3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
woensdag 14 juli 2010 om 20:04
quote:appeltjesgroen25 schreef op 14 juli 2010 @ 19:55:
Das wel erg heftig floor!
zijn de mensen van het huis waar jullie verblijven op vakantie?
Dat zijn mijn ouders en die zijn nu op vakantie. Ik heb nu de pony's op stal gezet, want er is een heel stuk weggeslagen en er is een boom omgewaaid over het hek waarvan ze niet mogen eten.
Ik heb ook per ongeluk een raam boven laten openstaan. Dat heb ik voor het gemak nog maar even niet verteld. Het water kwam hier langs het plafond naar beneden.
Das wel erg heftig floor!
zijn de mensen van het huis waar jullie verblijven op vakantie?
Dat zijn mijn ouders en die zijn nu op vakantie. Ik heb nu de pony's op stal gezet, want er is een heel stuk weggeslagen en er is een boom omgewaaid over het hek waarvan ze niet mogen eten.
Ik heb ook per ongeluk een raam boven laten openstaan. Dat heb ik voor het gemak nog maar even niet verteld. Het water kwam hier langs het plafond naar beneden.
woensdag 14 juli 2010 om 20:59
Oeps... Floor!
Hier nu weer zon en vredig... raar land hoor
Ik probeer op vakantieveiling een leuk weekendje weg te scoren voor lief vriendje en ikke... maar das nog niet eenvoudig zeg... allemaal bonnen gedoe.. dus zit hotels te googlen op beschikbaarheid enzo... nu iets leuk op het oog.. bieding loopt af over 40 minuten... gaan jullie meeduimen??!??!?!?!?
Hier nu weer zon en vredig... raar land hoor
Ik probeer op vakantieveiling een leuk weekendje weg te scoren voor lief vriendje en ikke... maar das nog niet eenvoudig zeg... allemaal bonnen gedoe.. dus zit hotels te googlen op beschikbaarheid enzo... nu iets leuk op het oog.. bieding loopt af over 40 minuten... gaan jullie meeduimen??!??!?!?!?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd