wieg bekleden

13-07-2010 17:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,

ik ben 32 weken zwanger en wil graag het wiegje waar ik zelf in heb gelegen opnieuw laten bekleden.

Nou heb ik net op internet gezocht maar ik kan eigenlijk niet echt een goed adresje vinden waar ze dat doen.

Iemand een suggestie? Ik woon in Noord-Holland, dus als het daar in de buurt is zou het fijn zijn.

Dank voor het meedenken alvast!

Groetjes,

SterreMaud
Heb je niet een (turkse) kleermaker bij jou in de buurt zitten? Die zijn vaak handig en kosten niet zo heel erg veel, dan gewoon een keer binnenlopen en vragen of ze ook wiegen bekleden en wat het evt.kost.
Gewoon een coupeuse bellen, is een fluitje van een cent. Ik heb het door een vriendin van mijn moeder laten doen (ook coupeuse), was een paar uurtjes werk. Een beetje goede kan dat hoor.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
hahaha hier onder staat ," bevalling wat te doen met wachtende familie"....nou opgelost... wieg bekleden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 13 juli 2010 @ 17:42:

hahaha hier onder staat ," bevalling wat te doen met wachtende familie"....nou opgelost... wieg bekleden.
Ik denk dat ik mijn wieg inderdaad maar naar Cha breng
Let even op wat nog mag. Dat kun je navragen bij de kraamzorg. I.v.m. met wiegendood wordt sommige bekleding afgeraden.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:SterreMaud schreef op 13 juli 2010 @ 17:26:

hallo dames,

ik ben 32 weken zwanger en wil graag het wiegje waar ik zelf in heb gelegen opnieuw laten bekleden.

Nou heb ik net op internet gezocht maar ik kan eigenlijk niet echt een goed adresje vinden waar ze dat doen.

Iemand een suggestie? Ik woon in Noord-Holland, dus als het daar in de buurt is zou het fijn zijn.

Dank voor het meedenken alvast!

Groetjes,

SterreMaud
Hallo,ik zie dat je iemand zoekt om je wieg te bekleden,ik heb zelf een webwinkel in baby en kinder meubeltjes en ik bekleed ook wiegjes.

Ik woon zelf in Lelystad maar heb een winkel in Alkaar als je wat van mijn werk wil zien kun je even op mijn site kijken

www.studiozanoni.nl

groeten Mandy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven