Mode & Beauty alle pijlers

Shorts e.d.

11-07-2010 19:19 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of jullie hierin ook naar het centrum e.d. gaan (of een kortere rok) of hou je het wel op kniehoogte?

Even direct naar de supermarkt vind ik ook anders, dan winkelen.

Strand, vakantie of een fietstocht is natuurlijk een ander verhaal, maar toch zie ik meiden met dit gewoon in de winkels (veelal de jonge meiden)
ik wel hoor... kniehoogte vind ik wel zo suf ( op of onder knie )
Waarom zou je niet in een korte rok of broek gaan winkelen dan?
Waarom niet?

Ik neem aan dat je niet in korte broek naar een sollicitatiegesprek gaat?

Naar de stad kun je zeker wel een korte broek aan, ook een short. Leuk zelfs.
Ik zeg niet dat het niet kan, hoor.
quote:spannend75 schreef op 11 juli 2010 @ 19:22:

ik wel hoor... kniehoogte vind ik wel zo suf ( op of onder knie )Hoezo? Ik vind iemand die overgewicht heeft met een kort rokje en blote benen suf. Dan liever een rok tot op de knieen.
Ik trek gewoon mn short aan en ga op pad, haalt niet uit wat ik ga doen.

Oke geen sollicitaties bijv. maar nu in de vakantie doe ik gewoon mn short aan.

Die kniehoogte vind ik zelf helemaal niets, heb zelf echt zo'n heel heel korte short.
Hoewel ik het wel zou kunnen dragen, trek ik geen shorts aan. Ik voel me dan veel te naakt.
Als ik niet aan het werk ben heb ik soms gewoon een korte broek aan, ook als ik ga winkelen.
quote:noahtb schreef op 11 juli 2010 @ 19:35:

Hoewel ik het wel zou kunnen dragen, trek ik geen shorts aan. Ik voel me dan veel te naakt.Dat heb ik dus ook.
quote:noahtb schreef op 11 juli 2010 @ 19:35:

Hoewel ik het wel zou kunnen dragen, trek ik geen shorts aan. Ik voel me dan veel te naakt.

Ik moet dr ook altijd even aan wennen.

Nu ben ik dr aan gewend en moet ik weer gaan werken dus hup lange broek en werkblouse met lange mouwen .
Klikken op eigen risico :)
Laat maar
ik ben dol op shorts. Als kind droeg ik altijd al korte korte broeken.... en dat is nog steeds zo en nu zijn ze ook wat hipper de laatste 2 jaar ofzo. Maar ik heb er ook wel de benen voor. Draag ze op veel plekken, maar niet op mijn werk uiteraard. Maar boodschappen of een terrasje doe ik wel makkelijk. Maar erboven doe ik dan weer geen spagettitopje dat te kort is en teveel inkijk. Je moet boven en onderlichaam wel een beetje in balans brengen.

En nee, ik loop er in mijn short niet bij als een 13 jarige die zich te sexy aan probeert te kleden. Mijn billen zitten binnenboord

Persoonlijk vind ik het een veiligere keuze dan een kort rokje, hoewel ik veel jurkjes draag, zijn deze bijna allemaal rond mijn knieën. Maar shirts mogen veel korter van mij. Ik heb dan weer wel een hekel aan capri of drikwartsbroeken... zo onflatteus bij de meeste mensen.
Is misschien ook even wennen, moest ook wennen aan spaghetti-shirtjes.

Wellicht dat ik het sneller zou doen als mijn benen wat beter waren (vorm is ok, maar aders & wit)

Aan de andere kant als ik een lange broek blijf dragen komt er geen kleurtje.

Binnenkort maar eens starten met kniebroeken.

Al is het wel lastig met werk (dan zou ik niet boven de knie aandoen) Maar binnen is het niet zo warm, maar als ik in de pauze buitenloop weer wel...
Dat is waar, een rokje is lastiger ook met fietsen.
Ik zou willen dat ik het aan kon Mijn benen zijn absoluut niet kortebroek-waardig.
Ik ook niet, mijn benen zijn veels te wit dat wil ik de maatschappij niet aandoen. Maar ik heb er geen problemen mee dat anderen het wel doen.
Tsja, ik zie ook wel eens benen dat ik denk van: niet mooi.

Maar ik kan niet verlangen dat een ander daarom maar in lange broek blijft lopen.
Mijn korte rok of broek doe ik ook aan naar het werk hoor, het is warm en daar zijn korte broeken voor uitgevonden.

wat is dat tegenwoordig met topics met van die vragen of iets wel of niet kan?

Een jumpsuit van netpantyspul zou nou niet kunnen, alle andere normale kledingstukken wel.
Men is steeds kritischer aan het worden.
Vandaag ben ik naar een leuk evenement geweest.

Waarom was het zo leuk?

Omdat iedereen rondliep in datgene wat hij leuk vond.

Van larp tot gotic tot weet ik het, met leggings, in korte rokken , met hoedjes, harembroeken en alles wat maar naam heeft.

Het was een verademing om niet nagestaard te worden, om eens geen mensen te zien die hun onderkaak op de grond hebben liggen.

Ik gruwel zo langzamerhand van alle hots or nots.

Bah..
I don\'t need an excuse for being what I am.
quote:berbke schreef op 11 juli 2010 @ 23:17:

Vandaag ben ik naar een leuk evenement geweest.

Waarom was het zo leuk?

Omdat iedereen rondliep in datgene wat hij leuk vond.

Van larp tot gotic tot weet ik het, met leggings, in korte rokken , met hoedjes, harembroeken en alles wat maar naam heeft.

Het was een verademing om niet nagestaard te worden, om eens geen mensen te zien die hun onderkaak op de grond hebben liggen.

Ik gruwel zo langzamerhand van alle hots or nots.

Bah..

Amen.

Ik draag overigens ook gewoon een korte broek of een kort rokje als ik er zin in heb en ik daarbij ook nog het idee heb dat ik in die specifieke situatie niet underdressed ben.

Bij de grootgrutter de boodschappen in een kar lazeren en betalen kan imho zonder problemen in "iets korts".
Viva la vida
Waarom laat je moet een ander jou vertellen wat wel of niet kan?
Ik zou niet weten waarom ik, met dit weer, mijn benen zou gaan verbergen. En natuurlijk zijn mijn rokjes en/of jurkjes boven de knie, waarom niet?

Ik zorg ervoor dat mijn billen netjes binnenboord zijn en dan kan ik wat mij betreft overal naartoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven