Jongensnamentopic!
donderdag 15 juli 2010 om 13:00
quote:Ikbenelfje schreef op 15 juli 2010 @ 12:12:
@MissShopping: dank voor je suggesties, maar die namen vind ik niet meer Nederlands.
@Keeprunning: ook dank, maar een naam die begint met een S wordt het niet ivm rare afkorting in combinatie met achternaam. Is overigens wel een leuke naam. En de andere vier namen komen allemaal voor (dichtbij) in onze vriendenkring...maar vond je de namen wel mooi? dan kan ik verder denken in die richting.
@MissShopping: dank voor je suggesties, maar die namen vind ik niet meer Nederlands.
@Keeprunning: ook dank, maar een naam die begint met een S wordt het niet ivm rare afkorting in combinatie met achternaam. Is overigens wel een leuke naam. En de andere vier namen komen allemaal voor (dichtbij) in onze vriendenkring...maar vond je de namen wel mooi? dan kan ik verder denken in die richting.
donderdag 15 juli 2010 om 13:13
donderdag 15 juli 2010 om 13:47
Mooi dat ik in de goede richting zit, dan geef ik je nog wat namen, die niet met de s beginnen Overigens zou ik me niet teveel blindstaren op de combinatie voor en achternaam, ik ga er vanuit dat dat de initialen geen fijne afkorting vormen? Een vriendin heeft SS als initialen, ons zoontje krijgt BH Als jullie het idee hebben DE naam gevonden te hebben, zou ik me er niet te druk om maken.
Berend
Tom
Thomas
Noah
Midas
Lars
Martijn
Mark
Valentijn
Koen
Thijmen
Abel
Toch nog een naam met de s: Simon.
Berend
Tom
Thomas
Noah
Midas
Lars
Martijn
Mark
Valentijn
Koen
Thijmen
Abel
Toch nog een naam met de s: Simon.
donderdag 15 juli 2010 om 15:28
We hebben De naam nog niet gevonden, maar gelukkig ook nog wel even de tijd. Zowel in het lijstje van Keeprunning als in die van Cejo staan leuke namen, maar nog niet De naam... Maar wel weer goed voor nieuwe ideeen.
Punt is alleen dat de leuke namen echt veel te dichtbij in onze vrienden/familiekring zitten. En dat geeft ons te veel het gevoel dat we vernoemen en dat willen we niet.
Punt is alleen dat de leuke namen echt veel te dichtbij in onze vrienden/familiekring zitten. En dat geeft ons te veel het gevoel dat we vernoemen en dat willen we niet.
vrijdag 16 juli 2010 om 09:41
quote:Ikbenelfje schreef op 15 juli 2010 @ 12:12:
Bruno vind ik eigenlijk gewoon al heel err leuk!
Wat vind je verder nog van:
Tibbe
Bram
Timon
Lex
Dennis
Jesse
Bas
Boris
Jonas
Kasper
Oliver
Koen
Joep
Tibor
Jelle
Filip
Bruno vind ik eigenlijk gewoon al heel err leuk!
Wat vind je verder nog van:
Tibbe
Bram
Timon
Lex
Dennis
Jesse
Bas
Boris
Jonas
Kasper
Oliver
Koen
Joep
Tibor
Jelle
Filip
vrijdag 16 juli 2010 om 09:44
quote:Ikbenelfje schreef op 15 juli 2010 @ 15:28:
We hebben De naam nog niet gevonden, maar gelukkig ook nog wel even de tijd. Zowel in het lijstje van Keeprunning als in die van Cejo staan leuke namen, maar nog niet De naam... Maar wel weer goed voor nieuwe ideeen.
Welke namen uit de lijstjes van keeprunning en Cejo vind je dan eventueel leuk? Dan kunnen we beter in een bepaalde richting voor je verder gaan denken!
Welke namen uit de lijstjes van keeprunning en Cejo vind je dan eventueel leuk? Dan kunnen we beter in een bepaalde richting voor je verder gaan denken!
vrijdag 16 juli 2010 om 19:12
Mels
Ties
Twan
Jorn
Jort
Luuk
Cas
Merijn vind ik wel leuk maar manlief niet
Melle zit al in de vriendengroep
Jens was eerst onze eerste keus, maar niet leuk genoeg haha
Mart nee ik ken een vreselijke
Mats lijkt teveel op matzes volgens manlief
Loek loekieloek je raadt het al zegt manlief
Teije te apart
Seth nee
Job vind ik heel leuk maar zit al in de vriendegroep
Sepp neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sil
Ties
Twan
Jorn
Jort
Luuk
Cas
Merijn vind ik wel leuk maar manlief niet
Melle zit al in de vriendengroep
Jens was eerst onze eerste keus, maar niet leuk genoeg haha
Mart nee ik ken een vreselijke
Mats lijkt teveel op matzes volgens manlief
Loek loekieloek je raadt het al zegt manlief
Teije te apart
Seth nee
Job vind ik heel leuk maar zit al in de vriendegroep
Sepp neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sil
vrijdag 16 juli 2010 om 22:34
vrijdag 16 juli 2010 om 22:39
Ik doe graag nogmaals een beroep op jullie. Laatst had ik het al over Bor/Borre voor onze 2e, maar die naam wordt het toch niet. Ik kan het echt niet loskoppelen van de Fabeltjeskrant denken en dan hoor ik er ook nog van die rare dierengeluiden bij
.
De naam van onze oudste zoon begint met een K. en dat is een naam met twee lettergrepen. Voor onze nieuweling heeft mijn man nu de naam Max bedacht. Ik vind het een leuke krachtige naam, maar hij komt zoveel voor, dat ik toch nog hoop op iets anders.
We zoeken een stoere naam, liefst ook met twee lettergrepen. Niet al té hollands (geen Boris, Jelle of Martijn). Ik vind gewoon heel weinig leuk, word er zelf moe van. Engelse namen vind ik vaak mooi, maar heeft snel het risico naar ordinair te neigen en dat wil ik absoluut niet.
De naam van onze oudste zoon begint met een K. en dat is een naam met twee lettergrepen. Voor onze nieuweling heeft mijn man nu de naam Max bedacht. Ik vind het een leuke krachtige naam, maar hij komt zoveel voor, dat ik toch nog hoop op iets anders.
We zoeken een stoere naam, liefst ook met twee lettergrepen. Niet al té hollands (geen Boris, Jelle of Martijn). Ik vind gewoon heel weinig leuk, word er zelf moe van. Engelse namen vind ik vaak mooi, maar heeft snel het risico naar ordinair te neigen en dat wil ik absoluut niet.
zaterdag 17 juli 2010 om 11:55
Ja moeilijk hè, vind ik ook! Van jullie lijstjes vind ik Evan een ontzettend leuke naam, maar onze achternaam is een 'van den' naam. Dan krijg je dus Evan van ..., en dat vind ik dan weer raar staan.
Owen, Colin en Duncan vind ik te Engels.
Hugo, Emil en Axel vind ik wel leuke namen, maar ik heb heel snel een associatie bij een naam van mensen die ik ken, en dat wil ik ook proberen te vermijden.
Pfff, lastig!
Owen, Colin en Duncan vind ik te Engels.
Hugo, Emil en Axel vind ik wel leuke namen, maar ik heb heel snel een associatie bij een naam van mensen die ik ken, en dat wil ik ook proberen te vermijden.
Pfff, lastig!
zaterdag 17 juli 2010 om 12:11