Glanzend behang met barokprint in oudroze

19-07-2010 13:20 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ergens een oudroze Barok-behangetje gezien met een beetje een parelmoerachtige print (tun-sur-ton > dus roze print op roze achtergrond). Maar weet niet meer waar. Weet iemand het toevallig? Is het van Eijffinger?
behang.nl ?

volgens mij had praxis ook zoiets trouwens. dat was met oud roze, vrij donker wel
Behang.nl was het niet. Praxis zou kunnen, al was het behang niet zo donker van kleur...maar misschien zien we dat anders. Kan het via hun site in ieder geval niet vinden...
Op behangwereld.nl soms?

Staan er nog meer op in rose trouwens, als je zoekt op kleur.
Stressed is just desserts spelled backwards
Deze?

Daar ben ik net mee aan het behangen

Deze zou ik wel willen weten:

Wanneer heb je het behang gezien eigenlijk?
Mooi, kletsmajoor, die 1e. Vrees dat man zulk behang niet accepteert helaas
Leuke behangetjes, maar helaas hij zit er niet tussen...

Ik denk dat ik het behang een maandje geleden gezien heb, moet òf in een reclamefolder òf in de Ariadne òf in de VTWonen geweest zijn (denk ik).
.
Het was trouwens meer midden/donker oudroze, geloof dat het hier naar neigde qua kleur:

quote:Honingvogel schreef op 19 juli 2010 @ 14:00:

Bij de praxis hebben ze inderdaad barok behang in oudroze op parelmoer achtergrond. De barokprint is vrij groot en niet zo fijntjes als op de plaatjes hierboven. Je kunt ook de structuur voelen en zien (het roze gedeelte ligt er soort van op). Ik vind het ook niet donker hoor. Ze hadden het ook in het wit en ik heb het bij de hornbach ook wel eens in andere kleuren gezien.Dat klinkt wel heel erg zoals ik het dacht. Kan het via internet niet vinden, maar zal binnenkort maar eens langsrijden.
Ja dat is deze volgens mij:

maar het ging toch om een behang met rozige achtergrond en roze print met parelmoerglans?
.
Oh toen ik ging kijken hadden ze dat behang zoals ik geplakt heb hier
Dit lichtgouden behangetje vinden we trouwens ook geweldig, iemand een idee waar je zoiets kan kopen?:

.
Heb je niet zo'n ouderwetsch en duur behangwinkeltje in woonplaats? Kun je ook nog ideeen opdoen.
quote:Kletsmajoor schreef op 19 juli 2010 @ 14:02:

Ja dat is deze volgens mij:

[afbeelding]

maar het ging toch om een behang met rozige achtergrond en roze print met parelmoerglans?Hm, nee...deze is het ook niet. Het is een oudroze print op een oudroze achtergrond...
.
http://www.wehkamp.nl/won ... 0&F=2,3,6,17,22&PI=1&SM=5

Op Wehkamp dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven