Waarde tafelvoetbaltafel
vrijdag 16 juli 2010 om 11:46
Zoon heeft de glazen (zogeheten onbreekbare) onderplaat van de voetbaltafel op school kapot gekregen. Verzekering wil nu graag weten wat de schade is. Maar de aankoopbon van de tafel is op school onvindbaar en niemand weet waar het ding vandaan komt. Het was geen nieuwe tafel, maar wel een stevig model. Zo'n modelletje niet kapot te krijgen (wel dus ) waar ook een muntjesmechanisme inzit. Iemand hier een idee wat zo'n ding nog waard is?
MILF in the making
vrijdag 16 juli 2010 om 11:57
Op marktplaats kijken?
Zelf een nieuwe zoeken en daar afhankelijk van hoe oud dat ding is een beplaade waarde aftrekken (1/3 denk ik) plus de kosten van het plaatsen van een muntenkastje.
Waarom moet je trouwens zelf achter halen wat voor schade bedrag het is? School zou dat moeten doen lijkt mij. En valt dit niet in de verzekering van de school zelf? (of is het geen ongeluk...?)
Zelf een nieuwe zoeken en daar afhankelijk van hoe oud dat ding is een beplaade waarde aftrekken (1/3 denk ik) plus de kosten van het plaatsen van een muntenkastje.
Waarom moet je trouwens zelf achter halen wat voor schade bedrag het is? School zou dat moeten doen lijkt mij. En valt dit niet in de verzekering van de school zelf? (of is het geen ongeluk...?)
vrijdag 16 juli 2010 om 11:58
Zoon gaat uiteraard wel werken (klusjes doen) voor de schade die hij heeft veroorzaakt. De directeur deed het af met de tafel is niet nieuw meer en hij heeft het eerlijk gezegd. Ja dus? Hij heeft het ook gesloopt, wat best knap te noemen is trouwens. Die plaat is bijna een centimeter dik.
MILF in the making
vrijdag 16 juli 2010 om 12:01
quote:misschicken schreef op 16 juli 2010 @ 12:00:
[...]
Deuk in het grasveld...ach in Afrika was het slechter gesteld met het veld hahahaMet recht een deuk. Het is echt een rondje zo groot als een bierviltje met in het midden een afdruk van de megabonk en eromheen allemaal barsten. Best indrukwekkend als ik heel eerlijk ben.
[...]
Deuk in het grasveld...ach in Afrika was het slechter gesteld met het veld hahahaMet recht een deuk. Het is echt een rondje zo groot als een bierviltje met in het midden een afdruk van de megabonk en eromheen allemaal barsten. Best indrukwekkend als ik heel eerlijk ben.
MILF in the making
vrijdag 16 juli 2010 om 14:47