Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Pfff, ben brak! Half 4 een heel heftige aanval en Mr J was daarna om 5:15 weer klaarwakker. Heb Malman maar laten liggen, maar die maak ik straks wel wakker om te ruilen. Ik heb bijna niet meer geslapen na de aanval. Mr J heeft een heel naar hoestje, dus even overleggen of we naar de Hap moeten. Zou ik normaal niet doen maar de aanval was zo zwaar dat het misschien wel even beter is.
Ojee dat klinkt wel erg heftig Mal, en zielig ook voor J .

Klinkt leuk die pluktuinen.

Oooh bijgelezen bij het zwembad, heerlijk Star.

Enka, kippen.. Ik vind ze eng maar ben wel altijd blij met de eitjes van de kippen van m'n schoonouders (ze hebben soms best wat goeds . ).

Bam de jongens hebben de hele middag met het kijkertje gespeeld en L had m mee naar bed . heel leuk.

De wrapper toch nog niet gebruikt; het was eigenlijk wel erg warm buiten en hij is nog redelijk groot. Dat is goed want dan past ze er goed in als het frisser wordt. Maar ik zal wel snel een foto maken (en met muts, oeps) voor Hyves,
quote:bambino schreef op 16 juli 2010 @ 21:54:

Ben blij dat eens te horen ENka, dat er bij jou ook eens een keer iets niet is

Tssss Nou leuk hoor. Maar misschien kunnen we dan aan ruilhandel gaan doen. Stuur jij mij een bosje vers geplukte bloemen en ik jou een doos vers geraapte eitjes

Las gisteren dat de kipjes die wij op het oog hebben ongeveer 200-250 eieren per jaar leggen en wij willen er 3. Dus ik ga maar op straat uitdelen.
Mal, wat naar dat J nu toch weer zo'n aanval heeft gehad

Amalia, vandaag is het lekker koel, fotootje zou ik zeggen

Zo nu eerst even naar de bieb, kippenboek halen en dan een perenhazelnoottaart maken, oh ja Q nog voor de tweede keer borstelen... die is gisteravond met uit laten door struiken met van die plak balletjes gegaan en nu zit zijn vacht dus helemaal vol. Vanmorgen eerste sessie gedaan en zo weer verder.
Het schijnt nog niet mee te vallen die kippen goeie eieren te laten leggen. Oud-werkgeefster had er een paar en je moet ze genoeg kalk geven, anders krijg je niet echt een goede schaal ofzo. Succes dus , wel leuk!

Star, klinkt goed de vakantie! Beviel het zo goed dat jullie er een paar dagen aan geplakt hebben, of had Bam het mis?

Mal, hoe kan het nou dat Jonathan wel weer steeds aanvallen heeft nu, terwijl z'n EEG schoon was? Ik vroeg me dat laatst al af, maar gisteren natuurlijk toch weer vergeten te vragen.

Zo, ik ga me aankleden. Mannen zijn de vouwwagen halen, vanmiddag ga ik met 2 vriendinnen lekker naar de sauna. Zin in!
Hij kan dus:

1. Af en toe aanvallen hebben met verder een rustig beeld overdag

2. Hij kan aanvallen hebben en een onrustig 24 uurs beeld.

1. Is veel gunstiger omdat er alleen epileptische activiteit is tijdens de aanval en de rest van de dag het rustig is in zijn hoofdje.
Schatjes! We zijn de grens over dus bijna thuis...

Mal, lekker aan dutten nu hopelijk?
Suus, lekker hoor, home sweet home! Zeker veel files aan de overkant gezien.

Ik heb wel even geslapen van 9 tot 11 maar mijnheertje niet hoor, en we hadden een feestje van mijn ouders (waar de meeting ook was toen, in het bos) en hij bleef maar rennen en druk doen. Maar in de auto viel hij in slaap. Toen ik hem verschoonde daar zag ik trouwens een teek op zijn been. Gatver! Blij dat ik hem op tijd had. Ik heb nu overal jeuk
Ieuw, een teek! Had je de tekenpen bij de hand? He, wat naar voor jullie allebei (alledrie natuurlijk), weer zo'n zware aanval. Gaat de dosering van de medicatie omhoog (weet niet meer of dat al besloten was of dat je het nog moest bespreken)? Ha, mooie plek is dat... Zeker heel anders nu dan met dat uberwinterse uitzicht van januari!

Enka, zullen we vast recepten met ei voor je gaan verzamelen? 3 x 250 eieren per jaar, da's nog niet eens een ei per dag per persoon - moet lukken! Nou, maar leuk plan, kippen! Blijven ze dan altijd in de ren/hok of laat je ze scharrelen?

Suus, man dat is snel gegaan die vakantie van jullie! Mooi dat je 'dr weer bent. Goede reis gehad? Sterkte met acclimatiseren...

Heerlijk dagje gehad met m'n dochter. Met ov naar A'dam, kindervoorstelling in het openluchttheater in het Vondelpark, daarna uitleven in pierebadje en speeltuin en tot slot poffertjes eten in de enige echte poffertjekraam bij het Leidseplein. Wat een stoere meid is het dan, als ik haar zo bezig zie, voelde me echt enorm trotse mama.

Compu, hoe is het meis, zijn jullie al over? Moet veel aan je denken, hoop dat het allemaal soepel verloopt!
O, volgende week zaterdag komt Hakim in het Vondeltheater!
Goedemorgen Of goedenacht. Of wat is het eigenlijk? Best ruk dat 's nachts rijden als je niet slaapt

We zijn er weer, koud hier wel

Hakim? O die vinnik leuk, eens kijken hoe laat.
Mogge mop. Hier hadden we het gisteren ook echt koud. Maar wel lekker dat je eens een paar stappen kan zetten zonder dat het zweet op voorhoofd staat. Ter illustratie: we stonden in bij Milaan in de file en de auto gaf aan dat het 41,5 graden was... Stonden we nog in de schaduw van de tolpoort ook... Das echt te warrum zeg maar.

Verder hebben we het heeeeerlijk gehad! Het oudste kind heeft hele dagen in het zwembad gelegen en ook het jongste kind dreef in haar baby-float de pool door.

Lekker gegeten, lekker niks gedaan. Volgend jaar gaan we weer . Veel terug komers door trouwens, we hadden dezelfde buren als vorig jaar aan alle kanten

Vandaag naar Den Haag voor een feestje. Wordt nogal gedoe want de A12 is dicht. Ik reken op een rit van 2 uur

Fijne zondag dames! Ik ben nog 3 dagen vrij zonder kinderen dus bijlezen gaat helemaal lukken morgen
Jaaaa, jullie zijn allebei weer terug!!!!! Wanneer komt Suze zich melden! En foto's willen we zien!

Hel, de teek zat nog niet vast, gelukkig, hij liep over Jonathan zijn been. Vannacht wel lekker geslapen allemaal. Fijn zo'n dagje samen weg. En je hebt alle reden om trots te zijn, Maatje is ook zo'n mooi meisje!
Sjonge dat is wel een hele lullige crosspost van mij
Telepatisch wel die post

Ben foto's van camera aan het halen, de rest ligt te tukken. Opruimen komt wel

Heerlijk gehad dus Suus, mooi!
Welkom thuis dames. Het wordt hier ook tropisch hoor deze week dus jullie kunnen je hart ophalen .
Gezellig dat jullie er weer zijn meiden!

Ik ben benieuwd naar de foto's!

Pff suze, je mag het hebben. sterkte!
Bam, wat een prachtige foto's op de groep zeg van de sessie! Gaat je geld kosten (en mij dus ook tzt vrees ik, erg mooi wat ze maakt)
quote:Star schreef op 18 juli 2010 @ 10:38:

Bam, wat een prachtige foto's op de groep zeg van de sessie! Gaat je geld kosten (en mij dus ook tzt vrees ik, erg mooi wat ze maakt)

Hahahaha, ik heb gewoon heel de cd gekocht, kan ik ermee doen wat ik wil . Kost idd een boel geld

Ik had niet verwacht dat ze zo mooi zouden worden, want apie was in het begin best wel dwars!
Suus en Star, jullie zijn er weer, gezellig!

Mal, ah, nu snap ik het. Hoe is het nu met hem?

Gisteren lekker met 2 vriendinnen naar de sauna in Santpoort geweest, heerlijk. Nu staat de vouwwagen uit, dus nog even soppen en dan gaan we met vent z'n nicht en man varen. Gezellig.
Nou aagjes, de foto's staan op mijn Hyves
Zeven weken vakantie! Hoezee! :-)

Gisteren lekker m'n verjaardag gevierd dus dat was een mooi begin van de vakantie. Nu twee weken mezelf thuis vermaken en dan Sam's verjaardag vieren en dan op vakantie. Lekker!

Ik zal eens op de groep gaan kijken naar de foto's.

Verder ben ik op de ijscoboer aan het wachten want ik heb trek in een ijsje. (altijd is ie er en nu ik een ijsje wil dan hoor ik niks)

Tour kijken is ook leuk, arme fietsers die al die bergen over moeten.

Knuffels voor iedereen die er 1 wil (ik knuffel heel lekker, ben heel zacht, dan krijg je dat) en groetjes voor de rest!
Zo, lekker druk hier . Ik denk. Suze en Star zijn er weer dus ik moet het hier hard bijhouden, maar die zijn zeker nog vakantiewasjes aan het draaien .

Hier overigens ook niets te vertellen.

Hallo, de buren zitten buiten, verwachten bezoek denk ik dus hebben de ontvanger vd bel buiten liggen. Klinkt alsof de golven in het zwembad beginnen en dan ook dat volume zeg maar. Mijn aandacht is er bij, ben meteen wakker.
Zo, lekker druk hier . Ik denk. Suze en Star zijn er weer dus ik moet het hier hard bijhouden, maar die zijn zeker nog vakantiewasjes aan het draaien .

Hier overigens ook niets te vertellen.

Hallo, de buren zitten buiten, verwachten bezoek denk ik dus hebben de ontvanger vd bel buiten liggen. Klinkt alsof de golven in het zwembad beginnen en dan ook dat volume zeg maar. Mijn aandacht is er bij, ben meteen wakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven