3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
woensdag 14 juli 2010 om 02:02
Ik ben al een uur wakker door een stel blowende rotjongens die hier pal onder mijn slaapkamerraam staan. Ik heb gegluurd door de luxaflex en ze staan heel opgefokt te doen en trappen tegen mijn schuurdeur. Ik durf er niks van te zeggen en hoop dat ze snel oprotten want ik moet wel weer om half 7 op...................gotver, ik baal hier zo van
woensdag 14 juli 2010 om 09:33
Jeetje Peet... fijn stelletje daaro!
De heren slapen hier nog, dus even wat tijd voor mezelf Sjeee wat zijn die druk met zn drieen.. alles wat blond is wordt van top tot teen bekeken en besproken en de meest wilde plannen worden uitgedacht! En vervolgens sta ik hun rugjes in te smeren en boterhammetjes te maken Lekker stel!!
De taxirit van het vliegveld naar de camping was een dodenrit.... die gozer reed echt 170 km per uur De achterklep sloot niet goed en toen we bij de tol hadden gestopt (net op tijd want ik dacht werkelijk dat ie de slagboom er uit zou rijden) toen klapte de achterklep open!! Maar dat bleek er bij te horen, het slot ervan was kapot.. maar gelukkig was het "No problem" !
Ik was blij dat we veilig bij de receptie van de camping aankwamen.
Was trouwens wel heel lief, de mensen bij de receptie zeiden allemaal.... oooo ja... jij bent de dochter van 'mam'. En gelijk condoleren en meeleven, was heel lief!
Vandaag gaan we kijken om een autootje te huren, proberen de bankzaken te regelen en verder een beetje in de schaduw blijven want zijn een tikkie verknetterd!