A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ik lees net dat wij ons al aangemeld hebben voor bbq zondagavond op vakantieadres! Kijk, dat is organiseren. Dat is Elvis wel toevertrouwd. Ik zie ons al zitten met biertje/rosétje .. aaah. zin in!

IK heb een boekenbon gewonnen met de actie "met belgerinkel naar de winkel" Die ligt nog thuis, maar LD komt vanmiddag naar de stad en dan kopen we een boek voor haar en waarschijnlijk voor mezelf. Zij dacht daadwerkelijk dat ze dat boek dan kreeg het is meer dat ik dat boek al voor haar zou kopen (van haar geld, ze heeft van beide oma's net vakantiegeld gehad) en dat we 'm nu kopen van de boekenbon, zodat ik dat geld voor iets anders kan gebruiken, mocht ik dat willen.

Ik weet helemaal niets van Jelle BC eigenlijk.

Kijk de programma's niet die hij presenteert.

Maarhee, als jij zegt dat ie een schatje is..

Nog een paar uurtjes..

~telt af~
Later is nu
Nou, je hebt vrij Dreamer, lekkerrrrr. En vooruitzicht op BBQ met een rosé

Haha, wat een teleurstelling voor je dochter

Jelle had een geweldig serie op tv over Rusland. Hij heeft gewoon iets en daarbij komt 'ie ook nog eens erg sympathiek over.

Goeie reis!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik kijk nooit zomergasten.
quote:thee schreef op 08 juli 2010 @ 23:45:

Ik kijk nooit zomergasten.Dan lijkt me deze serie een goede om te starten . Een hele leuke presentator (ik denk iig dat hij het heel leuk zal doen), en over het algemeen ook leuke gasten dit seizoen. Maar ja, ik ben fan van Zomergasten, mss vind jij er niks aan.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Trusten!
IK vind zomergasten ook leuk, maar eigenlijk kijk ik er nooit naar. Meestal is op andere zender iets wat we willen zien. Volgens mij is het ook niet echt een programma voor Elvis.

Het werd geen bbq, want LD en ik waren laat thuis. Ik kon geen boek uitkiezen Zat te twijfelen tussen een leesboek, boek over fotografie, boek over Portugal, boek over kunst, enz. toch maar Saskia Noort genomen en een boek over fabeldieren van Harry Potter
Later is nu
Ik bedoelde de BBQ op je vakantieadres Dream

Kan me voorstellen dat je niet kon kiezen. Ik kan ook echt tijden hier in die hele fijne grote boekhandel die we hier hebben doorbrengen, héérlijk!
Later is nu
Goeie reis en fijne vakantie
quote:Demoiselle schreef op 10 juli 2010 @ 00:28:

Goeie reis en fijne vakantie Eensch!
Ook vanaf hier een goeie reis en heerlijke zonnige vakantie!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Fijne vakantie, Dreamer!!
Oeps, te laat om Dreamer uit te
Dee, nog varen dit weekend?

Jas, hoe gaat het met de hitte vs pijn?

Ik ben, ongepland, al 1,5 week autoloos en daar baal ik van. Of beter want daar gingen al m'n plannen van afgelopen redelijk volgeplande week. Plus lopend steeds de zware boodschappen moeten doen want er gaat nogal wat vocht door met deze temperaturen.
Dat is flink balen Thee! Staat 'ie bij de garage? Als ik me goed herinner had je een tijd geleden nogal problemen met je auto, maar inmiddels een nieuwe, toch? Hoop de je 'm snel weer terug hebt! In the meantime mss de zware boodschappen door de AH laten thuisbezorgen. Ik weet niet wat dat kost, nog nooit gedaan maar mss een idee.

Nee, dit weekend nog niet gevaren en gaat denk ik ook niet gebeuren. Suf he, met dit mooie weer, maar teveel andere dingen te doen die ik niet kon uitstellen. En morgenochtend ook al iets te doen en morgenavond ook natuurlijk (kijken en daarna de OVERWINNING vieren).

Ben aan het twijfelen om morgenmiddag nog een vaar uurtjes te varen maar moet ook nog wat dingen voor morgenavond voorbereiden (we gaan met een groep bbq-en en voetbal kijken) en als ik dan ook nog ga varen dan is de hele dag alweer vol gepland... heb al weken geen tijd om zelfs maar de weekendkrant te lezen dus mss een een rustig middagje thuis morgen ook wel ergggg lekker.

Overigens wel al redelijk wat gevaren hoor, bv ook vorige week vrijdagavond, toen was het zooo lang heerlijk zwoel, om 2 uur 's nachts zaten we nog met alleen een t-shirtje aan aan boord, meestal moet je om een uurtje of 23 toch wel een vestje aantrekken. Wat was dát lekker zeg. Met Twin erbij ook.
Klinkt allemaal goed Dee!
Nee Dee, mijn auto is uitgeleend en in ruil zou ik 'de andere' auto gebruiken. Zou slechts kort zonder zitten ivm reparatie en APK andere auto. Beiden vielen tegen met als gevolg dat ik mijn dingen niet kon doen die ik o.a. juist allemaal gepland had omdat ik LL toch niet zou zien afgelopen week.

Maar ja, niemand kan er iets aan doen, dat weet ik ook wel, maar soms heb je zo'n dag dat alles verkeerd valt.

Het is al wel weer aardig bloody hot. Ik was gister wel blij met verkoelende bui/wind.

Ik kijk thuis vanavond (weer) gewoon alleen thuis.

Riep uur geleden al op ander topic dat ik ging dweilen. Hmmm, misschien toch maar eens actie ondernemen
En, al gedweild, Thee?

Had vandaag mijn vader aan de telefoon, die heeft ook al zo'n hekel aan dit weer . We hadden gisteren allebei dezelfde reactie, bleek: we kregen allebei de neiging om te gaan SLAAN als iemand tegen ons zei dat het zo'n lekker weer was (ok, hekel aan dit weer zit in de genen!)

Blergh! Maar in ieder geval ietsje beter dan gisteren (gisteren 30 graden in huis, vindt ik echt niet normaal). Ik bedoel maar, ik vind het niet normaal van mezelf dat ik me verheug op een supermarktbezoekje. Maar gisteren verheugde ik me er wel op: airco in de auto, en airco in de winkel! Ik ga zo'n bezoekje dan zelfs lopen rekken

Straks gaan we voetbal kijken bij vrienden. Hij heeft een Spaans paspoort (hier geboren en getogen, Spaanse vader). Wij boden al aan om voor Nederland én Spanje te juichen, maar 'we' zijn vanavond allemaal voor Nederland, begreep ik

Zoonlief is met vrienden naar het Museumplein vertrokken (vond ik niet zo'n goeie actie, wie wil er nou tussen honderdduizend mensen staan, maar ja).
Pfff, toen ik die mensenmassa alleen al zag op het M-plein werd ik al onwel.

Heb even spijt gehad dat ik niet naar locale horeca ben gegaan, maar daar zijn had ik niet getrokken.

Dus maar 'gewoon' hier in mn uppie kijken.

Het is wel spannend. Had zo fingers crossed gehoopt op 1-0 voor de rust.

Morgen weer een inhoudelijke reactie....
Oh Dreamer is nu weg... te laat dus

En ik ben er weer!

Heerlijke vakantie gehad meiden... en met dit pokke weer hier zou ik zo weer terug willen!~

Nu weer het echte leven....

Jobcoach gesprek gehad

300 vacatures nagekeken in de regio ... 1 mogelijke optie pffff

En verder 101 en 1 klusjes vandaag....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hi Freak, WB! Lekker gehad hè, we zijn goed op de hoogte gehouden door Thee.

Man man man, wat eeuwig zonde van gisteravond zeg!! Het had er echt wel ingezeten, 1 doelpunt en het wordt een hele andere wedstrijd. Maar ja, hij ging er dus niet in . Jammer jammer!

Alles goed gegaan met je zoon op het Museumplein?? Ik zou er ook niet aan moeten denken om daar tussen te staat.
Wat een gezelligheid, hier

...ik heb (ook) niks te melden

Heb je iets aan die jobcoach, Freak?
hai Dee
Hee Thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven