Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Ambroos, 20 jaar wat ontzettend jong. Sterkte voor je vriendin! Ga haar maar lekker knuffelen.

Nut, ooo heerlijk he ouders die komen helpen. Vorige week kwam ik ook thuis en lag mijn tuin er weer mooi bij.

Melie, moeilijk hoor. Zo ineens 2 kinderen om voor te moeten zorgen lijkt me ook niets. Teminste, is een beetje te veel in 1 keer. En je zal nog aan de kleine moeten wennen enzo. Kan je niet zeggen dat je eerst even wil aankijken hoe het met de kleine gaat. En dat jullie over een half jaartje ofzo verder kijken?
Maliboo: Daar was ik zelf ook aan het over nadenken, stiefkind wordt in oktober 12 jaar misschien dat we beter volgend jaar september de grote switch kunnen maken zodat ik ook aan het leven met een kleine baby gewend ben.....

Ik ga nu werken , tot straks dames! Fijn dat jullie met me meedenken!
Get ambroos wat een naar bericht!
Hey verse mama! Hoe bevalt het?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ambrosia, gecondoleerd. Wat afschuwelijk.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Vanaf 14:12 niks meer gepost ?

Of zijn jullie allemaal onder de indruk van het noodweer ?

Ik zag het op journaal. Nu begint het hier te regenen, ik hoop dat het extreme van de TV-beelden hier niet komt.

Ambroos, voorzichtig hoor ! En wat naar van nichtje van je vriendin. Veels te jong.
ja Mel ik zit ook klaar voor het noodweer!

Het was hier van de week trouwens wel echt erg zag ik later in de krant, haha 500 meter verderop stonden de straten blank en ik had niets in d gaten

Ik heb vandaag krampen in onderbuik, welnee nog niets maar het begint eindelijk te kriebelen, mooi op tijd he

Moom hoe is het bij jou? Kun je het een beetje wennen?

En wat een snelle bevalling, jammer dat je desondanks toch met de ambu mee moest. Maar hoe gaat het met A en de verse papa?
Hier stelt het noodweer niet veel voor. Over een half uur schijnt het weer droog te worden. Ik zag idd ook de beelden van Limburg net op tv. Allemachtig zeg! Dat heb ik nog nooit gezien hier in Nederland!

Nut aan de krampen! Nou dat zou eens tijd worden ook!

Lien is ziek van het kdv gekomen. Onwijs zielig! Ze blijft evengoed eigenwijs en drakerig (en heel erg pieperig) maar ik vind het altijd zo zielig voor die kleintjes!
Oeh Nut klinkt goed, krampen in onderbuik !

Idd was wel heel erg he in de stad van de week.
Jee nut krampjes! Mooi mooi!

Mariel, beterschap met je meisje! Altijd zo sneu die zieke kindjes! Vertroetel haar maar lekker.

Hier viel het weer ook wel mee, het begon eventjes beetje te waaien en waren paar harde klappen maar niet zoals in Limburg,
Nou dat was maar een pisbuitje hier, heb alles weer open staan en niet veel afgekoeld in huis :(

Voorwerk he Mel die krampen...of de chinees van gisteren
Stelde idd niks voor, zal wel in de rest van Nl al gevallen zijn.
Ging goed hier in het hoge noorden. Weinig regen een paar klappen en weg was het al weer.

Nut, voorwerk kan ook doorzetten, hahah.

Ambrosia, jee wat erg voor je vriendin! Wees voorzichtig hoor.

Marielle, sneu dat je meisje ziek is.

Heb ook alle ramen open, even frisse wind er in.

Onzekerheid slaat steeds toe hier. Pfff was het maar vast 2 augustus, dan wisten we in ieder geval of het op de goede plek zit. Ben zo zenuwachtig. Ben niet misselijk vandaag, dus meteen onzeker.

Ik ga douchen en bed in, ben nog wel moe, ahha
Ambroos, wat jong, nog maar 20 jaar en dan ook nog een aantal jaar ziek geweest.

Balen dat je 2 keer van de trap gevallen bent. Balen is wel een understatement, lijkt me dat je je echt kapot geschrokken bent! Heb je geen last van gevolgen?

Mar, fijn dat je minder mag werken!

Toosje, voor de onzekerheid!

Hier was het ook veel geschreeuw, weinig storm. Een kwartiertje harde regen en wind en dat was het :( Buiten is het wel afgekoeld, dus we hebben alles weer tegen elkaar open gezet.
Hi Nut!
niet veel woorden Nut hoe is het met de krampjes? Weggetrokken/nog bestaand of erger geworden?
Hai!
Alles is weer voorbij!

Geen kramp meer te bekennen...ach we hebben ook nog 3 weken he...alle tijd van de wereld!

Hoest met Marielle? deze ochtend al minder beroerd doorgebracht? En lien nog ziek?
Het gaat niet goed, maar dat geeft niks. Heb inmiddels een emmer naast de bank staan en een fles water. Alles wat ik eet of drink komt eruit. Lien is naar het kdv, die is goddank opgeknapt.

Ga zo weer even slapen. Je moet er weer wat voor over hebben zeg.

En toch heb ik trek in salamipizza....
Ja Marielle hoe is het? Bij mij was het kotsen op zijn hoogtepunt bij 10 weken, daarna nog zo'n 8 weken elke dag overgegeven. Leuk joh!
Slapen is altijd goed!!
Trusten Mar! Let je wel goed op jezelf, want als alles wat je tot je neemt er net zo hard weer uitkomt (en met deze hitte).. Lijkt me niet goed voor je..

Ik vond net dit bericht op waarmaarraar:

Mondje dicht tijdens het zwemmen

Bezoekers van Oostenrijkse openbare zwembaden wordt gevraagd de mond gesloten te houden tijdens het zwemmen om water en geld te besparen. Dat meldt de website ananova.com.

In de achttien zwembaden van Wenen zou er elke dag 5.000 liter water ingeslikt worden, luidt het in een medium. En dat kost geld, zeker nu velen in de zwembaden verkoeling zoeken voor de hitte. Al dat water vervangen heeft bovendien gevolgen voor het milieu, want het zwembadwater wordt chemisch behandeld.

De verantwoordelijken van de Oostenrijkse zwembaden probeerden eerder al het dragen van zwemshorts te verbieden. Die nemen meer water op en dat gaat verloren wanneer de drager ervan het zwembad verlaat.
Jezus wat debiel plakkie
Kan niet slapen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven