Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
Goedenavond voor de nachtbrakers!

Goedemorgen voor als je morgenvroeg wakker wordt en hier belandt!

Ik ga , zie jullie morgen weer!!
Lig hier krom van het lachuh!! Erg mooi gedaan weer sproet!
Djiezz het lijkt babybrabbel wel hier
En het is lieVe. Tast zwangerschap soms de hersenen aan....
Met stip de meest afschuwelijke openingspost ever. Ik werd hier naartoe getrokken vanwege de titel, maar beloof hierbij plechtig dat ik hier nooit meer zal komen.
Cum non tum age
Dit is toch als grapje gedaan, inclusief die taalfout? Ik vind het grappig!

Wat ik wel een klein foutje vind, is dat je een negatieve test hebt geplakt. Ik neem toch aan dat jullie hopen op een postieve test?
OMG

ik zie 1 grote puinhoop als OP want mobiel, maar dat komt omdat het een grapje is.....toch...?
quote:noa schreef op 06 juli 2010 @ 00:04:

Met stip de meest afschuwelijke openingspost ever. Ik werd hier naartoe getrokken vanwege de titel, maar beloof hierbij plechtig dat ik hier nooit meer zal komen. Same here, ik vertrek om mij nooit meer hier te vertonen Veel mocht dat nog nodig zijn
shit man, ben nog steeds geband bij babybrabbel
Oh, wat erg,,

Ik ben solidair met Noa..

Tata.
OMG wat erg

Mooi gedaan!!!

*is snel weer weg van de horrorpijler*
Hehehe! Well done sproet!
Jullie hebben jezelf overtroffen
OMG Sproet, dit is walgelijk goed!

Kon jullie zo vinden!

Ik zie dat Momo nog steeds niet geplopt heeft. Straks is Nut nog eerder, dat zou zomaar kunnen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
ja doei. nut gaat maar even op de hoek van een tafel zitten dan ofzo hoor!!

Leuke OP weer!

Succes allemaal!
quote:DJ Momo schreef op 06 juli 2010 @ 07:18:

ja doei. nut gaat maar even op de hoek van een tafel zitten dan ofzo hoor!!Nou Nut, je hoort het. Benen bij elkaar, op je beurt wachten.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
OMG, die smiley's van tietzuigers, neuken, bevallen en dergelijke.... Wat een hersenverweking.
Hoe langer ik kijk, hoe meer weerzinwekkends ik zie. Tietenschuddende blondies, op de wc persende gele poppetjes.....

Wat een gruwel.
Briljante OP weer!
Ghe [
Oh hahahahaha! Ik dacht Liefuh meiduh!! Wat een suffe titel! Maar je OP heeft werkelijk alles weer goed gemaakt!

Mijn hemel!

6 weken en 1 dag en nog 6 dagen te gaan tot de echo! Maar alles zit goed hoor! Ik voel me te ziek voor woorden. Dus geen vuiltje aan de lucht!

Vanavond weer voetbal dames! De hele santemekraam komt hier weer kijken, dus zal mezelf straks even kwaad maken op wat hapjes.
Hahahahaha, deze is weer briljant, Sproet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven