Wordt er zo simpel van!
donderdag 15 juli 2010 om 20:44
Krijgen we een sms van de zwager van me vriend,
Is het goed als we langs komen,...
Wij kijken elkaar aan na dat sms en ons kop staat er niet naar.
Bespreken ff wat we terug gaan sturen, gaan ze bellen, hij dan zij..
We zaten nog in dubio hoe dit te zeggen..
Sturen we een sms terug nee het komt niet zo goed uit ander xtje?
Geen reactie meer niks...zoooo kinderachtig.
Dat drammen gelijk..sms sturen en 10 seconden erna bellen..
Tieft op geef me de tijd om terug te smsen...djeezzzzz
Zo moest t ff kwijt
Zo moest t ff kwijt

donderdag 15 juli 2010 om 20:52
Ik heb nu al twee keer zulke telefoontjes gehad. En bij allebei de keren was er wat aan de hand. De ene keer slecht nieuws, de ander keer wilden ze heel leuk nieuws vertellen.
Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik zwanger was en het wilde gaan vertellen, ik het ook METEEN wilde zeggen. Dus eerst smsen en daarna bellen of ze het smsje al gelezen hadden en of we langs konden komen.
Normaal ben ik niet zo stalkerig hoor.
Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik zwanger was en het wilde gaan vertellen, ik het ook METEEN wilde zeggen. Dus eerst smsen en daarna bellen of ze het smsje al gelezen hadden en of we langs konden komen.

donderdag 15 juli 2010 om 20:55
donderdag 15 juli 2010 om 20:58
quote:midnight01 schreef op 15 juli 2010 @ 20:44:
Zo moest t ff kwijt Hoezo kinderachtig? Dit is toch precies wat je wilde? Als ze weer hadden gesms't met een nieuwe datum oid had je dat vast ook weer opdringerig gevonden.
Zo moest t ff kwijt Hoezo kinderachtig? Dit is toch precies wat je wilde? Als ze weer hadden gesms't met een nieuwe datum oid had je dat vast ook weer opdringerig gevonden.

donderdag 15 juli 2010 om 21:18
donderdag 15 juli 2010 om 21:20

donderdag 15 juli 2010 om 21:45
quote:Michelle1974 schreef op 15 juli 2010 @ 21:41:
Je kan het trouwens ook andersom zien; wees blij dat ze een sms stuurden voordat ze je lastig vielen met hun telefoontjes en ongewenst eventueel bezoek; nu had je vast tijd om iets te verzinnen om er onderuit te komen.Och, je weet nooit of een sms wel gelijk gelezen wordt, met bellen heb je gelijk je antwoord.
Je kan het trouwens ook andersom zien; wees blij dat ze een sms stuurden voordat ze je lastig vielen met hun telefoontjes en ongewenst eventueel bezoek; nu had je vast tijd om iets te verzinnen om er onderuit te komen.Och, je weet nooit of een sms wel gelijk gelezen wordt, met bellen heb je gelijk je antwoord.

donderdag 15 juli 2010 om 21:48
Ik bel ook geregeld naar vrienden of ik langs kan komen. En als ze daar geen zin in hebben zeggen ze dan, wij zitten vanavond lekker knus met zijn tweeen op de bank dus graag ander keertje. En dan is dat prima.
En zo reageer ik andersom ook als mensen mij dan bellen.
Dus waarom jullie hier nu zo'n probleem van maken snap ik echt niks van. Had gewoon de telefoon opgenomen en gezegd dat je liever samen op de bank wilde zitten.
En zo reageer ik andersom ook als mensen mij dan bellen.
Dus waarom jullie hier nu zo'n probleem van maken snap ik echt niks van. Had gewoon de telefoon opgenomen en gezegd dat je liever samen op de bank wilde zitten.
donderdag 15 juli 2010 om 23:32
quote:Cateautje schreef op 15 juli 2010 @ 21:45:
[...]
Och, je weet nooit of een sms wel gelijk gelezen wordt, met bellen heb je gelijk je antwoord.Ja klopt; ik stuur dus zelf ook nogal eens een sms om niet lang daarna te beseffen dat ik beter kan bellen. Maar dat valt dus blijkbaar niet zo goed bij TO...
[...]
Och, je weet nooit of een sms wel gelijk gelezen wordt, met bellen heb je gelijk je antwoord.Ja klopt; ik stuur dus zelf ook nogal eens een sms om niet lang daarna te beseffen dat ik beter kan bellen. Maar dat valt dus blijkbaar niet zo goed bij TO...