3000+ knalt deel 56 in

10-07-2010 22:34 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier
Bi, wat fijn dat jullie het naar je zin hebben.
Sgaapie weer een beetje terug van zelf verkozen ban...

me vandaag weer met genoeg bemoeid geloof ik.

Bi probeer te genieten van je tijd daar
Heb ik dat?!
Ik hou van jullie

Freak is very happy

KUS
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Fijn dat je gelukkig bent Freak!
En ik heb een reuzeleuke middag met Freak achter de rug.
Leuk Thee!
Ik ben al een uur wakker door een stel blowende rotjongens die hier pal onder mijn slaapkamerraam staan. Ik heb gegluurd door de luxaflex en ze staan heel opgefokt te doen en trappen tegen mijn schuurdeur. Ik durf er niks van te zeggen en hoop dat ze snel oprotten want ik moet wel weer om half 7 op...................gotver, ik baal hier zo van

Jeetje Peet... fijn stelletje daaro!

De heren slapen hier nog, dus even wat tijd voor mezelf Sjeee wat zijn die druk met zn drieen.. alles wat blond is wordt van top tot teen bekeken en besproken en de meest wilde plannen worden uitgedacht! En vervolgens sta ik hun rugjes in te smeren en boterhammetjes te maken Lekker stel!!

De taxirit van het vliegveld naar de camping was een dodenrit.... die gozer reed echt 170 km per uur De achterklep sloot niet goed en toen we bij de tol hadden gestopt (net op tijd want ik dacht werkelijk dat ie de slagboom er uit zou rijden) toen klapte de achterklep open!! Maar dat bleek er bij te horen, het slot ervan was kapot.. maar gelukkig was het "No problem" !

Ik was blij dat we veilig bij de receptie van de camping aankwamen.

Was trouwens wel heel lief, de mensen bij de receptie zeiden allemaal.... oooo ja... jij bent de dochter van 'mam'. En gelijk condoleren en meeleven, was heel lief!

Vandaag gaan we kijken om een autootje te huren, proberen de bankzaken te regelen en verder een beetje in de schaduw blijven want zijn een tikkie verknetterd!

Petra, politie bellen volgende keer? En weet je zeker dat ze aan het blowen waren? Daar word je eerder suf dan agressief van.. Gewoon bellen volgende keer! En blijven bellen.
Daag bi!! Je zit in mn gedachten hoor!
Forum is echt zoo langzaam!

Bi, je klinkt goed. Ook al zal je daar heel erg met dubbele gevoelens verblijven.

Pfff..... Peet, da's inderdaad niet jofel dat je 's nachts uit je slaap gehouden wordt als je er zo vroeg uit moet.
Wij zijn geëvacueerd. Ze zijn de vloer aan het leggen en nu mogen we 24 uur ons huis niet in.

Oei en waar ga je nu heen floor?
quote:chocolover schreef op 14 juli 2010 @ 09:51:

Oei en waar ga je nu heen floor?

Huis van m'n pa en ma. Die zijn op vakantie en hebben oppas in huis voor alle dieren. Die hebben we een nachtje weggejaagd.

O kijk das wel beter dan.. Kreeg al allerlei visioenen van jullie gezin in de trein op weg richting NO met allemaal briefjes om de nekken gebonden
Oh wacht

Moet nog wakker worden geloof ik..
Staat je pui al Floor?

Met al die regenval

En goedemorgens!
Morning zus!
Ja, die pui staat. Gelukkig. keuken is ook klaar, vandaag de vloer en dan hebben we een week om schoon te maken en in te richten en dan gaan we op vakantie. 4 weken camperen! Alsof we dat nog niet genoeg gedaan hebben.

middag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heuj. Voel je je al wat beter Roos?
Ghe, en daarna nog Lowlands Floor, je vindt het stiekem gewoon leuk, kamperen
mwah niet echt eigenlijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven