Andere tandarts, dossier meenemen?
woensdag 7 juli 2010 om 10:49

woensdag 7 juli 2010 om 10:57
Nou, dat wordt meestal niet onderling geregeld hoor. Bel je oude tandarts, en vraag of ze het dossier voor je klaar willen leggen, zodat je het op kunt halen. Mooier zou nog zijn, als ze het dossier naar je nieuwe tandarts zouden kunnen mailen. Vergeet ook niet te vragen naar de röntgenfoto's. Als die nog niet zo lang geleden gemaakt zijn, hoeft je nieuwe tandarts die niet nog eens te maken. Scheelt jou weer in de portemonnee!
woensdag 7 juli 2010 om 10:59
Ik ben laatst ook van tandarts gewisseld (vanwege verhuizing). Ik heb het dossier bij mijn oude tandarts opgevraagd en die hebben het naar mij opgesturd (rechtstreeks naar de nieuwe tandarts deden ze niet, maar dat verschilt per tandarts geloof ik).
Je kunt niet meer worden dan jezelf.
Je kunt wel meer jezelf worden.
Je kunt wel meer jezelf worden.
woensdag 7 juli 2010 om 11:23

woensdag 7 juli 2010 om 11:26
Ga er maar vanuit dat je nieuwe tandarts toch weer opnieuw foto's gaat maken. Deden ze bij mij ook. (had foto's van november in dossier zitten, maar er moesten nieuwe gemaakt worden).
Mijn nieuwe tandarts heeft overigens zelf het dossier bij mijn oude tandarts opgevraagd. Maar er zijn ook tandartsen waar je dat zelf bij moet regelen.
Mijn nieuwe tandarts heeft overigens zelf het dossier bij mijn oude tandarts opgevraagd. Maar er zijn ook tandartsen waar je dat zelf bij moet regelen.