L E Z E N

17-07-2010 21:45 356 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Vivadames,

Iedere dag springen jullie in de bres voor jullie hulpbehoevende medemens. Ongeacht het tijdstip van de dag wordt ieder topic voorzien van grappige, constructieve danwel kritische opmerkingen.

Lees dan ook even een aantal pagina's terug om te kijken hoe de stand van zaken staat.

Staat in de OP dat mevrouw in kwestie niet zeker weet of ze bij haar man/vriend moet blijven en 2 pagina's later ontpopt ze zich zelf als een vreemdgaande feeks waar de honden geen brood van lusten...kom niet aan zetten met

Als er een twijfelende mevrouw een post maakt omdat ze zich zorgen maakt over haar zwangerschap en er worden hele boekdelen geschreven dat het vast wel goed komt terwijl ze ook al een aantal pagina's terug geschreven heeft dat ze een miskraam oid heeft gehad, dan valt dit onder de noemer

Oftewel leeeeees eens voordat je een antwoord geeft en een flater slaat

Zo mijn Tena zit ook weer op z'n plaats

Prettige voortzetting nog
quote:AriMa schreef op 17 juli 2010 @ 22:04:

[...]

I rest my case Je meent het......
Oe, daar heb ik wel zin in! Helaas geen bitterballen hier
quote:Notebook schreef op 17 juli 2010 @ 22:05:

[...]

Wil je er bitterballen bij? Zo makkelijk jullie he... wiens eerste posting was het, De jouwe toch Notebook ....
Maar hey, ik heb de azijnpissersaward al vaker uitgereikt gekregen. Dus kan er niet zo mee zitten.
quote:thee schreef op 17 juli 2010 @ 22:03:

Dan zal er ook wel over mij heen gezeken zijn want ik ben het volledig eens met AriMa.Ik heb nog wel een handdoekje voor je over hoor Thee.
O dat heb ik ook weleens, lees een spannende/leuke/vervelende OP en reageer meteen...(2 dagen of weken later).

En ga daarna alle 75 pagina's, goeie tips en kutopmerkingen nalezen. Blijkt het allemaal héél anders in elkaar te zitten.

Tja, ik lees de OP. Maar niet alle 88 pagina's.
quote:AriMa schreef op 17 juli 2010 @ 21:57:

[...]

Heb je niet mijn hele OP gelezen dan? Nope. Het ging niet over burqua's of werkende vs thuisblijfmoeders......
quote:dangeensuus schreef op 17 juli 2010 @ 22:06:

[...]

Zo makkelijk jullie he... wiens eerste posting was het, De jouwe toch Notebook ....Ik heb liever een frikandel speciaal, Suus.
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 22:05:

[...]

Wat is in godesnaam geseks? Heb ik iets gemist?

Brian, wil je ons deze nieuwe variant even uitleggen?gewoon als je de vallus in de vagina stopt en dan op en neer gaat dat is het
Thee, jij een azijnpisser? Kan me niet voorstellen
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 22:06:

Oe, daar heb ik wel zin in! Helaas geen bitterballen hier Zwuppie, LOST on an island en géén bitterballen???
quote:milo schreef op 17 juli 2010 @ 22:07:

O dat heb ik ook weleens, lees een spannende/leuke/vervelende OP en reageer meteen...(2 dagen of weken later).

En ga daarna alle 75 pagina's, goeie tips en kutopmerkingen nalezen. Blijkt het allemaal héél anders in elkaar te zitten.

Tja, ik lees de OP. Maar niet alle 88 pagina's.Ja dat heb ik ook wel. En ik schaam me dan met terugwerkende kracht.
quote:brian912 schreef op 17 juli 2010 @ 22:08:

[...]

gewoon als je de vallus in de vagina stopt en dan op en neer gaat dat is het

De Vallus???

Als je niet weet waar je over praat moet je het nog maar even niet doen.
quote:milo schreef op 17 juli 2010 @ 22:07:

Tja, ik lees de OP. Maar niet alle 88 pagina's.kutterdekut ik moet op zoek naar een RL geloof ik, ik doe dat meestal wel als ik ze interessant vind (duurt wel effe maar dan heb je ook wat )
Eerst zoeken naar het knopje voor het herkennen van sarcasme... dan pas RL TO
quote:brian912 schreef op 17 juli 2010 @ 22:08:

[...]

gewoon als je de vallus in de vagina stopt en dan op en neer gaat dat is het

Van een vallus heb ik ook nog nooit gehoord?

Is het een werkwoord?

Ik vallus

Jij vallust

Hij vallust

Wij vallussen

Jullie vallussen

Zij vallussen

Je uitleg wordt er niet duidelijker op Brian.
Ik kan me ook wel vinden in de boodschap van TO. Het meest ergerlijk vind ik het nog wel wanneer mensen op pagina 23 aan komen kakken en dan zèlf al zeggen "Ik heb alleen de OP gelezen maarrrrrrr....". Alsof je een neonbord boven je hoofd hangt met "Kick me I'm stupid".
Ik open gewoon geen topics die uit meer dan 3 pagina's bestaan... dan is bijlezen nog net te doen. Ben niet zo'n mosterd-fan.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
voor Brian

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallus

En jij hebt geen Fallus maar een piemeltje en later als je groot bent word het misschien een Penis ( of Penus... net wat jij wilt)
quote:Notebook schreef op 17 juli 2010 @ 22:08:

[...]

Zwuppie, LOST on an island en géén bitterballen???

De snackkar (jawel KAR) is al dicht.
En eens met Twinkeling, maar om er nu een topic over te openen? Neuh, dat vind ik dan weer teveel moeite.
Zeg Thee bedoel je deze award?

quote:dangeensuus schreef op 17 juli 2010 @ 22:08:

[...]

De Vallus???

Als je niet weet waar je over praat moet je het nog maar even niet doen.
quote:Zwup schreef op 17 juli 2010 @ 22:10:

[...]

Van een vallus heb ik ook nog nooit gehoord?

Is het een werkwoord?

Ik vallus

Jij vallust

Hij vallust

Wij vallussen

Jullie vallussen

Zij vallussen

Je uitleg wordt er niet duidelijker op Brian.Ik heb gevallussed.
quote:twinkeling schreef op 17 juli 2010 @ 22:10:

Ik kan me ook wel vinden in de boodschap van TO. Het meest ergerlijk vind ik het nog wel wanneer mensen op pagina 23 aan komen kakken en dan zèlf al zeggen "Ik heb alleen de OP gelezen maarrrrrrr....". Alsof je een neonbord boven je hoofd hangt met "Kick me I'm stupid".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven