Kado voor vriend

05-07-2010 11:52 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 3 maanden heb ik een leuke vriend. Hij is a.s vrijdag jarig.

Maar heb werkelijk geeeeeeen ideeeeee wat ik voor hem moet kopen.

Een geurtje , leuk maar welke ? (hij heeft al zo'n 8 flessen op zijn plankje staan en geen idee welke allemaal wilde ze opschrijven op een briefje zodat ik een geurtje kon uitzoeken die een beetje bij zijn huidige geuren past maar volgens mij heeft ie zeer uit een lopende geurtjes )

Gamma bon daar maak ik hem echt niet blij mee want hij is absoluut geen klusser. (heb wel zitten te denken om als *grapje* het boek klussen voor dummies te kopen )

Bioscoopbon vind ik zo afgezaagd , maar kan ik wel als bij kadootje doen bij het *grotere* kado.

Iets voor in de tuin wordt m ook niet , hij heeft nl een appartement met een balkon waar hij nooit op zit en alleen zijn was op heeft te drogen.

Weekendje weg enig erg leuk maar we zijn nog maar zo kort bij elkaar en bovendien is het voor hem enorm lastig om vrij te nemen in het weekend. ivm ondernemer met een eigen winkel.

En om nou met een blouse of boxershort aan te komen zetten vind ik eh zo not done wanneer je nog maar zo kort bij elkaar bent , hij is nl ook prima in staat omdat zelf aan te schaffen.

Iemand nog leuke ideetjes ?
Zweefvliegen?
quote:leeuw68 schreef op 05 juli 2010 @ 12:17:

Zweefvliegen?nee een eh Cessna 172
Nee ik bedoel als kado idee
quote:leeuw68 schreef op 05 juli 2010 @ 12:19:

Nee ik bedoel als kado idee lol haha .. das ook leuk misschien brrp ff kijken op de site van t vliegveld hier
maar ja hoe lang moet je nou zo'n proefvliegles doen ?

30min , 45 min ?
quote:Zespri79 schreef op 05 juli 2010 @ 12:15:

[...]

Ik twijfel tussen een ballonvaart en proefvliegles

Je begrijpt dat als je met zo een kado begint dat je er de komende tijd niet meer onder kan gaan zitten?

Dan zit je elk jaar met je handen in het haar met de vraag wat je dit jaar weer moet doen..

En dat niet alleen, je geeft hem ook stress. Mijn vriend gaf me een weekendje Parijs kado. Ik had werkelijk geen idee wat ik voor hem moest kopen. Uit wanhoop maar een ps3 gekocht. Waar ik nu spijt van heb . Dus ik zou een bbq geven of met hem uit eten en naar de film ofzo.
Ik zou als man een beetje bang worden als ik meteen dit soort exorbitante kado's kreeg van mijn '3 maanden' vriendin.
Michelle daar zeg je iets , had ik zelf nog niet eens aan gedacht.
Jorina .. zit ook wat in

Ander kado die ik in gedachten heb is van totaal ander kaliber maar even zo leuk denk ik :

Bioscoopbon

pakketje met massageolie o.d

een lekker geurtje (maar welke ? )
Het klopt wel een beetje wat Michelle zegt! Tuurlijk, zo'n vliegles of ballonvaart is hartstikke leuk en orgineel, maar ik vind het ook een beetje té voor een verjaardag, ook omdat jullie elkaar pas drie maanden kennen.

Zo'n cadeau vind ik leuk als er iets speciaals of bijzonder gevierd gaat worden.

Dus miss lekker uiteten. Miss iets speciaals ergens waar jullie nog nooit zijn geweest, of bijv. dineren in het donker ofzo.Of iets anders leuks. Dagje weg, strand en dan lekker uiteten op het stand.

En je dan nog iets wil geven, miss iets kleins met een persoonlijk tintje. Bijv. een dienblad waar je foto's in kan stoppen.Stop daar dan leuke foto's van jullie samen in. Staat helemaal leuk in de keuken! (krijg je o.a. bij Xenos, Blokker, Intratuin etc.)
Ik zou geen geurtje kopen als hij al 8 flesjes op zijn plankje heeft staan!

Mijn vriend (nu een halfjaar) is ook bijna jarig. Wij hebben al heel veel plannen om te gaan reizen en daarom heb ik nu een poster van een wereldkaart besteld, kunnen we daar onze bezochte landen op afvinken. (Hadden we het al ooit over gehad, nu daad bij het woord gevoegd)

Verder kaartjes voor een concert en de dvd box van Band of Brothers. Ook maak ik een leuke kaart en geef hem een tegoedbon voor een massage (van mijzelf natuurlijk) o.i.d.

Veel succes
Als je geen afgezaagd kado wil geven zou ik dus echt geen bioscoopbon/geurtje geven. Staat toch wel in de top drie wat betreft afgezaagd, naar mijn mening dan.

Anderen hebben het ook al gezegd, maar waarom neem je hem niet een dagje/avondje mee, waarbij je lekker uiteten gaat en mogelijk een hotel voor 1 nachtje.

Ik denk dat hij meer waarde hecht (zeker in deze uberverliefde fase ) aan tijd met jou door te brengen, dan aan iets materieels.
Ohja, houdt hij niet van voetbal? Zoja en Nederland haalt de finale, misschien kan je dan een leuke bbq organiseren voor aankomende zondag voorafgaand aan de wedstrijd, waar zijn vrienden en familie bij zijn.

Of is dat een te grote stap, aangezien je nog niet iedereen hebt ontmoet?
Kaartjes voor een concert/festival/feest, het seizoen is volop bezig, dus festivals genoeg, leuke foto van jou, nachtjeweg, kadobon van zijn favoriete winkel, ik heb mijn man vorig jaar een abo gegeven op 'Helden', vond ie erg leuk.

Uuhhh bier/wijn pakket, of een andere fles drank wat ie erg lekker vind.

Ben er nu wel ff doorheen;-)
Dart ie toevallig Zes?

Ik heb ooit voor vriendje van die flights speciaal met zijn naam erop laten maken. Was niet duur en toch een persoonlijke touch aan het geheel...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
ja Iris hij dart ook

Ik heb denk ik al iets leuks in gedachten , veel kleinere dingen als 1 groot kado.

met o.a massage olie , hij is a romantisch dus iets om zijn romantische kant wat meer op te fleuren , een etentje , die flights zijn ook erg leuk ,, waar kan ik die krijgen ?
Ik heb ze toen in een shop in Rotterdam besteld, maar dat is voor jou niet echt op de route toch?

Heb ff online voor je gekeken en hier misschien? Of misschien zijn er nog meer webshops te vinden via google.

Alleen issie as vrijdag al jarig schrijf je, dus dan moeten ze er wel een spoedbestelling van maken
Sleutelhanger met sleutel van jouw huis eraan (kreeg mijn man toen we drie maanden verkering hadden en hij jarig was).

Of een lief boekje van bijvoorbeeld Kikker die verliefd is.
mijn huissleutel heeft ie al
quote:Maja82 schreef op 05 juli 2010 @ 12:13:

ik weet niet hoeveel het mag kosten maar een ballonvaart is wel origineel.erg priizig als je zo kort pas samen bent...
Iris maarre wat voor flights moet je bestellen dan ? Hij doet ook aan wedstrijddarten naja kroegen onderling kan dus niet met zomaar een simpel setje aan komen zetten denk ik Die kerels hebben natuurlijk ook nog weer van die speciale gevallen
een shirt met z'n naam op?
quote:Zespri79 schreef op 05 juli 2010 @ 13:22:

Iris maarre wat voor flights moet je bestellen dan ? Hij doet ook aan wedstrijddarten naja kroegen onderling kan dus niet met zomaar een simpel setje aan komen zetten denk ik Die kerels hebben natuurlijk ook nog weer van die speciale gevallen

Nou ik had toen zwart met in zilveren letters zijn naam erop besteld. Vond hij echt heel gaaf haha en gebruikte ze ook in de kroeg inderdaad. Type, tja, is maar net hoeveel je eraan uit wil geven. Ik ben ook geen expert (lees: ik weet er niets van af). Bel anders zo'n webshop op. Die weten het vast. En het gaat om het originele idee toch?

Oh en zou dan misschien niet je eigen foto erop laten drukken, met ik hou van jou erbij. Is misschien wat too much

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven