1988 - 2010

11-07-2010 18:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik, als rasechte Hagenees, herinner mij nog al te goed het zogenaamde feest nadat Oranje Europees Kampioen was geworden. In de binnenstad van Den Haag werd alles kort en kleine geslagen en werden winkels geplunderd.

Nu het de afgelopen tijd al onrustig geweest is op het Jonckbloetplein vrees ik met grote vreze.
Ik denk dat het wel mee zal vallen. tijden veranderen en de sfeer is volgens mij gewoon goed deze keer.

Kwam die onrust van voetbalfans of je weet?
Oei,ik vertel mijn kinderen hoe gezellig het toen was,wat een feest en hoe leuk.

Kan me niet herinneren dat er toen rottigheid is geweest in andere plaatsen.

(Kom zelf uit de omgeving Breda).

Ik hoop dat het vanavond overal sportief blijft,ongeacht de uitslag.
he wauw gebruikersnaambestaatal ik kom niet vaak forummers tegen met een langer nicknaam dan mijzelf.
Ja, die rellen ontstonden vrijwel direct na de wedstrijd.
Goed hè ,ikbenikenbenertrotsop
quote:willem1959 schreef op 11 juli 2010 @ 19:05:

Ja, die rellen ontstonden vrijwel direct na de wedstrijd.

Zo zonde wanneer dat gebeurt.

Ik heb begrepen dat er veel politie & ME paraat dan wel op de been is.Hopelijk is het niet nodig dat zij de boel in goede banen moeten gaan leiden en blijft het gewoon gezellig.
Het is toch zeker niet ajax-feijenoord???
Willem, het is toch altijd pleuris in Den Haag? No matter wat voor een wedstrijd er gespeeld word?
quote:dangeensuus schreef op 11 juli 2010 @ 19:12:

Willem, het is toch altijd pleuris in Den Haag? No matter wat voor een wedstrijd er gespeeld word?

Pcies...

Met oud en nieuw staat standaard de ME klaar.
Maakt het uit Willem, je ging toch je opblaaspop uitwonen? Je gaat er dus niks van merken.
Poez
quote:misspoez schreef op 11 juli 2010 @ 20:01:

Maakt het uit Willem, je ging toch je opblaaspop uitwonen? Je gaat er dus niks van merken. Hij is goeoeoed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven