Oogverzorging
donderdag 8 juli 2010 om 22:26
donderdag 8 juli 2010 om 23:22
gewoon hetzelfde spul wat ik op mijn wangen smeer. Het verhaal dat je ogen andere spullen nodig heeft want kwetsbaar etc. is echt gelul. Het is dezelfde huid als op je wang alleen maar dunner. Het is echt een marketingtruc om jou dure oogcreme's te laten kopen. In de winters smeer ik trouwens vaseline op mijn ogen
vrijdag 9 juli 2010 om 14:10
Ik krijg vaak tranende ogen van gezichtscrème die in mijn ogen komt. Vandaar dat ik oogcrème heb (goedkoopste van kruidvat). Ik denk niet dat het veel meer voor de huid rond mijn ogen doet, maar vind het wel prettig.
Sjakie, wat voor kleur is die oogroller van garnier? Werkt die goed als camouflage tegen donkere kringen?
Sjakie, wat voor kleur is die oogroller van garnier? Werkt die goed als camouflage tegen donkere kringen?
zaterdag 10 juli 2010 om 23:03
quote:Ksenija schreef op 08 juli 2010 @ 21:41:
Gebruiken jullie iets met SPF?
Ik heb een gel van Louis Widmer, voelt prettig aan.
Is wel zonder factor, maar dat zijn de meeste denk ik.
Gebruiken jullie het in de ochtend of avond?
Die heb ik ook! Erg lekker is ie. Ik gebruik het alleen 's avonds.
Van de dagcreme kreeg ik vreselijk eczeem...maar die ooggel is goed.
Gebruiken jullie iets met SPF?
Ik heb een gel van Louis Widmer, voelt prettig aan.
Is wel zonder factor, maar dat zijn de meeste denk ik.
Gebruiken jullie het in de ochtend of avond?
zondag 11 juli 2010 om 00:28
zondag 11 juli 2010 om 19:52
quote:Lieve1976 schreef op 10 juli 2010 @ 23:03:
[...]
Ik gebruik het in de ochtend, om de huid rond mijn ogen te beschermen en dat voelt goed.
Welke dagcreme had je dan?
[...]
Ik gebruik het in de ochtend, om de huid rond mijn ogen te beschermen en dat voelt goed.
Welke dagcreme had je dan?
dinsdag 13 juli 2010 om 18:44
quote:SjakieAfhakie schreef op 11 juli 2010 @ 00:28:
@ annliv, beetje late reactie, maar die oogcreme camoufleert inderdaad donkere kringen. Met dit weer wil ik geen foundation opdoen, en al helemaal niet in mijn ogen smeren, Van de rollers gaan mijn ogen niet tranen, en die blauwe kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon!Thanks, dan durf ik hem wel te kopen. "Blauwe kringen als sneeuw voor de zon weg" wat ga ik dan een lekker wijf zijn!
@ annliv, beetje late reactie, maar die oogcreme camoufleert inderdaad donkere kringen. Met dit weer wil ik geen foundation opdoen, en al helemaal niet in mijn ogen smeren, Van de rollers gaan mijn ogen niet tranen, en die blauwe kringen verdwijnen als sneeuw voor de zon!Thanks, dan durf ik hem wel te kopen. "Blauwe kringen als sneeuw voor de zon weg" wat ga ik dan een lekker wijf zijn!