Ik heb ergens een oudroze Barok-behangetje gezien met een beetje een parelmoerachtige print (tun-sur-ton > dus roze print op roze achtergrond). Maar weet niet meer waar. Weet iemand het toevallig? Is het van Eijffinger?
Behang.nl was het niet. Praxis zou kunnen, al was het behang niet zo donker van kleur...maar misschien zien we dat anders. Kan het via hun site in ieder geval niet vinden...
quote:Honingvogel schreef op 19 juli 2010 @ 14:00:
Bij de praxis hebben ze inderdaad barok behang in oudroze op parelmoer achtergrond. De barokprint is vrij groot en niet zo fijntjes als op de plaatjes hierboven. Je kunt ook de structuur voelen en zien (het roze gedeelte ligt er soort van op). Ik vind het ook niet donker hoor. Ze hadden het ook in het wit en ik heb het bij de hornbach ook wel eens in andere kleuren gezien.Dat klinkt wel heel erg zoals ik het dacht. Kan het via internet niet vinden, maar zal binnenkort maar eens langsrijden.
quote:Kletsmajoor schreef op 19 juli 2010 @ 14:02:
Ja dat is deze volgens mij:
[afbeelding]
maar het ging toch om een behang met rozige achtergrond en roze print met parelmoerglans?Hm, nee...deze is het ook niet. Het is een oudroze print op een oudroze achtergrond...