Zomervakantie 2010
zaterdag 10 juli 2010 om 15:14
Ik hoef alleen maandag en dinsdag te werken en dan heb ik... vakantie!
Ik heb geen grootse plannen, misschien dat ik met een paar vrienden naar een restaurant ga, of dat ik kijk of er nog leuke uitstapjes, uitjes, e.d. zijn. Ik wil daarvoor dadelijk nog het internet afstruinen. Maar echte vakantieplannen heb ik niet. Dat heb ik wel in december, maar dat valt buiten dit topic.
Wie heeft er nog leuke plannen voor de vakantie? Gaan jullie op reis, of gaan jullie - misschien net zoals ik - wat kleine uitstapjes doen of ergens eten?
Ik heb geen grootse plannen, misschien dat ik met een paar vrienden naar een restaurant ga, of dat ik kijk of er nog leuke uitstapjes, uitjes, e.d. zijn. Ik wil daarvoor dadelijk nog het internet afstruinen. Maar echte vakantieplannen heb ik niet. Dat heb ik wel in december, maar dat valt buiten dit topic.
Wie heeft er nog leuke plannen voor de vakantie? Gaan jullie op reis, of gaan jullie - misschien net zoals ik - wat kleine uitstapjes doen of ergens eten?
World of Warcraft: Legion
zaterdag 10 juli 2010 om 15:19
Ik ga nooit in de zomervakantie op vakantie, want veel te druk, veel te duur en veel te veel gillende kinderen. Gelukkig kan ik die keuze maken, en zit ik dus niet aan een duur en druk hoogseizoen vast.
Bovendien is er in de zomer genoeg te doen aan openluchtactiviteiten, festivals, leuke dingen en lekker buiten zijn.
Ik heb geen vakantie, maar nog wel genoeg vakantiedagen, dus neem af en toe (spontaan) een dag, middag of uurtjes vrij.
Uit eten hangt bij mij niet af van de vakantie.
Bovendien is er in de zomer genoeg te doen aan openluchtactiviteiten, festivals, leuke dingen en lekker buiten zijn.
Ik heb geen vakantie, maar nog wel genoeg vakantiedagen, dus neem af en toe (spontaan) een dag, middag of uurtjes vrij.
Uit eten hangt bij mij niet af van de vakantie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 10 juli 2010 om 16:16
Mijn kinderen hebben allebei maar 2 weken vrij, waarvan maar 1 week tegelijk. Komende week zijn ze allebei de hele week thuis en gaan we een paar uitstapjes maken. Tenminste, als oudste beter is, want die is gisteren ziek thuisgekomen.
Oudste wil heel graag een keer naar Madurodam, dus dat staat op het programma komende week, keertje zwemmen, keertje naar het strand en een keer naar de grootste speeltuin van Europa. Dan is de week wel weer zo'n beetje om.
Oudste wil heel graag een keer naar Madurodam, dus dat staat op het programma komende week, keertje zwemmen, keertje naar het strand en een keer naar de grootste speeltuin van Europa. Dan is de week wel weer zo'n beetje om.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 10 juli 2010 om 20:22
zondag 11 juli 2010 om 08:40