Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
maandag 5 juli 2010 om 09:42
quote:Pauline65 schreef op 05 juli 2010 @ 09:41:
[...]
Dat Yolanthe gratis en voor niks daar op de tribune en in een hotel zit en dat het gewone publiek zich blauw betaalt.Logisch. Als mijn man door een sponsor wordt uitgenodigd voor een wedstrijd zitten we samen ook gratis op de viptribune. Zo werkt het nou eenmaal.
[...]
Dat Yolanthe gratis en voor niks daar op de tribune en in een hotel zit en dat het gewone publiek zich blauw betaalt.Logisch. Als mijn man door een sponsor wordt uitgenodigd voor een wedstrijd zitten we samen ook gratis op de viptribune. Zo werkt het nou eenmaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 8 juli 2010 om 09:36
[img]http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window ... ion=Passie bij Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen. ©right= &artid=7132636&artsec=wkvoetbal2010&artparsec=Telesport&arttit=FOTOS Intieme kus Wesley & Yolanthe[/img]
Ze is toch wel erg mooi...
Ze is toch wel erg mooi...
donderdag 8 juli 2010 om 12:38
dinsdag 13 juli 2010 om 12:36
quote:emmenn schreef op 13 juli 2010 @ 11:53:
Kijk even naar de Veronica-gids,
Yolanthe staat met een anusmondje, slechte ordi make-up en hele, hele vieze uitgegroeide waxnagels op de voorkant. Als ik goed kijk zie ik ook een snor...
Waarom? Waarom doet ze zichzelf dit aan?
Is dat de nieuwe gids? Dan wil ik die niet hebben :puke:
Cheryl Cole (toen ze nog zo heette) vond ik wel mooi op de cover
Yolanthe staat met een anusmondje, slechte ordi make-up en hele, hele vieze uitgegroeide waxnagels op de voorkant. Als ik goed kijk zie ik ook een snor...
Waarom? Waarom doet ze zichzelf dit aan?
Is dat de nieuwe gids? Dan wil ik die niet hebben :puke:
Cheryl Cole (toen ze nog zo heette) vond ik wel mooi op de cover
Viva naar de knoppen.
dinsdag 13 juli 2010 om 13:07
Dames, wat een onzin om hier 23 pagina's aan te wijden. Yolanthe is een van de mooiste vrouwen van Nederland en daar worden mannen echt nooit moe van om naar kijken.
Accepteer dat nu maar gewoon.
En lopen verkondigen hoe lelijk ze wel niet is, met snorren en weet ik wat allemaal....dan laat je jezelf wel HEEL erg kennen;)
En lopen verkondigen hoe lelijk ze wel niet is, met snorren en weet ik wat allemaal....dan laat je jezelf wel HEEL erg kennen;)
dinsdag 13 juli 2010 om 13:11
quote:Rik78 schreef op 13 juli 2010 @ 13:07:
Dames, wat een onzin om hier 23 pagina's aan te wijden. Yolanthe is een van de mooiste vrouwen van Nederland en daar worden mannen echt nooit moe van om naar kijken.
En lopen verkondigen hoe lelijk ze wel niet is, met snorren en weet ik wat allemaal....dan laat je jezelf wel HEEL erg kennen;)Ben het volledig met je eens!
En lopen verkondigen hoe lelijk ze wel niet is, met snorren en weet ik wat allemaal....dan laat je jezelf wel HEEL erg kennen;)Ben het volledig met je eens!
woensdag 14 juli 2010 om 10:38
quote:emmenn schreef op 13 juli 2010 @ 11:53:
Waarom? Waarom doet ze zichzelf dit aan?Vind je het zelf niet een beetje sneu als je het terug leest?
Waarom? Waarom doet ze zichzelf dit aan?Vind je het zelf niet een beetje sneu als je het terug leest?
woensdag 14 juli 2010 om 10:43
quote:Arthemis schreef op 13 juli 2010 @ 17:47:
Rik, jouw uitspraak is maar een mening, net als de uitspraken van alle anderen ook maar meningen zijn.
Jouw uitspraak dat mijn mening ook maar een mening is, net als de uitspraken van alle anderen ook maar meningen zijn, is ook een mening.
Wat een dooddoener.
Rik, jouw uitspraak is maar een mening, net als de uitspraken van alle anderen ook maar meningen zijn.
Jouw uitspraak dat mijn mening ook maar een mening is, net als de uitspraken van alle anderen ook maar meningen zijn, is ook een mening.
Wat een dooddoener.
woensdag 14 juli 2010 om 10:57
Wesley en Yolanthe: pffffff .
Zou Y op hem gevallen zijn als hij geen bekende voetballer was geweest? Vast niet.
En dan die uitspraken van hem gisteren " we moeten wat terugdoen voor het volk" uitgesproken op een hautaine manier (al weet ie vast niet wat dat woord betekent) waar ik kotsneigingen van kreeg.
En "het is wel heel erg bijzonder om te gaan trouwen". O ja?? Vier jaar geleden na het WK ging ie ook al trouwen!!
@ Rik78; zal hier maar niet neerzetten wat een aantal mannen in mijn omgeving te melden had over Y, want dat zou mij vast een ban voor onbehoorlijk taalgebruik opleveren!!
Zou Y op hem gevallen zijn als hij geen bekende voetballer was geweest? Vast niet.
En dan die uitspraken van hem gisteren " we moeten wat terugdoen voor het volk" uitgesproken op een hautaine manier (al weet ie vast niet wat dat woord betekent) waar ik kotsneigingen van kreeg.
En "het is wel heel erg bijzonder om te gaan trouwen". O ja?? Vier jaar geleden na het WK ging ie ook al trouwen!!
@ Rik78; zal hier maar niet neerzetten wat een aantal mannen in mijn omgeving te melden had over Y, want dat zou mij vast een ban voor onbehoorlijk taalgebruik opleveren!!
woensdag 14 juli 2010 om 11:20
quote:emmenn schreef op 14 juli 2010 @ 10:55:
Ik zal nooit, maar dan ook nooit meer opmerkingen maken.
Ik zeg: doen!
Gelukkig zijn jouw posts wel van humor voorzien door Yolanthe af te kraken op haar uiterlijk. Ik weet ook zeker dat het hele forum dubbel ligt van het lachen door jouw bijzonder gevoel van humor.
Ik zal nooit, maar dan ook nooit meer opmerkingen maken.
Ik zeg: doen!
Gelukkig zijn jouw posts wel van humor voorzien door Yolanthe af te kraken op haar uiterlijk. Ik weet ook zeker dat het hele forum dubbel ligt van het lachen door jouw bijzonder gevoel van humor.