uitgerekend april 2008 - deel II

24-10-2007 09:24 1782 berichten
Alle reacties Link kopieren
april-mama's kletsen hier verder!

Eindelijk een nieuwe tabel: dankzij Pink Lady!!
oh ja heb afgelopen dinsdag nog een nekplooimeting gedaan, en die uitslag was erg goed.Een kans van 1: 19000. Die is dus erg klein.

we zouden dat eerst niet doen, meten, maar vriendlief had t wel graag, dus toch nog maar even een afspraak gemaakt.

doei
Ha ha, Piba, ik zie het helemaal voor me! Soms werkt de automatisering niet echt lekker mee. Hij is prima, hoor, die tabel en dan klikken we er inderdaad gewoon maar even op. Dat is toch geen punt? Petje af dat je het doet!

Meis, van mij mag het ook wat lichter. Hoewel de open haard dan wel weer heel gezellig is. En het is toch juist stoer om je arische kindje Fatima te noemen, hi hi? Zeg je later gewoon dat je haar naar dat leuke hockey-Rabo-meisje hebt vernoemd. Die heet ook Fatima.

Ik vind zelf Aziz een leuke naam, heet die ene leuke ontwerper niet zo? Dat is toch een Hollander met veel succes in het buitenland. Ik zou het zelf wel aandurven, hoor, en mijn vriend ook wel. Ik denk alleen dat je veel commentaar van m.n. opa's en oma's zult krijgen. Kortom, we zoeken nog even verder!

Ben net op kraamvisite geweest. Toch wel leuk, hoor, een gezinnetje. Straks met de feestdagen toch wel heel gezellig. Dus ik zie het wel weer even zitten!
Piba, ik vind het wel een lief tabelletje! Mij zou het zowiezo niet lukken, dus vind ik het knap!

Laura, das heftig zeg, straks in bijna 1 keer met z'n 3en! Hoop dat je je huis snel verkoopt en dat er nu een goed bod komt!

Carrie, sterkte!

Meis, maakt toch niet uit hoe het komt dat je je wat beter voelt, als je je maar beter voelt!

Wij willen wel weten wat het wordt. Vorige keer werd het ook meteen veel echter en hadden we dezelfde dag haar naam al verzonnen. En zoals Kluun schrijft; het is toch geen surprise ei en de geboorte blijft toch bijzonder of je het nou weet of niet. Of zoiets, maar ik moest er toen erg om lachen. Ik vind het wel knap dat veel van jullie je kunnen beheersen, ik ben gewoon te nieuwsgierig!

Die onzekerheid is vlgs mij heel normaal! Had het ook, maar toen ons meisje er net was had ik zoiets van "natuurlijk ben jij het", heel raar allemaal maar het ging en gaat allemaal vanzelf.

Goofy wat een superuitslag zeg, wist niet dat het zo hoog kon zijn! Komt vast ook door je leeftijd.

Als ik had gekund was ik liever wat jonger geweest toen ik moeder werd. Ik ken genoeg mensen die ook 24 waren en met hun gaat het echt harstikke goed en volgens mij is je lichaam nu ook nog wat makkelijker terug in model te krijgen!

Groetjes B
Goedemorgen,

Zo ben ik even verkeerd uit bed gestapt..... (lees wederom overge...). Kan maar niet op gang komen. Zit op mijn bureau locatieleider te spelen, maar er komt geen zinnig woord uit mijn mond. Hoop dat het al nippend aan mijn thee snel beter wordt, anders wordt het een heule lange dag....

Ik zit in dubio vwb geslachtsbepaling. De vorige keer had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje was, dat heb ik nu dus weer. Alleen denk ik nu aan een jongetje (is dat misschien leuk om in tabel te vermelden?). Ook man heb ik aan mijn kant haha. Tijdens de pretecho in vorige zw.s hield onze dochter keurig de beentjes bij elkaar. Een paar keer daarna opnieuw gekeken, maar wederom geen goed zicht (nu zeggen ze dat als het niet goed te zien is, dat het ws een meisje wordt), dus konden we er niet veel mee. Misschien ben ik tijdens de 20-w. echo wel zo nieuwsgierig dat ik het wel wil weten, maakt man niet zo veel uit. Wat Kluun ook schreef in zijn boek over dat ei haha! Goed boek trouwens hé?

Ben vorige week nog van de trap gestort... au. Kon me nog net op 1 been staande houden. Wel de hand kapot doordat 'ie langs de structuurmuur ging en mijn vingers gekneusd doordat ik de leuning vasthield. Manlief boos: "Je moet maar eens rekening houden met jezelf en minder haasten". Dus vanaf nu maar even een stappie terug doen (is moeilijk voor mij).

Wel een beetje ego-story, maar kom later terug om op jullie te reageren!

Liefs
Lief schema'tje hoor zo klein! Net als onze kleintjes!
Ha Brendy, wat rot dat die misselijkheid nu nog niet weggaat zeg, had je dat de 1e x ook?

Aziz is dat die niet van die opzichtige sieraden? = idd een leuke naam! Fatima vind ik wat minder hoor, vind het bij die reclame ook al zo dom...maar ja, irri reclames scoren t best he.

@Goofy, volgens mij heb je die twijfels op elke leeftijd, en ik denk dat het positieve is van op jonge leeftijd kids krijgen dat ze je boven je 30e niet meer met argus ogen aankijken bij een sollicitatie!

ik twijfel ook, ik twijfel er vooral aan of ik er uberhaupt ooit gepland aan was begonnen....moedergevoelens blijven uit, hoewel iedereen me al 10 jaar zegt dat die zo rond je 30e echt wel komen...nu ben ik zwanger en dan zijn ze er nog niet! Door al die prietpraat wat je zou moeten voelen (oer/moedergevoelens, roze wolk) ga je ook nog aan jezelf twijfelen of je wel normaal bent!!! Ik vind het juist normaal dat je kinderen krijgen niet als levensvervulling ziet, en ook niet als helemaal geweldig en mooi... ik twijfel er niet aan dat ik straks mn kindje t allerbelangrijkste ter wereld vind, maar daarom zal ik echt niet genieten van poepluiers, straie, hangtieten, slapeloze nachten, combinatie zorg+werk, een bevalling ETC. twijfelgevoelens = dus gewoon realistisch zijn!

IK nog steeds verkouden, heb voortdurend een beetje hoofdpijn, en dacht vandaag nou wel weer es, na 3 weken niet, te gaan sporten....

heb ik vgl mij al eerder gevraagd, maar ben nog steeds benieuwd, zijn jullie nou al aangekomen???

fijne dag
@ Meis: mijn gewicht.. tja... doe mijn best om niet te veel aan te komen want de 30 kilo die ik in mijn vorige zwangerschap ben aangekomen zal mijn rug tijdens deze zwangerschap niet kunnen dragen. Als het te hard gaat dan moet ik naar een dietiste.

Ik ben nu ongeveer 1800 gram aangekomen en vandaag 15 weken zwanger.

En jij?

Groetjes,

Carrrie
Ik ben nu ongeveer een kilo aangekomen. Vind ik prima. Heb net al de Esprit-broek thuisgekregen, maar helaas moet ik m terugsturen: het is een soort van skinny-model, en met mijn enorme peer-figuur, is dat niet aantrekkelijk! Ach, er komt wel weer een andere broek langs.

Goofy, sorry voor het verwijderen, ik zal je zsm erbij plaatsen!
Wat ik vorige keer vergat te vertellen: iemand zei dat het onhandig is als je als moeder een andere achternaam hebt dan je kind. Dat dit bovendien ook niet gangbaar is. Daar stond ik van te kijken. Zoals jullie weten, werk ik in het onderwijs, dus ik heb heel vaak met ouders te maken. Het is voor mij eigenlijk al vrij normaal om meteen de achternaam van de moeder te noteren op het administratieblad van een kind. Het komt namelijk erg vaak voor dat ouders niet getrouwd zijn (en natuurlijk ook dat ze gescheiden zijn en moeder haar meisjesnaam weer heeft aangenomen). Ik ken meerdere vrouwen in deze situatie in mijn omgeving en die geven aan er absoluut geen problemen mee te ondervinden. Het wordt steeds normaler, dus je hoeft niet vaak meer iets uit te leggen. Wilde ik jullie toch even meegeven, mocht je nog twijfelen.

Meis, ieder beleeft het weer op haar eigen manier en je doet het toch prima? Je bent gewoon het tegenovergestelde van een roze-wolkmoeder, maar die moeten er ook zijn. Laat je geen rare dingen aanpraten die zogenaamd zouden 'moeten', want dat is onzin. Je hebt er recht op je zwangerschap op jouw manier te beleven.

Gewicht weet ik niet, maar ik ben wel dikker geworden! Ik heb geen weegschaal, dus ik zal er volgende keer eens aan denken om bij mijn moeder op dat ding te gaan staan ...

Brendy, inderdaad, pas goed op jezelf! Rot dat je nog steeds moet overgeven. Ik ben ook nog steeds niet van de braakneigingen af 's ochtends, maar ik hou het altijd nog net binnen. Fijn voelt het in ieder geval nog niet, he? Hopelijk gaat het binnen een paar weken toch echt beter met ons!

Goofy en Brigitte, ik denk dat jong kinderen krijgen voor- en nadelen heeft, maar dat geldt natuurlijk ook voor 'oud moederen'! Ik zou er zelf tien jaar geleden echt niet aan moeten denken, maar dat is gewoonweg heel persoonlijk. Als je je studie en je baan op dat moment het belangrijkst vindt en die moedergevoelens niet komen, tja, dan is het duidelijk. Nu vind ik het heel prettig dat ik lekker heb kunnen freewheelen, feesten, studeren, enz. Twee fijne relaties achter de rug en nu pas de vader van mijn kinderen ontmoet. Prima, toch? Van mij mag het gezinsleven beginnen. (Als ik maar mag blijven werken!) Hoop dat Goofy er toch wel vrede mee heeft. Fijn dat je er goed over hebt kunnen praten met je vriend. Wat vindt hij er eigenlijk van?
Hoi hoi,

En ook ik laat weer eens wat van me horen. Tussendoor al wel een paar keer het een en ander gelezen. Maar deze keer weer een berichtje.

Gisteren naar de VK geweest en voor het eerst het hartje gehoord. Geweldig!!! VK zei dat'ie al erg hoog zit, wat tevens mijn bandenpijn verklaarde. Verder weer een goede bloeddruk (55/100) en een goed hb gehalte. Helaas is mijn broedgroep ook O-negatief, waar ik jullie al eerder over heb zien schrijven. Dus ook voor mij in week 30 een prikkie. Nou ja, als dat alles is, mag ik nog steeds mijn handjes samen knijpen....

Laura, leuk dat je even verteld dat een andere achternaam dan je kindje steeds normaler is. Ik raak er zelf af en toe wat verward van, zoals toen ik mijn kindje voor de creche aanmeldde vorige week. Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd en dat staat ook nog niet op onze planning.

Wat betreft de geslachtsbepaling, zijn mijn vriend en ik wel over uit. We laten ons maar gewoon verrassen. En wat betreft de eerder genoemde namen, laat ik me niet over uit. Ik weet namelijk dat mijn zus af en toe nieuwsgierig mee leest (Haha zus, je hoort het in april wel, hahahaha).

Piba; nog even voor het schema (sta er namelijk niet mee in...)

Riantje, 24 jaar oud, eerste kindje, 16 april uitgerekend!

Groetjes!!!
Dag dames,

Ik ben 3(!!!!!!!!) kilo aangekomen, en geloof me dat is echt van het vreten n.a.v de hormonen, ik kon mezelf gewoon niet inhouden, waar ik normaal gesproken dus wel aardig goed in ben...IK ben jaren geleden veel afgevallen en heb het er altijd af weten te houden, maar nu komt het allesvretertje dus weer naar boven...balen! maar goed, ik heb de laatste weken minder honger, dus laat ik hopen dat dat aanhoudt, anders wordt ik echt tonnetje rond.

