spoed! leuk eetcafe in groningen
zaterdag 10 juli 2010 om 16:08
Tijdje geleden topic geopend over een restaurant in gr. Kan het nergens meer vinden. nu zitten we in Groningen en heb alleen mobiel. we zoeken een leuk eetcafe/restautant in het centrum met orginele gerechten en een leuke sfeer. salades, lekkere vis en vega, soepen etc. Help! zoveel keus en we willen leuk zitten straks... bedankt!
zaterdag 10 juli 2010 om 16:17
zaterdag 10 juli 2010 om 16:57
Boven Jan, incl terras grote markt....
De gulzige kater, aan het gedempte kattediep daar naast zitten ook nog meerdere restaurantjes, een cubaan, een spaans en volgens mij een marrokaans restaurant echt heerlijk eten bij de eerste drie, de laatste ben ik nog niet geweest...
Vismarkt zit de lekkerste mexicaan, cantina mexicana...
In de Folkingestraat zitten ook leuke dingetjes....
Poelestraat zit hmm hoe heet dat ook alweer... iets leuks
ZOVEEL keuze!
oehh ook leuk niet in het centrum, kaaphoorn aan het paterswolse meer leuke terras heerlijk eten lkkr hip..
De gulzige kater, aan het gedempte kattediep daar naast zitten ook nog meerdere restaurantjes, een cubaan, een spaans en volgens mij een marrokaans restaurant echt heerlijk eten bij de eerste drie, de laatste ben ik nog niet geweest...
Vismarkt zit de lekkerste mexicaan, cantina mexicana...
In de Folkingestraat zitten ook leuke dingetjes....
Poelestraat zit hmm hoe heet dat ook alweer... iets leuks
ZOVEEL keuze!
oehh ook leuk niet in het centrum, kaaphoorn aan het paterswolse meer leuke terras heerlijk eten lkkr hip..
zaterdag 10 juli 2010 om 17:05
zaterdag 10 juli 2010 om 17:15