Shorts e.d.
zondag 11 juli 2010 om 19:19
Ik ben benieuwd of jullie hierin ook naar het centrum e.d. gaan (of een kortere rok) of hou je het wel op kniehoogte?
Even direct naar de supermarkt vind ik ook anders, dan winkelen.
Strand, vakantie of een fietstocht is natuurlijk een ander verhaal, maar toch zie ik meiden met dit gewoon in de winkels (veelal de jonge meiden)
Even direct naar de supermarkt vind ik ook anders, dan winkelen.
Strand, vakantie of een fietstocht is natuurlijk een ander verhaal, maar toch zie ik meiden met dit gewoon in de winkels (veelal de jonge meiden)
zondag 11 juli 2010 om 19:37
zondag 11 juli 2010 om 19:40
ik ben dol op shorts. Als kind droeg ik altijd al korte korte broeken.... en dat is nog steeds zo en nu zijn ze ook wat hipper de laatste 2 jaar ofzo. Maar ik heb er ook wel de benen voor. Draag ze op veel plekken, maar niet op mijn werk uiteraard. Maar boodschappen of een terrasje doe ik wel makkelijk. Maar erboven doe ik dan weer geen spagettitopje dat te kort is en teveel inkijk. Je moet boven en onderlichaam wel een beetje in balans brengen.
En nee, ik loop er in mijn short niet bij als een 13 jarige die zich te sexy aan probeert te kleden. Mijn billen zitten binnenboord
Persoonlijk vind ik het een veiligere keuze dan een kort rokje, hoewel ik veel jurkjes draag, zijn deze bijna allemaal rond mijn knieën. Maar shirts mogen veel korter van mij. Ik heb dan weer wel een hekel aan capri of drikwartsbroeken... zo onflatteus bij de meeste mensen.
En nee, ik loop er in mijn short niet bij als een 13 jarige die zich te sexy aan probeert te kleden. Mijn billen zitten binnenboord
Persoonlijk vind ik het een veiligere keuze dan een kort rokje, hoewel ik veel jurkjes draag, zijn deze bijna allemaal rond mijn knieën. Maar shirts mogen veel korter van mij. Ik heb dan weer wel een hekel aan capri of drikwartsbroeken... zo onflatteus bij de meeste mensen.
zondag 11 juli 2010 om 19:42
Is misschien ook even wennen, moest ook wennen aan spaghetti-shirtjes.
Wellicht dat ik het sneller zou doen als mijn benen wat beter waren (vorm is ok, maar aders & wit)
Aan de andere kant als ik een lange broek blijf dragen komt er geen kleurtje.
Binnenkort maar eens starten met kniebroeken.
Al is het wel lastig met werk (dan zou ik niet boven de knie aandoen) Maar binnen is het niet zo warm, maar als ik in de pauze buitenloop weer wel...
Wellicht dat ik het sneller zou doen als mijn benen wat beter waren (vorm is ok, maar aders & wit)
Aan de andere kant als ik een lange broek blijf dragen komt er geen kleurtje.
Binnenkort maar eens starten met kniebroeken.
Al is het wel lastig met werk (dan zou ik niet boven de knie aandoen) Maar binnen is het niet zo warm, maar als ik in de pauze buitenloop weer wel...
zondag 11 juli 2010 om 20:58
zondag 11 juli 2010 om 23:17
Vandaag ben ik naar een leuk evenement geweest.
Waarom was het zo leuk?
Omdat iedereen rondliep in datgene wat hij leuk vond.
Van larp tot gotic tot weet ik het, met leggings, in korte rokken , met hoedjes, harembroeken en alles wat maar naam heeft.
Het was een verademing om niet nagestaard te worden, om eens geen mensen te zien die hun onderkaak op de grond hebben liggen.
Ik gruwel zo langzamerhand van alle hots or nots.
Bah..
Waarom was het zo leuk?
Van larp tot gotic tot weet ik het, met leggings, in korte rokken , met hoedjes, harembroeken en alles wat maar naam heeft.
Het was een verademing om niet nagestaard te worden, om eens geen mensen te zien die hun onderkaak op de grond hebben liggen.
Bah..
I don\'t need an excuse for being what I am.
maandag 12 juli 2010 om 09:57
quote:berbke schreef op 11 juli 2010 @ 23:17:
Waarom was het zo leuk?
Bah..
Amen.
Ik draag overigens ook gewoon een korte broek of een kort rokje als ik er zin in heb en ik daarbij ook nog het idee heb dat ik in die specifieke situatie niet underdressed ben.
Bij de grootgrutter de boodschappen in een kar lazeren en betalen kan imho zonder problemen in "iets korts".
Waarom was het zo leuk?
Bah..
Amen.
Ik draag overigens ook gewoon een korte broek of een kort rokje als ik er zin in heb en ik daarbij ook nog het idee heb dat ik in die specifieke situatie niet underdressed ben.
Bij de grootgrutter de boodschappen in een kar lazeren en betalen kan imho zonder problemen in "iets korts".
Viva la vida
maandag 12 juli 2010 om 10:04