag opzitten, morgen lekker vrij.

Ik zit nu op dag 25 en nog steeds geen ongi te bekennen. Ik kan mijn aders weer duidelijk zien op mijn (.)(.) Dat had ik de vorige keren ook. Ik begin hoop te krijgen maar ik ben bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houd.

Ik ga even lekker eten en relaxen. Kom later nog wel een keertje langs.

XXX
anoniem_36182 wijzigde dit bericht op 29-10-2007 18:42
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Balen Mj, hoop dat de pillen alsnog hun werk gaan doen. Kun je weer verder toch?

Nala, gecondoleerd!

Ring, ben benieuwd hoor. Ik dacht dat jouw NOD ook op 1/11 stond, maar eerder dus. We duimen allemaal voor een postieve uitkomst :-)

Toosje, fijn dat je zo'n begripvolle bedrijfsarts hebt! je hoort vaak genoeg hele andere verhalen...

Hier alles nog oke. Heb besloten om woensdag de test nog een keer te doen zodat ik eventueel donderdag meteen de vk kan bellen (danhebben ze tel.spreekuur). Vandaag wel een bizar stukje "weefsel"verloren. Was niet rood, maar...tja...wit/gelig en echt vlezig hahaha hoop dat jullie al gegeten hebben. Daarin zat een kleine kern met een beetje bloed. Misschien het laatste stukje van de miskraam? heb dit nog niet eerder gezien of ergens gelezen. hihi ben altijd al een bijzonder kind geweest zou mijn moeder zeggen

Zelf voel ik ook mijn borsten meer, en het toiletbezoek lijkt toe te nemen. Maar ik heb gelezen dat dit kan komen omdat je nog de hormonen in je bloed hebt en die bij het eindigen van je cyclus dan opspelen ofzo. het zal allemaal wel. Ben benieuwd naar de uitkomst van mn test en het eventuele gevolg erop. Heb nu niet het idee dat ik ineens negatief zal testen, maar je weet het nooit natuurlijk. Zou fantastisch zijn als ik al zo snel weer in verwachting zou zijn, maar heb er eerlijk gezegd geen hoop op of vertrouwen in.
Goedemorgen!

Caro ik duim nog erg hard hoor!

Merder dat klinkt als een stukje zwangerschapsweefsel. Zal wel de positieve test verklaren. Zolang er nog weefsel zit, gaat je hcg niet heel hard naar beneden.

UItslag van bloed was binnen. Waren wat afwijkingen in de rode bloedlichaampjes. Dit betekende dat ik in de toekomst bloedarmoede zou kunnen ontwikkelen. Beetje vaag allemaal. Het verklaarde wel de vermoeidheid en duizeligheid. Ze adviseerde veel ijzerhoudende produkten te gebruiken en over een maand nog eens prikken. Verder voldoende rust nemen.

Heb ook weer wat zwangerschapstesten besteld. Gister besteld en betaald en nu vallen ze al op de mat. Supersnel! Dit keer maar van die strips. Want sloop je een test, zitten er ook strips in. Veel goedkoper en net zo goed. Via www.zwangerschapspagina.nl Wil straks eens even checken of hij al negatief is. Mijn borsten beginnen weer wat meer pijn te doen nl en ben wat raar op de maag.
Merder, ik denk ook dat dat toch nog een stukje zwangerschapsweefsel was. Zoals Toosje al zegt, daardoor kon de test nog positief zijn.

Toosje, lekker vaag weer ja! Gelukkig wel een verklaring voor moeheid en duizeligheid. Floradix is daar ook goed voor, dat weet je wel toch? Ik heb toen de pillen gehaald, dat drankje krijg ik echt niet weg! Ben benieuwd wat je test straks aangeeft. Laat je het ff weten nog?

Hier nog steeds geen teken van ongi! Mijn (.)(.) doen nu nog meer pijn. Als ik niet zwanger ben zit mijn lichaam echt een spelletje met me te spelen, en ik hou wel van spelletjes maar niet van deze spelletjes. De hondjes zijn steeds ruzie aan het maken wie er bij mij op schoot mag, terwijl ze normaal gesproken meestal ergens anders liggen, erg grappig om te zien!

Toosje, ik ga eens kijken op de zwangerschapspagina, mischien haal ik daar ook wel van die testen. Zit nu al te denken of ik vandaag zou gaan testen. Beetje vroeg nog misschien. Misschien ga ik straks wel even langs kruidvat, als de test dan negatief is heb ik tenminste weer een paar dagen rust haha.

Ik ga eerst maar eens wat doen in huis, vaatwasser uitpakken, was opvouwen altijd leuk
Oehoehoeh, ik kon het niet laten!!!! En jawel, de test is positief!!! Heb vriendje al gebeld die kreeg spontaan de slappe lach!

Ik zit helemaal te trillen.....

Ga nu even naar een vriendin (nee, ik ga nog niks zeggen als ik het volhou haha)

Kom later nog wel terug.

XXX Caro
*af en toe meelezer breekt ff in*

Jeujjj Caro wat een goed nieuws!!

voor digidinnetje Nala

*en breekt weer uit*
Nou jaaaaaa zeg Caro!!!!! Dat heb je snel gedaan!!!! Hahahaaha! Van harte gefeliciteerd! Wat een supernieuws zeg! Wilde ik net gaan typen dat je als de sodemieter moet gaan testen, heb je het (natuurlijk) al gedaan!!!!! Jippie!!!

Nou de rest ook nog!! Mijn dag is alweer goed!
Jeetje Caro, wat een geweldig nieuws. We kunnen hier wel wat babynieuws gebruiken na de nodige dramatisch verhalen. Heerlijk zeg. Heeft de Persona je toch niet voor niets naar bed gestuurd Heel erg gefeliciteerd en een dikke zoen...

En 3x is scheepsrecht hè! Wel stoer hoor dat je al op dag 25 bent gaan testen. Weet niet of ik dat zou durven. Kan me je reaktie helemaal voorstellen. Het is je zo gegung. Dikke knuf alvast en vanavond lekker aan de kinderchampagne. Dit moet natuurlijk gevierd worden.

Nala, wat een vreselijk naar bericht weer van jouw kant. Jullie hebben echt heel veel nare dingen de laatste tijd zeg. Heel veel liefs voor jou en je vriend en natuurlijk de hele familie. Sterkte de komende week.

Toosje, fijn dat de bedrijfsartst zo begripvol was. Beter dan zo'n hork die niets van vrouwen begrijpt. Nu hoef je je in ieder geval niet rot te voelen als je het noodgedwongen wat rustiger aan moet doen.

Kan de verklaring over je bloed ook niet helemaal volgen, maar zoals ik eerder al schreef, ik ben ook erg opgeknapt van de overheerlijke Floradix. Mijn HB schoot omhoog en is mijn hele zwangerschap goed gebleven.

Merder, klinkt inderdaad als iets wat nog bij een zwangerschap kan horen. Hoop zo voor je dat je nu echt helemaal schoon bent en met frisse moed weer verder kunt.

Ring, zou leuk zijn als we jou ook weer toe kunnen voegen aan het rijtje zwangeren. Straks wordt dit nog het topic 'uitgerekend in juli 2008'.

Ben nog een beetje hotel de botel van Caro's goede nieuws. Echt top.

Liefs,

Puck
Caro, gefeliciteerd meid!!! Echt fijn voor jullie! Het moet toch goedkomen nou!!! Drie maal is scheepsrecht hoor...

Hier voel ik me wat minder... Ik heb namelijk een uitnodiging gehad om de 'Blije Doos' op te halen. Terwijl ik me al in juli (voor de curettage) had afgemeld bij 'Wij Jonge Ouders.' Het rare is, mijn emailadres is ook helemaal niet meer bekend bij hun, dus je zou verwachten dat het allemaal afgezegd zou zijn... Niet dus. Best confronterend vind ik het. Dus ik heb ze maar even een mail gestuurd:

Geachte heer/mevrouw,

in mei heb ik mijzelf opgegeven voor 'De Blije Doos' omdat ik toen zwanger was. Helaas is deze zwangerschap in juli geëindigd in een miskraam. Omdat ik voorlopig geen email en blad meer wilde ontvangen van jullie (te pijnlijk) heb ik mijzelf afgemeld. Het blad 'Wij Jonge Ouders' heb ik daarna niet meer gekregen, net als dat de email is opgehouden van baby-info. Maar nu krijg ik tot mijn verbazing ineens weer het blad 'Wij Jonge Ouders' èn een uitnodiging om 'De Blije Doos' op te halen.

Hopelijk begrijpt u dat dit best pijnlijk overkomt. Natuurlijk had ik graag de doos opgehaald, als alles goed was gegaan. Maar helaas is dit niet zo. Ook dacht ik mezelf volledig te hebben afgemeld na de miskraam via de site.

Mijn vraag is dan ook hoe het kan dat ik toch een uitnodiging heb gekregen ondanks mijn afmelding. En of u er wat aan kan doen zodat dit voortaan niet meer gebeurt. Hopelijk kan ik daarmee voorkomen dat het ook bij anderen zo gaat die een miskraam hebben gehad. En stel dat ik nu weer zwanger raak, krijg ik dan geen problemen als ik mij opnieuw aan wil melden, omdat er bijvoorbeeld te weinig tijd tussen de twee zwangerschappen in zit?

Met vriendelijke groet, bladiebla

En dit is hun (snelle) antwoord:

Goedemiddag mevrouw,

In ons bestand stond alleen uw e-mail adres op non-actief. Onze excuses dat u toch nog het blad heeft ontvangen. Helaas ontvangt u ook nog het blad van de maand november die al is aangevraagd. Onze excuses voor dit grote ongemak. Uw gegevens zijn vanaf heden geannuleerd.

Met vriendelijke groet,

Trudy Blokdijk

Wij *Special Media B.V.

telf. 0229 - 21 26 72

KvK Hoorn: 360.53.155

Winnaar DDMA Data Quality Award 2007

Dus... Nou ja ik heb mijn hart weer gelucht, dus ik laat het maar zo. Ze hebben hun excuses aangeboden, vandaar. Maar ik vind het wel raar dat ze alles hebben geannuleerd behalve de 'Blije Doos.' Het zou toch beter moeten werken, ik ben namelijk niet de enige bij wie de zwangerschap niet goed is gelopen...
Caro, gefeliciteerd! Jeetje meid, dat heb je weer snel gedaan. Super voor je. En deze keer blijft ie zitten hoor, dat moet je ons beloven!

Nala, dikke knuffel voor jou, wat een rottijd maak jij door!

Ring, groot gelijk dat je die mail hebt gestuurd. Eigenlijk vind ik het antwoord nog een beetje kortaf, maar ja, what can you do?

Bij mij heeft zelfs Moeders voor Moeders een fout gemaakt: ik had me keurig afgemeld na de miskraam. De beloofde bloemenbon heb ik nooit ontvangen, maar wel een lijstje voor de echofoto.... Behoorlijk stom! Maar deze zwangerschap doe ik niet mee met MvM dus wie weet komt dat lijstje na vrijdag nog wel van pas, gna gna.

Ben je eigenlijk al ongesteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven