Kloppende penis

12-07-2010 21:17 316 berichten
Dames en verdwaalde heren

Ik dacht dat ik in de afgelopen 10 seksuele actieve jaren al niet zo snel meer verrast kon worden, maar dat is mooi niet zo!!!

Mijn potentiële lover en ik zijn onlangs met elkaar naar bed geweest.

Dit was een groot succes en dit kwam mede door het feit dat ik terwijl hij mij penetreerde zijn kloppende penis voelde.

In eerste instantie dacht ik dat hij wat deed met zijn vingers, maar het was toch echt zijn penis die ik voelde en dat met een condoom om?!

Dit fenomeen is dus echt nieuw voor mij, maar een hele leuke verrassing

Hebben jullie dit al ook al eens meegemaakt?

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!!
Alle reacties Link kopieren
Net zoiets als 'adem in, adem uit', Miyagi?
quote:qwertuu schreef op 12 juli 2010 @ 22:43:

[...]

Ik heb de indruk dat TO het heeft over echt kloppen ín de penis, van de zwellichamen. Dus niet het handdoekenrekje, niet de peristaltiek van een ejaculatie, maar echt kloppen binnenin. Inderdaad alsof je de hartslag voelt in de zwellichamen (wat het niet is waarschijnlijk, maar daar lijkt het wel op).

TO?Was een dagje afwezig, dus lees de meeste berichten nu pas. Inderdaad Q het was net alsof zijn penis een hartslag had. Heel bijzonder, maar erg fijn!!
quote:Poeszie schreef op 12 juli 2010 @ 22:47:

[...]

Nee, kan ik me ook niet voorstellen, ook niet met cockring. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de partner van Barbie

@Barbie; was het echt de hele tijd, of gedurende enkele momenten?De eerste ronde kon ik het kloppen erg goed voelen, het was onze eerste keer dus extra spannend. Hij gaf zelf aan dat dit meestal een teken is dat hij moet komen. Gelukkig is hij niet onervaren dus hield hij het wel even vol. Hij was wel superopgewonden, had het idee dat ik de 2de keer minder geklop voelde.
quote:Poeszie schreef op 12 juli 2010 @ 22:58:

[...]

En heb je dit bij 1 partner gehad of meerdere? Dat vraag ik omdat ik me nu afvraag of het ook aan je eigen gevoeligheid kan liggenAls ik je vraag mag beantwoorden. Ik ben echt niet onervaren en ben ook niet supergevoelig van binnen (volgensmij). Dit heb ik in ieder geval nog nooit meegemaakt!
quote:floor72 schreef op 12 juli 2010 @ 23:16:

Echt een legendarisch grappig topic dit.Nou dit topic is heul serieus bedoelt
quote:Poeszie schreef op 12 juli 2010 @ 23:25:

[...]

Knock, knock where's barbie?Dames ik heb enorm om jullie opmerkingen gelachen!! En helaas ik was niet bezig met zijn kloppende penis
quote:_barbie_ schreef op 13 juli 2010 @ 21:47:

[...]

Nou dit topic is heul serieus bedoelt

Dat geloof ik direct. Het was ook niet gepland dat we er zo vreselijk om moesten lachen, maar hilarisch was het wel. Fijn dat je het zo sportief opvat.

Nee, nog nooit een kloppende penis gevoeld. Heb 5 exemplaren mogen ervaren en er zat er niet 1 tussen.
@Schouderklopje het is een cadeautje als een man kan kloppen helaas komt dit niet zo vaak voor...
Nee, denk het ook niet. Ik heb het uiteraard even met man overlegd, en hij zegt dat hij het bij zichzelf wel voelt
quote:Poeszie schreef op 13 juli 2010 @ 22:51:

Nee, denk het ook niet. Ik heb het uiteraard even met man overlegd, en hij zegt dat hij het bij zichzelf wel voeltDa's dan best lullig voor jou.
Mijn man is bang dat we nooit meer een bevredigend seksleven zullen hebben, nu ik weet dat er kloppende penissen zijn.

Klopt
Of ik een kloppende penis heb? Dacht wel dat hij behoorlijk kan kloppen. [...]

Maar alle gekheid op een stokje, ik kan me goed voorstellen dat er situaties zijn dat een penis een duidelijk kloppend gevoel kan brengen. En misschien heeft de een er meer aanleg voor dan de ander.

Verder kan ik me voorstellen dat wanneer hij extra opgewonden is (bijv. bij een eerste sex ontmoeting) men ook eerder een kloppende penis kan hebben.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 13-07-2010 23:10
Reden: hengelen
% gewijzigd
OMG, Floor

Toch maar de Klop-fix erbij halen dan.
quote:floor72 schreef op 13 juli 2010 @ 23:00:

Mijn man is bang dat we nooit meer een bevredigend seksleven zullen hebben, nu ik weet dat er kloppende penissen zijn.

....de dag dat je leven veranderde.....
Volgens mij hebben we het hier inderdaad over het aanspannen van de bekkenbodemspieren van de man, waardoor er heel kort meer bloeddruk in de penis is, en hij daardoor heel even iets verder opzwelt.

Tijdens het orgasme gebeurt dat ritmisch, tegelijk met het spuiten. Ik heb zelf, als ik vlak voor het klaarkomen even stop, ook van die 'spasmen', helemaal ongecontroleerd, maar dan zonder ejaculeren. Mijn vriendin voelt het dan inderdaad als kloppen.

Ook als ik na mijn orgasme in haar blijf, voelt ze die schokjes, die steeds langzamer nog even doorgaan.

Andersom trouwens precies hetzelfde, ik voel als ik in haar ben haar vagina tijdens haar orgasme ook 'kloppen' (= ritmische aanspanningen van haar bekkenbodenspieren) en dat gaat daarna ook nog even door, steeds langzamer. Een heel subtiel, maar ontzettend geil gevoel.
quote:floor72 schreef op 13 juli 2010 @ 23:00:

quote:0L4F schreef op 14 juli 2010 @ 01:21:

Andersom trouwens precies hetzelfde, ik voel als ik in haar ben haar vagina tijdens haar orgasme ook 'kloppen' (= ritmische aanspanningen van haar bekkenbodenspieren) en dat gaat daarna ook nog even door, steeds langzamer. Een heel subtiel, maar ontzettend geil gevoel.Kijk, dat kan ik ook. Ik knijp m'n partners helemaal fijn als ze niet oppassen.
quote:Notebook schreef op 14 juli 2010 @ 01:34:

[...]

Kijk, dat kan ik ook. Ik knijp m'n partners helemaal fijn als ze niet oppassen.James Bond gezien Notebook ?
quote:Notebook schreef op 14 juli 2010 @ 01:34:

[...]

Kijk, dat kan ik ook. Ik knijp m'n partners helemaal fijn als ze niet oppassen.hahaa idd. Of ik zet hem helemaal vast en dan zeg ik "hou je van me?"
Nee Biebelie, nog nooit. Moet ik daar iets van gaan Youtuben of zo?
quote:Iwannalive schreef op 14 juli 2010 @ 01:36:

[...]

hahaa idd. Of ik zet hem helemaal vast en dan zeg ik "hou je van me?"

Hoeveel scalps heb jij al boven je bed hangen, Iwanna?
quote:Notebook schreef op 14 juli 2010 @ 01:38:

[...]

Hoeveel scalps heb jij al boven je bed hangen, Iwanna?

ooww ben zo melig
Dat komt vast door jouw zadel. Klopt de afstelling van jouw zadelpen wel, Iwanna?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven