Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
zaterdag 17 juli 2010 om 00:00
dames!
Ratteke (en congregatiezusters), ik kan er nog niks zinnigs over zeggen. Vrijdag de 23e lig ik bij de kaakchirurg in de stoel en het hangt er erg vanaf hoe ik daar weer uitstap. Ik vrees dat ik zaterdag helemaal nog geen patat met kroket en appelmoes kan eten . Hoewel, die appelmoes misschien juist wel .
En LdC: kaboem, voorraad muntjes van DNB valt
Ratteke (en congregatiezusters), ik kan er nog niks zinnigs over zeggen. Vrijdag de 23e lig ik bij de kaakchirurg in de stoel en het hangt er erg vanaf hoe ik daar weer uitstap. Ik vrees dat ik zaterdag helemaal nog geen patat met kroket en appelmoes kan eten . Hoewel, die appelmoes misschien juist wel .
En LdC: kaboem, voorraad muntjes van DNB valt

zaterdag 17 juli 2010 om 00:13
zaterdag 17 juli 2010 om 00:14
zaterdag 17 juli 2010 om 00:15
Nou ben ik echt altijd wel in voor een lekkere borrel . En het bereiken van huize Ratteke zou ook nog wel kunnen lukken (TomTom of OV-reisplanner) maar ik ben wel eens eerder ziek geweest van zo'n akkefietje bij de kaakchirurg. Dus hou bij de plannenmakerij maar even geen rekening met moi. Helaas .
En waar koop ik in hemelsnaam zo'n trendy badoutfit
En waar koop ik in hemelsnaam zo'n trendy badoutfit

zaterdag 17 juli 2010 om 00:16
quote:Kletsmajoor schreef op 17 juli 2010 @ 00:13:
He, dat is een leuke fles! Heb je die echt in huis? Is dat ook lekker? Dit vind ik een prachtcadeau voor mn zus die dol is op Friese paarden. Ja die heb ik echt. De fles is echt zo mooi. Er is ook nog een glas van, ff weer googlen.
De whisky zelf vind ik wat minder. Ik had er wat meer van verwacht. Maar er worden er niet zo veel van gemaakt per jaar. Ik dacht maar 500 flessen. Deze kostte me geloof ik 60 euro. Het glas wat ik heb geplaatst kost 14,50.
He, dat is een leuke fles! Heb je die echt in huis? Is dat ook lekker? Dit vind ik een prachtcadeau voor mn zus die dol is op Friese paarden. Ja die heb ik echt. De fles is echt zo mooi. Er is ook nog een glas van, ff weer googlen.
De whisky zelf vind ik wat minder. Ik had er wat meer van verwacht. Maar er worden er niet zo veel van gemaakt per jaar. Ik dacht maar 500 flessen. Deze kostte me geloof ik 60 euro. Het glas wat ik heb geplaatst kost 14,50.

zaterdag 17 juli 2010 om 00:20
zaterdag 17 juli 2010 om 00:22