Google foto

10-07-2010 20:08 12 berichten
Kun je foto's Googlen?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Eerst naar Google gaan, trefwoord intypen en dan links op 'afbeeldingen' klikken.
'Links' moet zijn 'boven'.
laat maar, ik was een beetje gemeen...
Huh?
Hahaha nee even serieus.

Stel ik zet een foto op Facebook. Kan iemand dan die foto Googlen om te zien of 'ie elders op internet voorkomt?
Dat ligt er aan hoe je die foto noemt...
ligt inderdaad aan de bestandsnaam en wat je er voor omschrijving ed bijzet. Kijk bij facebook ook goed naar je privacystettings, als je alles op enkel vrienden zet, dan is het niet openbaar te googelen.
quote:Kate1980 schreef op 10 juli 2010 @ 20:17:

Hahaha nee even serieus.

Stel ik zet een foto op Facebook. Kan iemand dan die foto Googlen om te zien of 'ie elders op internet voorkomt?Wil je niet betrapt worden op het gebruiken van gejatte foto's? Dan lijkt niet jatten me een goed optie. Of ben je bang dat sommigen de foto te zien krijgen die ze niet mogen zien? Dan lijkt niet op het www zetten een betere optie.
MILF in the making ;-)
quote:DarkRosePrincess schreef op 10 juli 2010 @ 20:29:

[...]

Wil je niet betrapt worden op het gebruiken van gejatte foto's? Dan lijkt niet jatten me een goed optie. Of ben je bang dat sommigen de foto te zien krijgen die ze niet mogen zien? Dan lijkt niet op het www zetten een betere optie.Voor eventuele werkgevers misschien?
quote:Notebook schreef op 10 juli 2010 @ 20:32:

[...]

Voor eventuele werkgevers misschien?Zou kunnen, maar dan zou ik die foto's dus niet online zetten. beveiligd of niet.
MILF in the making ;-)
Wat jij bedoelt kan, zie tineye.com. Daar kun je een foto uploaden om te kijken of deze elders voorkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven