'Air' tag van action

08-02-2026 13:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een Samsung smarttag welke ik al jaren gebruik in mijn koffer tijdens het reizen.
Echter heb ik nu geen Samsung telefoon meer maar een Iphone. Helaas werkt de iphone niet samen met de Samsung tag.

Een air tag van iPhone kost 35 euro. Heeft iemand enig idee of een tag van bijvoorbeeld de action welke wel werkt op de iPhone app 'zoek mijn'.
Tot nu toe geen geweldige ervaringen met AirTags van de Action. Jas van mijn zoon was gestolen, zat een AirTag in van de Action maar zowel de Airtag als de jas waren niet meer te vinden.
Ook thuis een andere getest. Was geen succes.
Ik denk het wel, als je de specificaties bekijkt die ze zelf opgeven.
https://www.action.com/nl-nl/p/3221957/ ... artfinder/
Internet is het daarmee eens:

https://www.icreatemagazine.nl/koopadvi ... ag-advies/
Hahaha, kom ik ertussenin met mijn specificaties...
Matig tevreden. Ze werken wel maar geven soms ook gekke locaties en updaten ook niet altijd snel, soms pas uren later.

Ik heb ze op onze fietsen en in mijn auto.
I wanna live my life with the volume full!
Wij openden op Schiphol vol verwachting de zoek mijn app, en zagen… dat er heel lang geen verbinding was met die dingen.
Verder gaan de batterijen heel snel leeg en vergeet ik ook altijd hoe ze uit moeten.
Ik heb er 3 maar er weinig vertrouwen in.
Toevallig vroeg op fb iemand afgelopen week dezelfde vraag in zo’n “action aankopen” groep. Daar kwamen eigenlijk alleen maar slechte ervaringen naar boven. Heel snel leeg, batterij niet te vervangen, geen verbinding meer mee enz. Ik zou gewoon die van Apple kopen. Wij hebben er in elke auto 1 liggen en doen het altijd. Batterij gaat lang mee en geeft een melding als hij leeg raakt. Ideaal!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven