Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
quote:CL2 schreef op 18 september 2007 @ 23:09:

Zou je mijn emailadres dan naar badmeester willen sturen? Alvast bedankt!Is verstuurd.
Verwijderd ivm off topic en provocatie: "Mijn prins op de bres".
angel,

op 2 pijlers, relaties en digi wordt door ene ladysuzy reclame gemaakt voor een website. het zijn gelijk ook haar enige 2 berichten, dus dacht, meld het even.

grz

Lalein
Hallo Angel, wanneer wordt de bèta versie van het forum vervangen door de definitieve versie?

De bèta versie zuigt.
Verwijderd ivm studieopdracht: "Onderzoek internetdating".
quote:Lalein schreef op 19 september 2007 @ 17:21:

angel,

op 2 pijlers, relaties en digi wordt door ene ladysuzy reclame gemaakt voor een website. het zijn gelijk ook haar enige 2 berichten, dus dacht, meld het even.

grz

LaleinHoe heet het topic?
quote:Zamirah schreef op 19 september 2007 @ 19:08:

Hallo Angel, wanneer wordt de bèta versie van het forum vervangen door de definitieve versie?

De bèta versie zuigt.Ik snap wat je bedoelt. Er zitten nog teveel bugs in en de snelheid laat vaak ook te wensen over. Ze zijn er volop mee bezig om te inventariseren waar de problemen vandaan komen. Wanneer de beta versie wordt vervangen is mij niet bekend. Ik zal het voor je navragen.
uh...de topics gaan over boeren...bij relaties waarom boeren zo aantrekkelijk zijn en bij digi iets van "bestellen of niet" ....weet het niet helemaal zeker angel.
JJI wie werkt er en kan mij helpen met een vraag .

is een topic ivm iemands huiswerk voor haar studie ...

niet erg relatie gerelateerd ...

kunje hem in de digitale prullenbak gooien?
Angel, ik heb mijn topic verkeerd geplaatst, over JJI wie werkt er en kan mij helpen met een vraag.

Wil je dit topic helemaal verwijderen, ik zet het wel opnieuw op het prikbord..
beste angel,

kan je mijn topic: wat is het stil in minnaressenland willen verwijderen, had een reactie in het minnaressen topic moeten zijn... snap nog helemaal niets van dit nieuwe forum sorry

alvast bedankt
quote:Lalein schreef op 20 september 2007 @ 16:20:

uh...de topics gaan over boeren...bij relaties waarom boeren zo aantrekkelijk zijn en bij digi iets van "bestellen of niet" ....weet het niet helemaal zeker angel.Ik heb het bewerkt.
quote:Yamuna schreef op 20 september 2007 @ 18:47:

JJI wie werkt er en kan mij helpen met een vraag .

is een topic ivm iemands huiswerk voor haar studie ...

niet erg relatie gerelateerd ...

kunje hem in de digitale prullenbak gooien?Het was een studieopdracht en dat is niet toegestaan. Ik heb hem verwijderd.
quote:al2jaar schreef op 21 september 2007 @ 10:48:

beste angel,

kan je mijn topic: wat is het stil in minnaressenland willen verwijderen, had een reactie in het minnaressen topic moeten zijn... snap nog helemaal niets van dit nieuwe forum sorry

alvast bedanktGeeft niets. Ik heb hem verwijderd.
Verplaatst naar Kinderen: "Zwanger!!???? HELP!!! Wat nu!!?????".
Hoi Angel,

Is het niet heel erg cru om het topic 'zwanger, help wat nu' naar kinderen te verplaatsen? Het topic gaat over iemand die waarschijnlijk een abortus wil. De reacties zijn op deze pijler al fel, twee kanten op. Maar op de kinderen pijler lopen allemaal zwangere vrouwen rond die er helemaal over vallen...
Dametje, ik wilde hetzelfde vragen. Ik vind het op de babypijler niet echt gepast (ze vraagt duidelijk in haar openingspost of er mensen ervaring hebben met een abortus!) en omdat het zo ineens verplaatst is vraag ik me af of TO nog wel weet waar haar eigen topic gebleven is.
beste moderator,

Ik wil heel graag mijn nam (katy70) veranderen in een andere naam, maar kan nergens vinden hoe dat moet. Kan je me helpen?
hi angel,

ik zou graag mijn naam (katy70) willen veranderen, maar kan nergens vinden hoe dat moet. Kan je me helpen?
Angel, ik vraag me af of Bikkelientje haar topic kan terugvinden op de kinderenpijler, zo lang is ze geloof ik nog geen lid van viva, dus of ze uberhaupt het moderatortopic gaat raadplegen.... Zou je anders een alias op een van de pijlers kunnen zetten oid? de discussie is nogal hoog opgelopen, met van weerskanten argumenten, en ik denk dat de verwachtingen hoe het gaat aflopen hooggespannen zijn. Dus als TO haar topic niet meer kan vinden, zou dat heel jammer zijn....
angel, zou je mijn email adres naar 48hiltje willen sturen?

thanx alvast
Lieve Angel,

En zou je mijn mailadres naar Another willen sturen?

Dank je wel voor de moeite

Liefs

Hiltje
Goedemorgen,

Ik kon dus inderdaad vandaag mijn topic niet weer vinden. (Zwanger, HELP wat nu!!??)

Zoals medeforummers al hebben aangegeven, het Kinderen-pijler leek mij niet het meest geschikt om dit topic op te plaatsen.

Ik ben dan wel geen nieuwe forummer, ik forum al zo'n jaar of 2 1/2, maar dan op een andere naam (i.v.m. herkenbaarheid, en omdat een aantal mensen mij IRL kennen heb ik voor dit topic een andere naam aangemaakt)

Ik weet gelukkig de weg naar het moderator topic wel te vinden.

Maar misschien een suggestie voor een volgende verplaatsing van een topic. Misschien is het handig om de auteur van dat topic een PB te sturen, met daarin de melding dat het topic is verplaatst en waar deze naar toe is verplaatst.

Mijn suggestie is dan ook om mijn topic weer terug te plaatsen naar Relaties.
Dag Angel,

Zou je mijn emailadres aan Halvemaan willen versturen?

Thanks!
Ik kan het Zwanger HELP wat nu topic van Bikkelientje iig niet vinden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven