***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
'Hij krijgt bloed van de bloedbank, dus misschien wel jouw sterke vechtersbloedjes Goldielocks :-)'

Wat ontzettend llief dat je dat zegt Xaloy. Na die dagen van continue meeleven, mee hopen, duimen en bidden (ja dat ook)brak ik net toch even toen ik dit las. Dank je wel..

Ik ga vanaf volgende keer met toch een iets ander gevoel op die bank liggen...

Wel balen dat het prikken niet lukt. Als het kon dan mocht Robbie mijn adertjes lenen. (Ik ben nog al makkelijk te prikken zeggen ze altijd...)

Klinkt trouwens logisch dat ie van een transfusie wel eens een boost zou kunnen krijgen. Fingers crossed nog steeds hier!

Vanmiddag niet thuis geweest, maar de kaarsjes zijn ondertussen alweer aan!

PS: Echt geweldig hoe jullie met deze vreselijke situatie omgaan. Ik heb zo veel respect voor jullie! Petje af voor jullie, kanjers.
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 31-10-2007 16:43
Reden: PS toegevoegd
% gewijzigd
Oh Xaloy (en Robbie natuurlijk) .. wat zielig dat ze niet een goede ader te pakken kunnen krijgen. Hopelijk is het inmiddels wel gelukt en kleurt jullie jongetje al een beetje bij.

Hoelang duurt zo'n transfusie eigenlijk?
hoop dat inmiddels een goede ader is gepakt! En dat het kleine manneke weer snel wat kleur op zijn wangen heeft!

Wissewasje: hebben jullie de witlof/appel/aardappel combi uit opperdepop al geprobeerd? was hier een enorm succes!

Voor in de tabel; luna is inmiddels 6480 gram en 68 cm
SMS van Xaloy:

"Transfusie loopt nog steeds. HIj krijgt geen rare reacties. Koorts nog steeds weg, hij huilt veel als hij wakker is. Erg zielig zonder geluid vanwege de tube"
Arme Robbie met dat nare geprik... Nog even doorzetten ventje!
Leen:

Wissewasje: hebben jullie de witlof/appel/aardappel combi uit opperdepop al geprobeerd? was hier een enorm succes!

Hier ook succes! Ook de variant met courgette zonder aardappel.

Durf hier haast niet meer met wat anders aan te komen!
dan wordt het binnenkort courgette framboos!
quote:leen23 schreef op 31 oktober 2007 @ 18:44:

dan wordt het binnenkort courgette framboos!ik zou framboos nog niet doen hoor leen!
Joepie, geen vreemde reacties bij transfusie. En het loopt, dus hebben ze een ader kunnen vinden. Dat vind ik goed nieuws.

Hij voelt zich straks vast beter met nieuw bloed. Dan kan hij goed weer doorvechten om snel met papa en mama naar huis te gaan.

We zijn net thuis en zetten weer kaarsjes neer.

Kom op Robbie, succes Xaloy en Compli. Jullie hebben echt een mega-vechter. Wat een kracht heeft dat jongetje zeg. Jullie kunnen met recht heel trots op hem zijn.

Ik heb bewondering voor zijn vechtlust!
Pf, de hele dag geen internet gehad..wat een gemis blijkt dat toch te zijn!

Robbie, ventje..je bent onze kanjer hier! Kom op, nog even er tegen aan!

Wat zielig dat geprik in zijn lijfje, kan me voorstellen dat je het even niet meer trekt om daarnaar te moeten kijken.
Ik hoor zulke goede verhalen over dat boek, dat ga ik ook voor sinterklaas / kerst vragen. Witlof met appel vind ik zelf ook lekker, dus dat komt vast wel goed.

Finn heeft vandaag op de creche ook goed gegeten. Wortel met bloemkool. Hopenlijk gaat het morgen thuis ook zo goed.
Robbie.. krijg je al een beetje kleur op je wangetjes?

Ik ga toch ook maar ff aan de ´wissewasjes´...

Hier vandaag ook een bezoekje gebracht aan het cb.

Koen was 71,5 cm en 9780 gram. Zijn groei is gelukkig een beetje gestabiliseerd. Voor de rest doet hij het prima... maar daar maakte ik me ook niet echt zorgen over.

Morgen mijn eerste werkdag. Gelukkig is het een personeelsuitje. Zal wel ff wennen worden. Koen is maandag een hele dag naar de creche geweest om te wennen maar wilde nog niet zo erg drinken. Twee keer 90 cc.

Morgen is vriendlief nog thuis en volgende week gaan we voor het eggie.

En nog een keer hup hup voor Robbie
Voor Robbie, je bent een kanjer!!!!
Gelukkig geen rare reacties op de transfusie! Arme Robbie toch, helemaal bleek met blauwe voetjes van het prikken...

En arme, arme Xaloy en Compli om dit allemaal te moeten meemaken en ook te zien...

Kom op Robbie, nog even doorzetten!
Och heden er blijft jullie wel erg weinig bespaard he?

Waar hebben ze zijn infuusje nu gezet voor de transfusie? ( soms doen ze het ook wel op het hoofdje, omdat de aders daar dichter bij het huidoppervlak liggen.

Ik hoop dat de kleine man er lekker van opkikkert en dan wellicht morgen van de beademing af kan!!

Ik denk wederom aan jullie.

Vrijdag zitten Iris en ik weer de hele dag op de poli te kuren, mss zien we elkaar dan nog wel eventjes?

Liefs en ik wens jullie een voorspoedige avond toe

Zoy
Lieve Robbie, wat ben je een kanjer. Al dat gefrut aan je kleine lijfje en jij slaat je er dapper doorheen. hopelijk geeft de bloedtransfusie je heel veel kracht om nog verder te herstellen.

Xaloy en compli diepe bewondering voor hoe jullie jullie door deze moeilijke, spannende tijd heen slaan.

liefs Esan
Wat is Robbie toch een bikkeltje! Het lijkt me voor X en C heel moeilijk om te zien hoe ze dat infuus erin proberen te krijgen, mijn hart breekt al als ik het alleen al lees. Hopelijk krijgt hij een flinke boost zodat hij van de beademing af kan.
Transfusie is klaar. Robbie heeft een temp van 37.6 en HB 7.6!

En krijgt weer kleur op de wangetjes!

Yes!!
Geen bijzonderheden
Yippie wat een opluchting.

Robbie wat goed. Ga zo door flinke knul!

Laat je paps en mams maar zien hoe snel je nu kunt herstellen.

xx
Waaaaaaaaah vet goede HB, vlag mag nu écht uit. En als ie een pietsie temp verhoging krijgt dalijk, dan komt dat van de bloedtransfusie waarschijnlijk ( Iris heeft dit nml ook altijd)

Jaja snel gaat dat hé! Dat kleurtje terug op dat bekkie. Wacht maar, morgen heeft ie weer energie voor 10!

Robster: you go!

En nu hop! gaan we voor het volledige herstel!!
Gogogo Robbie!! Goed zo bikkeltje!!!
Goed zo Robbie..

Dat zijn pas positieve berichten!

Super!!!
JOEPIEDEPOEPIE!! En zo gaat het langzaam maar zeker weer de goede kant op!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Jaa, joepie! You go Robbie!!
Go Robbie!

Framboos, witlof/appel/aardappel is hier ook een groot succes! Echt een aanrader Swissie, Opperdepop. Heb al bijna alle recepten gemaakt...

Buitenmeisje, succes morgen met werken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven