wat moet ik doen ? ? ?

15-07-2010 19:54 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft het uitgemaakt. 5 keer al. De eeste keer omdat hij te druk was met school, de tweede keer ook, de derde keer ook, de vierde keer zei hij dat hij niet meer verliefd op me was en nu de vijfde keer, vorige week, vertelde hij me dat hij me niet meer mocht zien van zijn ouders omdat hij te druk was met school.

Hij bleef me steeds smsen en mailen etc. Dus heb ik hem de afgelopen twee keer gezegd dat ik geen contact meer met hem wilde, maar na een maand of na twee maand smste hij me toch weer of we wat konden afspreken omdat hij graag met me wilde kletsen. Ik wilde wel graag vrienden blijven dus zei ik ja. Maar dan verteld hij me weer dat hij me nog leuk vind en dat hij me mist etc. Deze keer weet ik zeker dat het echt over is want hij gaat echt niet tegen zijn ouders in, maar ik weet gewoon echt niet hoe ik er mee om moet gaan. Ik mis hem zo verschrikkelijk! En ik voel me zo gekwetst. wat moet ik nu doen?
Geef jouw telefoon dit weekend bij iemand anders in bewaring. (en geen smoesjes dat je niet zonder kunt, want dat kun je wel) Dan kun je na het weekend trots zijn op jezelf dat je hem niet hebt gesmst en dat zal jou meteen een beter gevoel geven.
Niet smsen, Rosa!

Dit is even een paar dagen doorbijten, maar daarna ben je extra trots op jezelf. Steek je hoofd onder de dekens, ga lekker filmpjes kijken en haal een berg chocola voor dit weekend. Verwen jezelf een beetje.

En wat Note zegt, laat die telefoon verdwijnen
Jaaaa hier ben ik weer. BAH ik kom niet uit dat depressieve gevoel! dus ik typ het maar weer even van me af in de hoop dat dat oplucht. Ik vind het zo'n rotstreek! Hij komt zelf naar me toe dat hij het zo graag nog weer wil ! Hij kwam zelf!! ik heb er zelf geen enkel aandeel in gehad om hem terug te laten komen, hij kwam helemaal uit zichzelf. Waarom laat ie me dan na 3 weken weer in de steek? ik dacht echt dat ie het dit keer écht wilde! een maand lang moest ik steeds om jhem huilen en heb ik mijn best gedaan hem te vergeten! naja vergeten doe je natuurlijk nooit, maar iig was ik er best goed onder na die maand. En oh wat sprong ik een gat in de lucht toen hij weer bij me aanklopte en zij dat hij me miste, en dat ik heel speciaal voor hem was en dat ie de grootste fout van zijn leven had gemaakt door mij aan de kant te zetten. Ik was zoo super super blij dat hij me terug wilde. en nu na drie weken ben ik weer helemaal smoor verliefd en gaat ie gewoon bij me weg. ALWEER. hoe kun je nou zoiets doen? ik ben echt zo verdrietig. ik weet echt niet meer wat ik moet doen. ik voel me zo zo zo kut!
Rosa, hij komt naar jou toe omdat hij weet dat jij hem met open armen zult ontvangen. Lekker makkelijk. Het kan best zijn dat hij jou mist en wat al niet meer maar feit blijft dat hij toch steeds voor anderen dingen kiest, waarbij jij opeens niet meer belangrijk (genoeg) bent. En dat doet pijn.

Je zult een keuze moeten maken. Wil je dat hij om de paar weken jou aantrekt en afstoot, met alle pijn en frustratie van dien, voor god weet hoe lang? Of wil je een jonge, leuke, vrolijke meid zijn die de hele wereld kan veroveren?

Als je voor dat laatste zou kiezen dan zul je nu even door moeten zetten. Je zult van hem moeten afkicken.

Sterkte.
dat je na de 2e keer al niet gezegd had van bekijk het maar.
Rosa, even een algemene vraag...hoe lang wil jij je zo nog door deze meneer laten behandelen?
Rosa, even een algemene vraag...hoe lang wil jij je zo nog door deze meneer laten behandelen?
Ach Rosa, op zo'n manier aan de kant te worden gezet is ook zeer pijnlijk.

Hij verdient jouw liefde niet, bewaar deze in je hart voor degene die dit wel verdiend. Dus meiske, diep zuchten en probeer te zien wat een lapzwans hij is , word eens boos dan ben je er ook eerder overheen.

Sterkte, je kan het !
quote:luna2006 schreef op 17 juli 2010 @ 15:43:

Rosa, even een algemene vraag...hoe lang wil jij je zo nog door deze meneer laten behandelen?Ja het is heel dom om me zo te laten behandelen en dat hoort ook niet, dat weet ik. maar toch laat ik het doen. Als ik dan thuis zit denk ik van ik trap er niet in, ik trap er niet weer in. maar dan komt hij naar me toe en dan praten we een beetje en dan smelt ik binnen een seconde alweer ! VRESELIJK! en ik weet niet hoe ik er vanaf kom.
quote:Rosa19911206 schreef op 18 juli 2010 @ 00:08:

[...]

Ja het is heel dom om me zo te laten behandelen en dat hoort ook niet, dat weet ik. maar toch laat ik het doen. Als ik dan thuis zit denk ik van ik trap er niet in, ik trap er niet weer in. maar dan komt hij naar me toe en dan praten we een beetje en dan smelt ik binnen een seconde alweer ! VRESELIJK! en ik weet niet hoe ik er vanaf kom.

Ik weet wel hoe je er vanaf komt. Geen contact meer met hem hebben. Wis zijn nummer, gooi hem van alle vriendensites en blokkeer zijn nummer (dat kan tegenwoordig, neem even contact op met je provider als je niet weet hoe). Zo heb je geen contact met hem en kan je niet meer smelten.

Succes!
Oh, en als hij voor je deur staat doe je gewoon niet open. Dat mag hoor!
En Rosa, haal voor het gemak even je geboortedatum uit je nick!

Hup!
hahaha, dat is mijn geboorte datum helemaal niet! :P.. Maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen? Ik snap sowieso niks van dit hele ding, alleen hoe ik wat moet typen! ;D dus.. hoe verander ik dat?
en ik krijg ook niet zo'n plaatje! hoe doe ik dat dan ? :P
Maareh, wat vind je van mijn post van 00.15 en 00.16. Kan je daar iets mee? Durf je dat aan?
Ja ik zou het wel willen, maar ik weet niet of ik dat kan. Ik weet namelijk dat ik toegeef als hij hier voor de deur zou staan! van vriendsites afhalen is wel een hele goede! ik kijk namelijk om de haverklap daarop..

Bah ik voel me echt klote! Vooral s ochtends altijd.. Raar toch?

Wel bedankt voor je advies hoor! ;D
Weetje wat ik me steeds afvraag.. Waarom hij zegt dat het van zn ouders niet mag. Zou hij nog verliefd op me zijn? heb ik nog kans denken jullie?:$
Waarom wil je nog een kans hebben? Die jongen doet je keer op keer pijn. Hij heeft je al 5 x gedumpt dus dat zal hij ook een 6e of 7e keer doen, als jij hem daar de kans toegeeft.

Ik snap echt niet waarom je zo graag wil vasthouden aan iemand die jou zoveel pijn doet.
En zoals eerder gezegd, als hij het met jou uitmaakt omdat zijn ouders dat willen, dan houdt dat in dat hij dus geen eigen beslissingen kan of durft te nemen. Op zo'n iemand zit je toch helemaal niet te wachten?
ik weet het ook niet..

Ik voel me gewoon zo alleen zonder hem. Ik vond het altijd fijn om met hem te zijn. Van hem kreeg ik een fijn gevoel, en dat gevoel moet ik nu verdringen.. En dat lukt me steeds niet.

Ik ben echt helemaal in de war.

Ik ging gister naar een feestje, waar hij ook zou kunnen zijn, ik ging erheen om de afleiding, al mijn vrienden waren er, dus ikd acht aah dat word super gezellig !uiteindelijk zat ik tegen een uurtje of hal 12 huilend op bed omdat ik de hele avond naar hem 'gezocht' heb. En niet eens met opzet maar gewoon overal om me heen keek ik toch steeds of hij er toevallig stond.

hij maakt mij helemaal gek! ik ben echt hopeloos bijna;$!
dit ga je niet leuk vinden:

hij zegt dat het niet van zijn ouders mag omdat het lekker makkelijk is.

Dan kan hij fijn de verantwoordelijkheid bij een ander leggen. En stel dat het niet mag van zijn ouders.

Dan is HIJ nog altijd degene die heeft besloten daar te luisteren.

Verder moet je zorgen dat je echt even sterk blijft. Als het uitgaat heb je natuurlijk een periode waarin je de ogen uit je kop jankt en je alleen voelt. En dat gaat over.

Het mooie is dat daarna een tijd zal aanbreken waarin je op gaat knappen, je beter gaat voelen. Dan kan je terugkijken en trots zijn op hoe je jezelf hebt ontwikkeld.

Laat hem alsjeblieft dat gevoel niet ontnemen door hem terug te nemen. Laat het alsjeblieft niet gebeuren dat je alleen zijn gaat associëren met de tijd die vlak na een break-up komt.

Op die manier maak je het hem heel gemakkelijk om de reden van je geluk te laten zijn.

En zeg nou zelf: je wil je eigen geluk toch niet af laten hangen van een ander?
Meid, je maakt jezelf gek. Accepteer nou gewoon dat het over is, huil uit (al doe je dat weken of maanden). Natuurlijk ben je verdrietig en dat mag. Maar opnieuw iets met hem proberen op te starten is zinloos. 5 x gedumpt worden is toch wel genoeg? Of wil je over een paar weken voor de 6e keer gedumpt worden door hem.

Deze jongen geeft helemaal niet om jou. Als hij dat wel had gedaan had hij je niet keer op keer zoveel verdriet gedaan. Dat doe je namelijk niet als je om iemand geeft.
Met zo'n vriendje heb je geen vijanden meer nodig.
MILF in the making ;-)
Jullie hebben gelijk! ik bepaal mijn eigen geluk, en ik laat me zeker niet 6x dumpen door een en dezelfde jongen!

Die woorden had ik even nodig, Dankjullie!

Ik vind het gewoon moeilijk om te snappen waarom iemand dit zo doet.. En ik denk dat ik daar gewoon geen vrede mee kan hebben, terwijl ik dat wel zou moeten doen.

ik heb nog een laaaaaaaaaaaaaaaange weg te gaan;p!
Het uitmaken omdat het te druk hebt met school??!?!? Heb je zelf wel door wat voor rare smoes dat is? Dat doe je niet als je dol bent op iemand. En nu omdat het niet mag van zijn ouders? Hoe zit dat dan met dat hij je opeens weer terug wil, mag het nu opeens weer wel van zijn ouders?

Je WILT zijn smoezen te graag geloven, je WILT dat hij van je houdt en geloven dat het alleen de omstandigheden zijn die ervoor zorgen dat jullie niet samen zijn. Maar als je even verstandig nadenkt weet je best dat dat niet zo is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven