Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Jaaaa, goed plan Klets!
Oh Ratteke, ik zag trouwens dat ze bij de Aldi nu tijdelijk ook k-en-k Mojito hebben, ik geloof 4 of 5 euro voor een fles.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Is het nou whisky of whiskey??
En dan ook snoephappen hè. Hoe was dat ook alweer? Eerst in het water en dan in de bloem. Ofzo?
Meisjes, ik ga met een vrolijke lach op mijn gezicht mijn mandje opzoeken! Wat een geweldig plan om zo je 42e te vieren

Welterusten!
Als het volgens Iers concept is, dan is het whiskey. Met de e van Eire (ierland).

En anders whisky.
Ff partypoopen hoor... Net de pliesie gebeld, zitten in 't plantsoentje naast 't huis een stel zatlappen te gillen de hele tijd...

Kilometer verderop zit 'n klein winkelcentrumpje, en sinds begin juni geldt daar omheen een alcohol-op-straat-verbod. Joechei! De zatlappen zitten nu hier...

Verleden week al met wijkagent over gebeld omdat ik dat toevallig in 't plaatselijke sufferdje zag staan, van dat verbod, en de bui al zag hangen. Nee dat zeg ik verkeerd: ik snapte ineens waar al dat rare volk 's-avonds laat vandaan kwam...

Volgens wijkagent is dat verbod een proef, en bij overlast graag zoveel mogelijk melden want hij was er ook niet blij mee. Nu weet hij niet meer waar die etters uithangen, en eerst was 't overzichtelijk.

Nja, dus maar braaf gebeld. Hoop dat de Hermandad ook op komt dagen..

Magoe, party on partypeople!!!
Iets anders
quote:Olijfje_ schreef op 17 juli 2010 @ 00:23:

Is het nou whisky of whiskey??

Dat hangt geloof ik van het land van herkomst af, maar ik ben al te lui om het op te zoeken

Doe mij maar een bitterbal bij de mosterd
Slaap lekker TH!

Ik duik er ook in. Hopelijk lekker weer morgen.

Truste!
Truste TH!

Ik ben trouwens helemaal vóór zo'n feestje een keer! Als Ratteke met haar verjaardag geen zin heeft (wat ik me ook goed voor kan stellen), misschien een keer een meet in die sfeer doen?
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 17 juli 2010 @ 00:20:

Misschien moeten we een meeting doen daar...

http://www.usheitdistillery.nl/rondleiding.html

Ik kan dan niet eens komen, Bolsward heeft geen station...
TH, niet zoeken, gewoon even lezen.
quote:Ratteke schreef op 17 juli 2010 @ 00:26:

[...]

Ik kan dan niet eens komen, Bolsward heeft geen station... Ik denk dat je wel met iemand mee mag rijden hoor, op je eigen feestje....
Snoephappen met water en bloem??? Dat ken ik niet? Wel zon, maan en sterren (zoiets heette het iig)
Babs, ik ga morgen jouw schrijveralrij lezen: mijn ogen kunnen al die letters nu niet meer aan .

O ja, ik ging ook al naar bed
Ik lach me rot hier!!! Man is even heel stoer Bunkie uit gaan laten op dat veldje bij die zatlappen... Maar hij heeft er denk ik niet aan gedacht dat Bunker met zulk spektakel voor z'n neus ècht niks gaat doen he... Dus kan hij straks nog een keer
Iets anders
Ah, dank u trouwens voor de whisky/whiskey uitleg. Scheelt mij weer ge-google

Truste TH!!

En leuk Babs, van die lallende zatkoppen voor je huis...
quote:Olijfje_ schreef op 17 juli 2010 @ 00:23:

Oh Ratteke, ik zag trouwens dat ze bij de Aldi nu tijdelijk ook k-en-k Mojito hebben, ik geloof 4 of 5 euro voor een fles.Ah mooi. Nu nog uitvogelen waar hier een Aldi zit. Oh ja, das me te ver fietsen. Ik kijk wel bij de AH of de slijter in de binnenstad.
quote:Ratteke schreef op 17 juli 2010 @ 00:26:

[...]

Ik kan dan niet eens komen, Bolsward heeft geen station... Daar hebben wij die gereden worden zo onze chauffeurs voor
Ik weet het niet meer precies Olijfje. Klok en klepel enzo. Maar ik kan me iets herinneren van dat je eerst een snoepje uit een bak water moet vissen met je mond, en daarna eentje uit een bak met bloem. In elk geval weet ik een foto van zus met een gezicht vol witte bloem.

Wat is zon, maan en sterren?
Oef, en die stoere Bunker zal niet even die zatlappen wegjagen zeker?
Bij zon, maan en sterren moest iemand met een blinddoek om zeggen of ie 'zon, maan of sterren' wilde. Dat stond dan voor iets te eten maar je wist van te voren niet wat. Het kon iets heel lekkers zijn maar dus ook iets heeeeeeeeeeeel smerigs. Goed voor een hoop gegiebel bij 8-jarige meisjes vroeger
quote:Babsjuh schreef op 17 juli 2010 @ 00:26:

Truste TH!

Ik ben trouwens helemaal vóór zo'n feestje een keer! Als Ratteke met haar verjaardag geen zin heeft (wat ik me ook goed voor kan stellen), misschien een keer een meet in die sfeer doen?

Oh, het lijkt me helemaal te gek! Super toch? Maar dan moeten jullie wel komen...

Mutsjes, mijn stoel versierd, slingers, ballonnen, spelletjes, met water klieren, de poezen pesten. Morgana is een sloerie dus die wil schoothoppen. Ik denk dat zij heel goed past bij Kletsmajoor. Dat is zij namelijk ook. Een kletskous. Zo lief.
Ah, dat werkt dan ook vast prima bij meisjes op een 42-jarig feestje!
Misschien houdt Klets ook wel van schoothoppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven