2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

Jippie Maedl, gefeliciteerd!!!

En met zo'n lange cyclus ben je nu al een week of 4/5 zwanger zeker??
yoehoe! gefeliciteerd.
Wat fijn voor je meadl :-) Gefeliciteerd! Fijn dat je meteen al een 'eind' op weg bent!

Marill fijn dat je nieuwe manager zo positief reageerde!

En we blijven duimen Nelleke. Geen bloed is goed (zie trouwens nog steeds dat onderschrift niet, duurt dat meerdere uren voordat dat zichtbaar is?
Joehoe, een chearleader erbij!!! gefeliciteerd Maedl! Wat fijn dat je meteen ook een extra bevestiging kon krijgen via een bloedtest. Nu langzaam wennen aan het idee, geniet ervan!
@Marloes; Dat kan wel een dag duren, bij mij staan mijn dagen ook nog niet hieronder. Heel goed dat je blijft duimen!

Vertelde mijn vriend net over jou Meadl met die testen en hij zei misschien ben jij dan ook wel gewoon zwanger (ondertussen met een big smile van oor tot oor) Waarop ik dus zei dat we aankomend weekend maar eens eerst af moeten wachten, misschien wordt ik wel gewoon ongesteld. Vond hem zo schattig hihi
gefeliciteerd Maedl!!

@marloes, joda, nelleke; ik woon ook in NH
quote:Meike1981 schreef op 05 juli 2010 @ 18:50:

gefeliciteerd Maedl!!

@marloes, joda, nelleke; ik woon ook in NHGezellig wil wel met z'n allen op zwangerschapsgym.. helaas eerst 'nog even' zwanger worden
4 Meiden uit N-H dus mag ik vragen welke plaats meiden of is dat te risci voor herkenning? Ik woon in de leukste winkelstad van Nederland ;) en Marloes met z'n allen op zwangerschapsgym zou lachen zijn!
@Nelleke; mag je best weten hoor. Lijkt me wel onwijs leuk als ik je ken. Ik kom nu (ben net verhuisd) uit Naarden, heb hiervoor in Hilversum gewoond.

mmmm geen idee wat de leukste winkelstad van Nederland is. Haarlem? Amsterdam? Laren;-)
Haarlem is de leukste winkelstad Joda! Daar kom ik vandaan
Wauw Meadl GEFELICITEERD!!! Super!!! weer eentje bij.. de tabel ziet er goed uit zo!

@nelleke: ja, haarlem is zeker een leuke winkelstad! Den bosch trouwens ook!
@meadl! Hoera, wat fijn! Hoe ver ben je nu?

@nelleke: Ik vind mijn vriend ook zo leuk over kinderen praten. Toen ik zwanger was leerde ik hem echt anders kennen!

Ik hier gelukkig al mijn twijfels etc kwijt . Mijn psyche speelt echt een spelletje of zijn het echt weer die steekjes als eerst? Wel net 2 wijntjes op, maar in het prille begin kan het niet zoveel kwaad. Tot je met 4 weken een positieve test in handen hebt. Maar ik denk dat ik het me maar verbeeld ofzo... Ben hier ook veel te nuchter voor...
Een zoon!
Gefeliciteerd Maedl!! Helemaal super!

Nelleke: wat een spanning, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!

Raar: je bent goed voor de gek gehouden zeg...wat klote.

Marill & Angie: fijn dat jullie managers zo fijn reageren! dat scheelt toch een hoop stress hè.

Zo positief als ik m'n vorige cyclus was, zo verward ben ik nu. Die stomme ovulatietesten geven als sinds vorige week maandag een lichte streep. Hij leek tegen woensdag iets donkerder te worden en daarna weer lichter (maar nog altijd niet zo donker als de teststreep). Nu testte ik vandaag nog maar een keer voor de zekerheid, istie weer iets donkerder. Terwijl ik eind vorige week m'n eisprong verwachtte. En deze keer geen gevoelige tepels en geen slijm. Alleen wat buikpijntjes hier en daar. Dus ik snap er niks meer van. Maar we blijven gewoon ons best doen. Vorige week maandag, woensdag, donderdag en zaterdag seks gehad. Vanavond weer. Probeer sowieso om de dag. Het wordt er alleen niet leuker op. Zeker met die warmte vorige week, ik had totaal geen zin in dat plakkerige gedoe.
Gefeliciteerd Maedl!!!
@mayala; ovulatie-testen zijn eigenlijk ondingen! Erg onbetrouwbaar volgens mij. Balen joh, nu weet je nog niets. Om de dag heeft het bij mij gedaan. Succes.

Joda-man zei van de week 'stuur ze maar effe bij mij langs' jajajaja, stoere vent
@ Nelleke/ Janine, Haarlem is zeker een leuke winkelstad. En Den Bosch ook, daar woon ik namelijk.
Kom uit de kop van NH, niet zo'n grote stad als jullie dus vind t dan weer eng om m'n exacte woonplaats te vermelden. Niet voor jullie hoor, jullie vertel ik tenslotte alles maar blijft een openbaar forum. Pas zei een vriendinnetje van mij dat ze iets had gelezen op t viva forum, toen kreeg ik t even benauwd, net alsof ik de enige zou zijn hier uit de omgeving die hierop zit

Net met Marloesman besproken dat ik ga proberen hem niet te vertellen wanneer ik een positieve ovu test heb, omdat we t zo spontaan wel weer erg leuk vinden. Wel afgesproken dat we proberen het om de dag te blijven doen nog een week of 2. Dus dan zal t goede moment er sowieso tussen moeten zitten hopen we
dank jullie wel meisjes. Ik ben ook echt blij, alhoewel het nog steeds vreemd is. had voor mijn vriend een rompertje met I love Dad gekocht en meengenomen, vond ie erg leuk. Hij geloof het zelf ook nog niet echt. Ik vind die ovulatietesten niet zo slecht, ik wilde dat ik dat eerder had gedaan. mijn laatste mens. was 23 mei, 19 Juni mijn ES, dus ben in de de 3e week ofzo.

ik vind Bergen op Zoom een leuke winkelstad, daar kom ik vandaan.

Joda, die vent van jou, haha!

Nelleke, ik zou zeker nog een keer testen over 2-3 dagen hoor. je bent toch ook al op dag 40 of niet?

ik vind het echt zo fijn dat je hier in AT even snel in het labor een test kunt laten doen. kost 20 ¤ maar dan weet je het zeker.
Maedl Gefeliciteerd!! Wat goed!
@Meadl; Ja ik zit nu op dag 40, 5 dagen overtijd, zaterdag opnieuw testen.

Haarlem is echt verkozen als de leukste winkelstad van NL maar ik sanp dat jullie jullie eigen stad ook erg leuk vinden
Wow Maedl, super! Gefeliciteerd!

En Nelleke, jij komt er vast nog bij! Jij hebt een positieve ovu gezien (toch?) en meteen actie ondernomen. Als ongesteld zijn dan zo lang duurt (hoeveel is je ovu + 14?) dan MOET je gewoon wel zwanger zijn. Ik daarentegen ben gewoon net iets te vroeg gestopt met proberen... (wat suf eigenlijk).

Het nieuwe vroeg naar bed schema voor Raar met haar rare cyclus: dag 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28 en 30. Ha! Dan hebben we de 28 t/m 42 cyclus ‘gedekt’ haha! Oeps...

Ja Mayala, ik zie het eigenlijk ook niet zo zitten... ik vertrouw die testen eigenlijk ook niet. Bij mij alleen maar lichte strepen... tot ik ze weggesmeten heb. Waarschijnlijk is de donkere streep de dag erna geweest, wie zal het zeggen?

En fijn Marill dat ze op je nieuwe werk zo fijn reageren!

Ik heb overigens twee dagen geleden mijn motto al aangepast en nog steeds niets...

Is het ook een idee om de provincie bij de tabel te zetten? (Mochten jullie het nog niet door hebben, ik probeer uit alle macht jullie uit elkaar te blijven houden... met vragenlijstjes en motto's en wat ik allemaal maar ken bedenken Ik ben altijd hartstikke geinteresseerd in mensen, echt waar, maar ik vergeet zo veel en snel!)

@Jodaman: foei!

Wie kwam er nou nog meer uit ZH? Zie je daar ga ik al haha!
Meadl: HOERA!!!!! wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd! Helemaal met je eens dat die ovu testen zo slecht niet zijn...het is gewoon raak!!! Is het jouw 1e (sorry, heb je vast al verteld, maar ik zie af en toe ook het bos niet meer)

Ik kom trouwens ook uit Noord Holland!
Haha raar, dat heb ik ook, ken ondertussen alle nicks wel, maar wie nou ook weer wat doet en waar woont kan ik allemaal niet onthouden (heb ook wel eens bedacht om het allemaal op te gaan schrijven....)

En dat was ik trouwens uit zuid-Holland!!
Oh enne maedl, als je eerste dag van je laatste menstruatie 23 mei was, dan ben je dus al 5 weken!!! (je krijgt er namelijk 2 kado)
ik woon halverwege NH in kustplaatsje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven