wat zal ik doen ?
vrijdag 16 juli 2010 om 17:03
oke weet even niet goed wat ik moet doen ,...
en heb even jullie hulp nodig ?
eind maart is mijn relatie met mijn ex beeindigd na 7 jaar
sommige van jullie kennen het verhaal wel denk ik.
Nu is het zo mijn ex en ik hebben soms nog contact
nu belde hij me vanmorgen wakker met het bericht dat zijn moeder opgenomen is in het ziekenhuis na aanleiding van een hersenbloeding
ik ben hier natuurlijk ontzettend van geschrokken het liefst zou ik naar het ziekenhuis gaan maar de situatie is natuurlijk vrij lastig
had net mijn ex aan de telefoon en merkte toch wel dat ie het fijn vond als ik kwam maar goed is dit niet te moeilijk voor zijn moeder als ik er nu ineens weer sta , dat zal het niet makkelijker maken allemaal ik weet het ff niet zo goed nu
en heb even jullie hulp nodig ?
eind maart is mijn relatie met mijn ex beeindigd na 7 jaar
sommige van jullie kennen het verhaal wel denk ik.
Nu is het zo mijn ex en ik hebben soms nog contact
nu belde hij me vanmorgen wakker met het bericht dat zijn moeder opgenomen is in het ziekenhuis na aanleiding van een hersenbloeding
ik ben hier natuurlijk ontzettend van geschrokken het liefst zou ik naar het ziekenhuis gaan maar de situatie is natuurlijk vrij lastig
had net mijn ex aan de telefoon en merkte toch wel dat ie het fijn vond als ik kwam maar goed is dit niet te moeilijk voor zijn moeder als ik er nu ineens weer sta , dat zal het niet makkelijker maken allemaal ik weet het ff niet zo goed nu
vrijdag 16 juli 2010 om 17:08
tja ik ken jouw schoonmoeder niet en haar medische situatie al helemaal niet. Je bent bang dat ze aan jouw bezoek dood gaat?
ik zou niet gaan maar wel een kaartje sturen. Je bent de ex-vriendin en je hoort niet meer bij deze familie. Als je ook nog contact hebt gehad met je schoonmoeder nadat het uit was, zou je wel kunnen gaan.
ik zou niet gaan maar wel een kaartje sturen. Je bent de ex-vriendin en je hoort niet meer bij deze familie. Als je ook nog contact hebt gehad met je schoonmoeder nadat het uit was, zou je wel kunnen gaan.
anoniem_5603 wijzigde dit bericht op 16-07-2010 17:10
Reden: extra aanvullig
Reden: extra aanvullig
% gewijzigd
vrijdag 16 juli 2010 om 17:10
Goh lastige situatie wel, ik herken het van mijn ex-schoonvader die kanker kreeg. Het hangt inderdaad natuurlijk ook van haar af. Als zij de behoefte heeft om je te zien dan kan je gaan (tenminste ik maak uit je OP op dat ze bij bewustzijn is). Zo niet dan kan je je ex op een andere manier steunen in deze voor hem moeilijke tijd. Maar kijk ook naar jezelf en naar je eigen behoeften. Voor jou kan dit immers ook moeilijk zijn.
vrijdag 16 juli 2010 om 17:12
vrijdag 16 juli 2010 om 17:12
vrijdag 16 juli 2010 om 17:13
quote:blackberrygirl schreef op 16 juli 2010 @ 17:10:
aan mijn ex merkte ik dat hij het wel fijn vond als ik zou gaan
Waarom vind je ex het fijn als je komt?
Verval je dan niet makkelijk in oude partronen waar je wellicht niet in wil zitten?
Aanvulling: Ik bedoel hiermee, steunen zoals je gedaan zou hebben als je zijn vriendin nog was. ...
Dan kun je namelijk beter niet gaan en op afstand steunen
aan mijn ex merkte ik dat hij het wel fijn vond als ik zou gaan
Verval je dan niet makkelijk in oude partronen waar je wellicht niet in wil zitten?
Aanvulling: Ik bedoel hiermee, steunen zoals je gedaan zou hebben als je zijn vriendin nog was. ...
Dan kun je namelijk beter niet gaan en op afstand steunen
vrijdag 16 juli 2010 om 17:14
vrijdag 16 juli 2010 om 17:17
quote:nukje schreef op 16 juli 2010 @ 17:12:
Zoals je je vraag formuleert zou mijn eerste reactie zijn: waarom niet? Maar ik ken het achtergrondverhaal niet, je ex niet, je schoonmoeder niet, haar toestand niet... en al die dingen lijken ertoe te doen, omdat je er nogal mee zit. Misschien is een toelichting handig?
Dat dus. Hoe was je band met je ex-schoonmoeder toen jullie een relatie hadden? En doe je evt langsgaan e voor haar... of toch voor hem?
In ieder geval een kaart sturen, maar langsgaan, dat is een lastige.
Zoals je je vraag formuleert zou mijn eerste reactie zijn: waarom niet? Maar ik ken het achtergrondverhaal niet, je ex niet, je schoonmoeder niet, haar toestand niet... en al die dingen lijken ertoe te doen, omdat je er nogal mee zit. Misschien is een toelichting handig?
Dat dus. Hoe was je band met je ex-schoonmoeder toen jullie een relatie hadden? En doe je evt langsgaan e voor haar... of toch voor hem?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
vrijdag 16 juli 2010 om 17:17
quote:liselore schreef op 16 juli 2010 @ 17:13:
[...]
Dan kun je namelijk beter niet gaan en op afstand steunenja snap wat je bedoeld daarom is het erg moeilijk ,... vooral omdat hij me gelijk belde vanmorgen
[...]
Dan kun je namelijk beter niet gaan en op afstand steunenja snap wat je bedoeld daarom is het erg moeilijk ,... vooral omdat hij me gelijk belde vanmorgen
vrijdag 16 juli 2010 om 17:19
quote:singalala schreef op 16 juli 2010 @ 17:17:
[...]
had een hele goeie band met haar echt heel goed ...!
ging regelmatig bij haar langs toen we nog samen waren ook zonder hem zeg maar
maar sinds het uit is heb ik haar nog een paar x gesproken maar bewust zo min mogelijk omdat dit voor mij heel moeilijk was
[...]
maar sinds het uit is heb ik haar nog een paar x gesproken maar bewust zo min mogelijk omdat dit voor mij heel moeilijk was
vrijdag 16 juli 2010 om 17:20
quote:blackberrygirl schreef op 16 juli 2010 @ 17:17:
[...]
ja snap wat je bedoeld daarom is het erg moeilijk ,... vooral omdat hij me gelijk belde vanmorgen
Als het daarom moeilijk is zou ik niet gaan.
Je zou een bosje bloemen bij haar kunnen laten bezorgen of een kaart. En ook hem een kaart sturen om hem sterkte te wensen. Of als je vriendschappelijk met elkaar willen om blijven gaan, hem vanavond bellen hoe het is geweest op het bezoekuur..
[...]
ja snap wat je bedoeld daarom is het erg moeilijk ,... vooral omdat hij me gelijk belde vanmorgen
Je zou een bosje bloemen bij haar kunnen laten bezorgen of een kaart. En ook hem een kaart sturen om hem sterkte te wensen. Of als je vriendschappelijk met elkaar willen om blijven gaan, hem vanavond bellen hoe het is geweest op het bezoekuur..
vrijdag 16 juli 2010 om 17:22
quote:liselore schreef op 16 juli 2010 @ 17:20:
[...]
jaa ik denk dat ik haar soieso een kaart ga sturen
en hij belde mij net al om te vertellen hoe het gegaan was vanmiddag in het ziekenhuis
[...]
jaa ik denk dat ik haar soieso een kaart ga sturen
en hij belde mij net al om te vertellen hoe het gegaan was vanmiddag in het ziekenhuis
vrijdag 16 juli 2010 om 17:22
Als de band met je ex-schoonmoeder goed was en jij en je ex op een goede en vriendelijke manier uit elkaar zijn gegaan vind ik dat je best langs kunt gaan.
Overleg wel eerst met je ex, dan zou hij dit eventueel met de familie kunnen bespreken, zodat je zeker weet dat je bezoek op prijs wordt gesteld.
Overleg wel eerst met je ex, dan zou hij dit eventueel met de familie kunnen bespreken, zodat je zeker weet dat je bezoek op prijs wordt gesteld.
vrijdag 16 juli 2010 om 17:23
quote:blackberrygirl schreef op 16 juli 2010 @ 17:19:
[...]
maar sinds het uit is heb ik haar nog een paar x gesproken maar bewust zo min mogelijk omdat dit voor mij heel moeilijk wasDus dan zou ze toch juist blij zijn als ze je weer ziet? En weet dat je er bent voor haar, ook al is het uit?
[...]
maar sinds het uit is heb ik haar nog een paar x gesproken maar bewust zo min mogelijk omdat dit voor mij heel moeilijk wasDus dan zou ze toch juist blij zijn als ze je weer ziet? En weet dat je er bent voor haar, ook al is het uit?