wieg bekleden
dinsdag 13 juli 2010 om 17:26
hallo dames,
ik ben 32 weken zwanger en wil graag het wiegje waar ik zelf in heb gelegen opnieuw laten bekleden.
Nou heb ik net op internet gezocht maar ik kan eigenlijk niet echt een goed adresje vinden waar ze dat doen.
Iemand een suggestie? Ik woon in Noord-Holland, dus als het daar in de buurt is zou het fijn zijn.
Dank voor het meedenken alvast!
Groetjes,
SterreMaud
ik ben 32 weken zwanger en wil graag het wiegje waar ik zelf in heb gelegen opnieuw laten bekleden.
Nou heb ik net op internet gezocht maar ik kan eigenlijk niet echt een goed adresje vinden waar ze dat doen.
Iemand een suggestie? Ik woon in Noord-Holland, dus als het daar in de buurt is zou het fijn zijn.
Groetjes,
SterreMaud
dinsdag 13 juli 2010 om 17:42
Gewoon een coupeuse bellen, is een fluitje van een cent. Ik heb het door een vriendin van mijn moeder laten doen (ook coupeuse), was een paar uurtjes werk. Een beetje goede kan dat hoor.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 14 juli 2010 om 22:54
quote:SterreMaud schreef op 13 juli 2010 @ 17:26:
hallo dames,
Groetjes,
SterreMaud
hallo dames,
Groetjes,
SterreMaud
woensdag 14 juli 2010 om 22:58
Hallo,ik zie dat je iemand zoekt om je wieg te bekleden,ik heb zelf een webwinkel in baby en kinder meubeltjes en ik bekleed ook wiegjes.
Ik woon zelf in Lelystad maar heb een winkel in Alkaar als je wat van mijn werk wil zien kun je even op mijn site kijken
www.studiozanoni.nl
groeten Mandy
Ik woon zelf in Lelystad maar heb een winkel in Alkaar als je wat van mijn werk wil zien kun je even op mijn site kijken
www.studiozanoni.nl
groeten Mandy