single, eenzaam
vrijdag 9 juli 2010 om 23:47
ik ben nu een single mum,en voel me vaak eenzaam omdat ik veel "vrienden"ben verloren 
ik heb 1x per 2 wk een "vrij" weekend en zou graag nieuwe contacten willen hebben,maar waar vindt ik die, ik ga dus morgenavond in mijn eentje naar de kroeg
en ga zondag voetballen in mijn eentje kijken in de kroeg
zou dat liever met iemand doen (man of vrouw) dit is de 1ste x dat ik dit doe,maar ik kan echt niet nog een avond thuisblijven !
ik wil gezelligheid in mijn leven !!!
maar hoe ontmoet ik "nieuwe" vrienden ???
ik heb 1x per 2 wk een "vrij" weekend en zou graag nieuwe contacten willen hebben,maar waar vindt ik die, ik ga dus morgenavond in mijn eentje naar de kroeg
ik wil gezelligheid in mijn leven !!!
maar hoe ontmoet ik "nieuwe" vrienden ???
vrijdag 9 juli 2010 om 23:52
vrijdag 9 juli 2010 om 23:57
Ga voetbal kijken in je stad via www.nmlk.nl Hele relaxte manier van nieuwe mensen leren kennen. Succes!
zaterdag 10 juli 2010 om 00:01
quote:liesse schreef op 09 juli 2010 @ 23:57:
Ga voetbal kijken in je stad via www.nmlk.nl Hele relaxte manier van nieuwe mensen leren kennen. Succes!
Ja dit doet een collega van mij ook en die heeft hele leuke uitjes met het nmlk en ook echt al vriendinnen er aan over gehouden!
Suc6!
Ja dit doet een collega van mij ook en die heeft hele leuke uitjes met het nmlk en ook echt al vriendinnen er aan over gehouden!
Suc6!
zaterdag 10 juli 2010 om 00:08
www.mnlk .nl ???
ik ga effe onderzoeken,
maar toch alvast kijken bedankt voor de reacties,jullie zijn super,
nog meer sugesties ??
ik ga effe onderzoeken,
maar toch alvast kijken bedankt voor de reacties,jullie zijn super,
nog meer sugesties ??