@Piba, welke broek is dat dan die skinny? IK had er nog 1 besteld, maar bij mij zitten ze veel te wijd op de benen, ik ben nl meer een appeltje, vandaar dat die zs-broeken denk ik al snel ruim zijn...(heb dan ineens genoeg ruimte in mn taille)
Meis: ik had de jeans besteld van Esprit, op de site stond dat ie rechte pijpen had, maar het bleek (misschien alleen bij mij, haha) een skinny te zijn. Ook niet superskinny, maar skinnier dan ik had gewild.

Mijn vriend wil wel graag weten wat het wordt, ik vind de verrassing eigenlijk wel leuk, maar ws wil ik het tegen de 20 weken echo toch wel weten.
Hallo,

Ik kom net bij de verloskundige vandaan. Ik ben vandaag precies 16 weken zwanger en het hartje konden we meteen horen!

Ook ik sluit me aan bij de bloedgroep O negatief........... hoe is het toch mogelijk dat er hier op het forum zoveel zijn die een negatieve bloedgroep hebben terwijl het normaal 1 op de 15 is begreep ik vanochtend.

Mijn bloedgroep was iets aan de lage kant, maar verder niets om mij druk over te maken in dit stadium.

29 november gaan we voor de 20 weken echo. Wij hebben besloten dat we wel willen weten wat het wordt. Mijn opa zal naar alle waarschijnlijkheid de geboorte niet meer mee maken, dus ik wil wel graag aan hem vertellen wat het gaat worden.

Zelf denk ik steeds dat het een jongetje is, maar nog even geduld en dan zullen we het zeker weten. Ik ben wel al over de namen uit, maar moet dit nog even kortsluiten met papa.... hahah

@ Brigitte; Ik ben jongerenwerker van beroep, en ik werk en woon niet in dezelfde plaats. (55 km) Soms heb ik de pech dat ik 's ochtends een afspraak heb en 's avonds ook weer. Dan blijf ik altijd maar, omdat ik anders zoveel reistijd kwijt ben. Dus dan komt het er soms opneer dat ik wel eens dagen maak van 10-11 uur ja. Voordeel hiervan is dat ik 36 uur (volgens onze cao een volledige werkweek) in 4 dagen werk. en ik mag zelf helemaal mijn uren indelen.Ik zit niet vast aan bepaalde tijden. Vandaar dat ik ook van plan ben om na de geboorte 36 te blijven werken.

Hoe gaan jullie dat doen na de geboorte, met het werken bedoel ik. partime, full time, oppas?

Bij ons nemen de oma's elk anderhalve dag voor hun rekening en dan zijn wij gered.....

Waar ik wel wat last van heb ik dat ik totaal niet zin heb in warm eten. Ik moet het echt tegen mijn eigen zin opeten, en dat ik toch weer een drama elke avond. Ik sla nu ook wel eens die maaltijd over en neem dan maar weer een volkorenbroodje extra. Nog meer daar last van?

Liefs Yvonne
Ha die Piba, fijn dat het schema er weer zo geweldig uitziet! Thanx.

Yvonne, dat met dat eten herken ik wel. Weinig trek in (bepaald) avond eten. Overdag gaan er wel makkelijk 8 boterhammen in, maar vlees en pasta enzo trekt me echt niet. In neem wel gewoon wat avond eten, maar dan een minder grote portie. Van sla, aardappels en groente kan ik wel enorm veel eten en vla en yoghurt ook. Maar vlees, rijst of macaroni kan me wel gestolen worden....

Als Wuppie geboren is, gaan mijn vriend en ik allebei 32 uur werken.

Op maandagochtend is mijn vriend altijd vrij en voor die middag willen we zijn moeder vragen (nadat ze te kennen had gegeven dat ze dat wel graag zou willen doen). Dindags is mijn vriend (vanaf juli) ook altijd vrij middels ouderschapsverlof. Woensdags ben ik altijd al vrij. Donderdag en vrijdag gaat de baby naar een creche. Dit laatste hebben we ondertussen al geregeld. Wachtlijsten schijnen erg lang te zijn. Maar we hebben het voor elkaar!

We houden wel een slag om de arm, voor het geval een van ons zich bedenkt en graag nog minder wil gaan werken....

Ben benieuwd hoe de jullie werk of juist niet werken invullen...

Groetjes
Mijn man werkt 40 uur per week en daar is niets aan te doen, ook geen ouderschapsverlof mogelijk. Ik werk 24 uur en onregelmatig (voor de bevalling full-time), komt neer op elke donderdag en vrijdag en om het weekend. Op de donderdag en vrijdag komen de oma's, wilden dit zelf ook graag en s'avonds en in het weekend papa. Oma's passen meestal hooguit 4 uur op, i.v.m. late diensten.

Iedereen is hier tevreden mee, al zou ik liever helemaal niet meer werken, maar gewoon thuis moederen!

Ben een kilo aangekomen tot nu toe, maar had nog wel 5 kilo babyvet die ik graag wilde houden. Loop nu gelijk op met vorig jaar, toen was ik nu al 6 kilo aangekomen. Heb de laatste jaren last van ondergewicht en ben wel blij met mn goede eetlust! Eet nu van alles en veel, maar niets zoets, dat staat mij dus weer tegen. Raar dat dat bij iedereen zo anders is, maar misschien geeft je lichaam zelf aan waar die behoefte aan heeft.

Ben nu zo'n 15 weken en de afgelopen week hebben mn buik en borsten echt een groeispurt gehad! Hebben of hadden jullie dat ook in deze periode?

Groetjes
Mijn vriend en ik gaan ook voor fifty-fifty, ik was er anders niet aan begonnen. We hebben al een plekje bij de creche voor 3 dagen, dus we gaan allebei 4 dagen werken...Mijn vriend en ik zijn allebei op zoek naar een andere baan, en als we daar niet 4 dagen in kunnen werken zoeken we een andere baan! maar ik denk dat dat wel goed komt, je kan idd ook 36 uur in 4 dagen proppen, en dan werk je gewoon fulltime in vier dagen!

Dat vastzetten van de creche vond ik erg belangrijk, nu is er vor mij geen enkel excuss meer om minder dan 4 dagen te werken, want al wil ik heel graag 4 dagen werken, ik ben altijd bang dat ik ineens meer thuis wil gaan zitten, dat zie ik veel om me heen gebeuren! Misschien klinkt dat voor velen gek, maar dat is echt mn grootste angst...Tja, zo hebben we allemaal wat...ik irriteer me trouwens wel dat iedereen alleen aan mij vraagt hoe IK dat ga doen na de bevalling (en dus niet aan mijn vriend, of zelf hoe gaan JULLIE dat doen), en dat ik zelfs wel eens een opgetrokken wenkbrauw krijg als ik zeg dat hij/zij na mijn verlof 3 dagen naar de creche gaat! (ook, of vooral van, fulltime werkende vaders)
Voor het schema Effes 32 jaar 1ste kind en 25 april uitgerekend!

Hier ook een A negatief haha!
Hoeveel kilo iedereen is aangekomen? Ik zit nu op 1,5/1,7 kilo extra. Dat schommelt per dag. Bij de eerste zat ik nu al op 3 kilo of meer. In totaal toen 16 kilo aangekomen, was er binnen paar maanden weer af. Mede door de borstvoeding.

Ik blijf net zoveel werken als nu: 18 uur per week 4 halve dagen. Manlief werkt fulltime. Bevalt me prima. Heb tijd voor mijn zoon, het huishouden en last but not least voor mezelf! Oh ja, zoon gaat 2 halve dagen naar KDV en 2 halve dagen naar mijn moeder.

Goofy, je BENT zo dadelijk natuurlijk ook veel minder vrij, dan je nu bent. Niet om je nu weer een dip in te praten hoor, maar je kunt beter realistisch blijven. Maar nee, je leven is straks echt niet voorbij hoor. hihi. Je moet alleen altijd rekening houden met de kleine en avondjes weg moet je plannen. Of je spreekt wat vaker alleen af en dat de andere ouder dan voor de kleine zorgt. Een goede tip, ga de komende maanden lekker vaak uit eten en dat soort dingen. Dat zul je de eerste maanden echt niet zo snel doen. Wij zijn de eerste zwangerschap ook schandalig vaak uit eten geweest, haha! Na de geboorte zijn we ook weleens uit eten geweest hoor....met zoonlief in de kinderstoel erbij...die je dan moet voeren...En dan kun je niet te laat uit eten gaan ivm slaaptijden.

Je lijf verandert straks natuurlijk behoorlijk, maar het is ook heel fascinerend om dat te zien. Ik was na de bevalling van mijn zoon trots op mijn lijf, dat die een kind gedragen en gebaard had! Heb nu een iets minder strakke buik, maar ben er mooi trots op! Verder is mijn lijf niet zo veranderd. Ennuh je bent jong, lijkt me dat je lijf juist minder moeite heeft met een zwangerschap endus sneller hersteld!

Ik heb me nu trouwens al een dikke trommel! Ik heb nu net zo'n buik als bij de eerste met 6/7 maanden denk ik...Dat belooft wat. Ik hoop dat het zich zo een beetje stabiliseert! Hebben jullie 's nachts trouwens ook van die pijnlijke borsten. Als ik 's nachts naar de wc moet en ik sta op, dan doen ze best pijn. Au!
Hoeveel "negatieve" dames hebben we nu hier? 6 al geloof ik? Hoe is het mogelijk! Echt toevallig!
Ik ben nu wel al drie kilo aangekomen op de weegschaal thuis. Ik ben van mezelf behoorlijk slank. Vrijdag naar de verloskundige (voor het eerst). Ik ben blij dat ik dan het hartje weer kan horen.
He,

@Meis; wat jij zegt herken ik helemaal! Ook ik wordt steeds gevraagd of ik niet minder wil gaan werken. Of er wordt gezegd als de baby er straks eenmaal is, denk je er wel anders over..........

Mijn vriend wordt alleen maar gefeliciteerd en ik wordt gevraagd of ik wel zeker weet dat ik zoveel wil blijven werken. In ons geval stoor ik me er ook vooral aan omdat bij ons het meeste verdien, dus als er iemand minder zou gaan werken zou dat in ons geval mijn vriend zijn.

Begrijp me goed ik heb er helemaal niets op tegen dat vrouwen minder gaan werken of thuis blijven. In ons geval (nu nog niet) is het gewoon niet aan de orde en willen we het eerst op deze manier proberen.

groetjes en alvast weltrusten!
Goedemorgen allemaal,

hier nog zo iemand die na 4 uur smiddags echt geen honger meer heeft! Heb aan de verloskundige gevraagd of dat niet geeft als je savonds heel weinig eet of alleen een soepje met boterham. Maar het kon geen kwaad als je overdag maar gewoon lekker wat fruit en brood eet (gelukkig maar).

En wat bterft werken. mijn man werkt 40 uur. Hij wil wel 1 dag thuiswerken maar in hun CAO is dat niet geregeld dat moet dus helaas eerst door het MT heen dus dat is afwachten. ikzelf werk ook 40 uur en zou graag ook 1 dag thuis gaan werken, ik ga daar vandaag eens met de baas over praten dus ik ben benieuwd! Voor osn is het niet mogelijk om minder uren te werken aangezien we dan niet meer rondkomen wat betreft de hypotheek enzo (balen). We hebben wel al 4 dagen op het kinderdagverblijf maar hopelijk kunnen we terug naar 2. De oma's willen ook beide wel 1 dag oppassen dus dat zou geweldig zijn!

Hier ben ik nog niet zoveel aangekomen wat bterft gewicht geloof nu iets van 1 kilo. Maar heb nu wel ineens boven m'n navel zo'n enorme zwemband ja die darmen moeten natuurlijk ook opzij maarja het ziet er niet echt geweldig uit haha

nou ik ga weer ff aan het werk!

groetjes elmanita
Hoi

hier een nieuwe aanmelding! Ik ben 17 weken zwanger, op 7 april ben ik uitgerekend. Grappig om dat hier neer te schrijven want voor de rest vertellen we dat tegen niemand.

Tot nu ervaar ik de zwangerschap heel afwisselend. Eerst was ik zeker een week geschokt omdat het nu "echt"zo is. Toen misselijk geworden met overgeven, daarna heeeel moe. Toen ging ik me eindelijk weer een beetje voelen zoals normaal, maar nu weer een weekje ziek door buikgriep.

En ik ben best onzeker over of de baby wel goed groeit en of die nog wel leeft enz. Sos wordt ik beetje gek van mezelf.

Ik vind het mooi om te zien hoe mijn lichaam langzaamaan veranderd

Elmanita, die prachtige zwemband heb ik ook ! haha.

Verder zijn vriend en ik heeel blij hoor, met ons kindje. Het is zooo bijzonder.

Ik vind het heerlijk af en toe hier eens te lezen hoe het collega zwangeren vergaat. In mijn omgeving is er toevallig geen bekende zwanger, net jammer.

nou tot schrijfs
Goedemorgen,

Nou ben sinds gister in ieder geval beter gemutsd kwa kleding, ik was naar de H&M, en daar haden ze best veel! heel veel tshirtje halve prijs, wel korte mouw, maa perfect voor ergens onder, en om straks nar 22 april aan te trekken! OOk twee spijkerbroeken gescoord, en haha, 1 voordeel zs broeken is dat ze ongelooflijk laag zijn, maar dat je er geen zwemband door krijgt omdat die gekke band er aan zit, had ik eerder moeten weten, dan had ik die altijd gekocht!

Wat wel balen is dat ik nu al een week iedere dag hoofdpijn heb. paracetamol helpt, maar maar voor een paar ur dan komt t weer terug...t zullen wel mn holtes zijn....

@Stefanie, ik zie dat jij al een oude rot ben (3e kindje op komst) en neem aan dat je nu ook fulltime werkt, dus waarom blijven mensen dat dan vragen!? Ik heb straks totaal 8 jaar op de universiteit gezeten, en mensen denken dat ik nu lekker thuis een beetje ga moederen, en een leuk baantje erbij (ja men vraagt zelfs of ik straks een paar dagen in een kledingwinkel ga staan omdat ik dat eerst op zaterdag erbij deed!)...Buiten het feit dat ik dat zelf niet wil, zou mn vriend dat geloof ik ook niet echt leuk vinden, hij wil liever dat ik een eigen leven leidt, en dus niet van hem afhankelijk ben....(ik word trouwens door mijn omgeving nu gezien als ene carriere tijger, mijn vriend niet )

Pls, voor iedereen die er andes over denkt, ik wil niemand beledigen, ik word alleen gek van die vastgeroeste ideeen over zoals het hoort... vrouwen (en vooral mannen) die minder gaan werken of stoppen zullen ook wel gek worden van alle commentaar, want die doen het natuurljjk ook niet goed!
Mijn vriend begint volgende week met een nieuwe baan waarbij een lang opleidingtraject hoort, wat niet in deeltijd gedaan kan worden, dus ik ben het bokje... Ik werk nu 36 uur en ga 32 uur werken, het valt dus allemaal wel mee.

wij hebben nog geen oma en beppe (fries) gevraagd om op te komen passen, komt misschien nog wel.

Dat jullie geen trek hebben, zeg! dat heb ik een paar weken geleden wel gehad, maar nu eet ik weer als een os! Vooral stamppotten zijn favoriet 's avonds (heb ik nu al 3 dagen achter elkaar gegeten, hihi)

Effes, veel plezier bij de VK morgen! Laat je even weten hoe het was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven