Shorts e.d.
zondag 11 juli 2010 om 19:19
Ik ben benieuwd of jullie hierin ook naar het centrum e.d. gaan (of een kortere rok) of hou je het wel op kniehoogte?
Even direct naar de supermarkt vind ik ook anders, dan winkelen.
Strand, vakantie of een fietstocht is natuurlijk een ander verhaal, maar toch zie ik meiden met dit gewoon in de winkels (veelal de jonge meiden)
Even direct naar de supermarkt vind ik ook anders, dan winkelen.
Strand, vakantie of een fietstocht is natuurlijk een ander verhaal, maar toch zie ik meiden met dit gewoon in de winkels (veelal de jonge meiden)
maandag 12 juli 2010 om 13:40
maandag 12 juli 2010 om 16:25
quote:Zoomix schreef op 11 juli 2010 @ 20:13:
Ik ook niet, mijn benen zijn veels te wit dat wil ik de maatschappij niet aandoen. Maar ik heb er geen problemen mee dat anderen het wel doen.Hier heb ik mij overheen gezet vorige week. Ik liep met een lange broek terwijl iedereen iets korts aan had. En nu begrijp ik niet dat ik mn benen verstopte. Hoe moeten ze anders bruin worden?
Ik ook niet, mijn benen zijn veels te wit dat wil ik de maatschappij niet aandoen. Maar ik heb er geen problemen mee dat anderen het wel doen.Hier heb ik mij overheen gezet vorige week. Ik liep met een lange broek terwijl iedereen iets korts aan had. En nu begrijp ik niet dat ik mn benen verstopte. Hoe moeten ze anders bruin worden?
maandag 12 juli 2010 om 17:06
Zelf loop ik het liefst in lange dunne broeken omdat anders m'n vel zo gaat plakken. Draag er dus ook rustig een shirt met 3/4 lange mouwen bij. Ik vind 'bloter' niet noodzakelijk 'koeler'. Daarnaast vind ik het mij niet staan, ik heb stevige korte witte pootjes en zou me er niet prettig in voelen.
Wat anderen aandoen moeten ze ook zelf weten. Ik vind zeker niet alles mooi, en vraag me regelmatig af of ze niet beter voor iets anders hadden kunnen kiezen, maar dat is nu ook juist het leuke van mensen kijken vind ik
Wat anderen aandoen moeten ze ook zelf weten. Ik vind zeker niet alles mooi, en vraag me regelmatig af of ze niet beter voor iets anders hadden kunnen kiezen, maar dat is nu ook juist het leuke van mensen kijken vind ik
maandag 12 juli 2010 om 20:00
De enige plek waar ik geen shorts of minirok draag, is mijn werk. Maar voor de rest overal waar ik zin heb. En ik ben al helemaal geen jonge meid meer haha. Das war einmal.
Maar je hebt shorts en je hebt shorts en minirokken en minirokken.
Draag waar je zin in hebt, maar kijk wel even kritisch in de spiegel.
Maar je hebt shorts en je hebt shorts en minirokken en minirokken.
Draag waar je zin in hebt, maar kijk wel even kritisch in de spiegel.