Te goor voor woorden!

15-07-2010 00:02 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nu ga vertellen zullen jullie niet geloven. Dat kon ik namelijk zelf ook niet!! :puke:

Vanmorgen ging mijn wekker. Zoals gewoonlijk druk ik dan, nog helemaal slaperig, op snooze. Zo ook nu.

Met halfdichte ogen en nog compleet in slaaptoestand merkte ik wel wat vreemds op. Er lagen allemaal 'pluisjes' in mijn bed. Vreemd, dacht ik. Zal er een gat in mijn hoofdkussen zitten, waardoor die donsveertjes eruit zijn gekomen? Grmbl, balen, straks dus stofzuigen.

Met mijn hand veegde ik wat pluisjes weg, het waren er best veel zo rondom mijn hoofd, en ik wilde nog wat doorsoezelen totdat mijn tweede wekker afging.

Maar.. die pluisjes voelden toch wel wat raar aan vond ik, helemaal niet zacht en fluffy. Ik nam een pluisje tussen mijn vingers en wacht eens, dit voelde als een soort rubber. Het was nog donker, dus ik kon het niet goed zien.

Ik doe mijn nachtlampje aan. Wat zie ik???

Mijn bed onder de krioelenden maden!!! MADEN! Ja, je leest het goed, MADEN!

Ik kan niet beschrijven wat er toen door me heen ging. Ongeloof, pure walging. Binnen 1 seconde stond ik met een gil naast mijn bed en met een trillend lijf bekeek ik de hell die voor mijn ogen plaatsvond. Dit kon niet waar zijn! Er lagen wel 50 maden over mijn hele matras te kronkelen en uitermate walgelijk te zijn!!!

Oh my fucking god. Nee, serieus, ik viel bijna flauw.

Wat heb ik toen gedaan? Mijn lakens bij de punten gepakt, de maden in mijn bad gekieperd en doorgespoeld. Dat als eerste.

Toen heb ik lichtelijk hysterisch mijn stiefvader opgebeld. Die kon het ook niet geloven en had verder ook geen zinnig advies. Daarna heb ik op internet gezocht en het eerste beste ongediertebestrijdingsbedrijf opgebeld en mijn verhaal gedaan. Ze hadden dit nog nooit gehoord. Nee, duhhhh!! In ieder geval, het was een super aardige man, hij wist me goed te kalmeren en zei nog: er zijn ergere dingen in het leven, mevrouw. HAHAA...as if!!

We namen samen wat opties door wat het zou kunnen zijn. Hoe dit kon zijn gebeurd. Het moest absoluut iets met een rottend iets, of eten te maken hebben zei hij..

1. Ik eet niet in mijn slaapkamer. 2. er lag geen lijk in mijn slaapkamer. 3. Mijn huis is altijd schoon, vooral de slaapkamers, 4. Ik heb geen last van muizen. Kortom, ik was radeloos!

Wat bleek! Boven mijn bed, op het plafond, zit een rond gat. In dat gat zit een bepaald soort mechanisch geval waar je een koord aan zou kunnen hangen om er het licht mee uit te doen. Beetje ouderwets is dat geloof ik. Dat ding doet het ook niet, zit er al jaren, maar ik heb dat gat nooit gedicht. Of tenminste, de randen rondom dat 'ding waar je een koord aan kan hangen'.

De man van dat ongediertebestrijdingsbedrijf zei dat er toch waarschijnlijk een muis lag te rotten boven het plafond, tussen de wanden. En dat die maden dus al krioelend naar beneden waren gevallen door dat gaatje.

En warempel.. op het hoofdbord van mijn bed zag ik wat sporen, precies onder dat gat. Toen ik ging staan op een kruk om eens goed te kijken, rook ik ook lichtelijk het e.e.a. wat niet goed was.

Die maden zijn dus 's nachts, toen ik sliep stuk voor stuk door dat gat naar beneden gevallen (op mijn hoofd!!!!!!!) en hebben zo lekker met mij de hele nacht geknuffeld. Nou serieus, ik kan er niet over uit. :puke: Ik heb niets gemerkt.

Ik heb mijn hele kamer ontsmet, gestofzuigd, gedweild, gesprayed, ik heb dat gat afgedekt en ben de rest van de dag niet thuis geweest. Zojuist kwam ik, na een heerlijke dag in de zon met vriendinnen, thuis en met knikkende knieën opende ik mijn kamerdeur. Niets meer te zien. Ook niet op het plastic waarmee ik het gat het afgedekt (op aanraden van die man)

Ik walg er nog steeds van. Ga zo in zoontjes kamer slapen.

Sorry voor dit uitermate gore verhaal.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Calm schreef op 15 juli 2010 @ 10:56:

Waarom lees ik dit terwijl ik aan het eten ben? :puke:

Zelfde probleem hier. Heb spontaan geen honger meer...

Je bent wel een bikkel, La Vie!!
Home is where your wifi connects automatically.
Whahaha wat een heerlijk verhaal in de categorie "fijn bij een ander"

Ik gil niet gauw...maar wat zou ik gillen!!! hahaahha
hahahahhaha, wat een geweldig verhaal!!

Hoop dat je niet met open mond slaapt....
Mij is het ooit iets soortgelijks overkomen, dus ik weet hoe het voelt... Verhaal is iets anders, we kwamen terug van vakantie, ik wilde gaan slapen en toen ik het dekbed opensloeg, lagen er een paar rijstkorreltjes... Al half in slaap veegde ik de rijstkorrels weg... En inderdaad, toen ik eens goed keek, zag ik dat het maden waren, whaaaaah!!!

Oorzaak hebben we nooit gevonden, maar m'n ouders hebben kort daarop wel het hele huis, incl. zolder (boven mijn kamer...), verbouwd....

Wheeh, m'n pastasalade smaakt me ineens ook niet meer, die "elleboogjes-pasta" lijkt verrekt veel op.... inderdaad.... :puke:
Ik heb niet alles gelezen maar ieuw!

Was het een dode muis?

Bah bah bah

Ik had laatst wel een afvalzak waar blijkbaar iets inzat wat maden heerlijk vinden (geen rauw vlees iig) en er kropen allemaal maden uit mijn prullebak.

Opeens ontdekte ik ze ook in de keuken en zelfs op de muur

gadverdamme! En ik ben zo schoon

Maar in je slaap? Op je hoofd? BAH!! :puke:

Oh en dat stuk bos dat is inderdaad een onderzoeksplek, ze weten nml nog steeds niet exact wat er allemaal gebeurd

wikipedia Body Farm (geen enge plaatjes)
ow.... my... god.

Waarom heb ik dit topic aangeklikt. WAAROM!!!!
Toen ik ging trouwen ( vroegah) hebben vrienden van ons een verrassing voor ons geregeld. Na een lange en enerverende dag waren manlief en ik ( nu ex hoor) klaar om te gaan slapen ( hey ik was al zwanger en goed ook dus geen geklus meer)

Ik doe het licht aan, ruk het dekbed aan de kant, een ijzinwekkende gil kwam uit mijn mond, bed vol maden.. Bleek dus macaroni te zijn, ze konden geen rijst vinden.

Heel leuk. NIET dus.
dangeensuus

leuk grapje
quote:dangeensuus schreef op 15 juli 2010 @ 19:59:

ow.... my... god.

Waarom heb ik dit topic aangeklikt. WAAROM!!!!En dat denk ik nu dus ook vreselijk gatver.....pffff
En weet je wat het ergste is.. uit ziekelijke sensatiezucht heb ik het verhaal nog een keer gelezen. GRUWELIJK!!!
quote:Waldorf114 schreef op 15 juli 2010 @ 11:04:

Oh my goooooooooooooood! Wat ranzig, wat vreselijk! Ik zou dus echt de komende dagen helemaal niet meer durven slapen. Gewoon wakker blijven is het veiligste!

Sinds ik een documentaire heb gezien over "lijkschouwers in opleiding" waarbij ze lijken in het bos lieten ontbinden zodat die leerlingen konden kijken wat er gebeurt, zijn maden mijn allergrootste, smerigste nachtmerrie. In die docu zag je dus een lijk dat flink aan het ontbinden was en er zaten wel 500 maden op die in en uit dat lijk kropen. Daarbij ontstonden gaatjes ter grootte van een perforatorgaatje. Er zaten dus ongeveer 1000 van die gaatjes in dat lijk en die maden krioelde er door heen. OMG gatver nu ik er aan denk word ik weer helemaal raar. Ik hoop dat noooooooooit mee te maken

Ooit toevallig de documentaire The bodyfarm gekeken? Daar werden lijken onder verschillende omstandigheden neer gelegd om te kijken wat het met een lichaam deed.

Dat was dus voor mij de reden om gecremeerd te willen worden!

Ik wil geen prutje worden en door beestjes opgegeten worden.
OMG!!!

Wat een nachtmerrie!!

Kan alleen maar zeggen IIEEEUUUUWWWW!!!

En die pluisjes haha.
Ohhhhhhh La Vie en Rose wat verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De hoofdrol in je eigen horrorfilm. Ik vind niet snel iets goor, maar tussen maden liggen dus wel.
.
Je hebt toch wel een stola gemaakt van hem he Lin....
.
.
Trauma for life
Jongens! Ik probeer het te vergeten ok? Het gebeuren een plek te geven.. Kan ik hiermee aankloppen bij de psych trouwens?

Ik schrok toen ik mijn topic net weer omhoog zag komen. GATVERDAMME dacht ik!

Nee, maar ik geloof dat ik er al aardig overheen ben, sort of.

Ik zie het inderdaad als een walgelijke horrorfilm met mezelf in de hoofdrol. Nou ja, en toen toch een happy end, enzo.
Trouwens, ik moest wel lachen om een vraag van net: 'was het een dode muis?' Wie stelde die ook alweer?

En daarnaast, als het kakkerlakken waren geweest, stuk of 50, nee...dan kon je me écht wegdragen. Dat had ik niet overleefd!
.
quote:leveke schreef op 15 juli 2010 @ 20:09:

[...]

Ooit toevallig de documentaire The bodyfarm gekeken? Daar werden lijken onder verschillende omstandigheden neer gelegd om te kijken wat het met een lichaam deed.

Dat was dus voor mij de reden om gecremeerd te willen worden!

Ik wil geen prutje worden en door beestjes opgegeten worden.Maar als je wordt begraven, dan lig je diep in de grond. Na een halve meter kom je eigenlijk geen beestjes meer tegen. Dus opgegeten door wormen en maden als je begraven bent, is onzin. Je eigen darmbacterien verteren je lichaam (ik weet niet of dat nu een beter gedachte is )
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
.
.
quote:lindy schreef op 15 juli 2010 @ 20:33:

[...]

Ik ben in New Orleans geweest, daar gebeuren héél vreemde dingen met de lijken die daar in die moerasgrond liggen begraven....Ik heb weleens vage dingen daar over gehoord, maar wat gebeurt er nu precies?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven