3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
maandag 19 juli 2010 om 15:17
maandag 19 juli 2010 om 18:19
maandag 19 juli 2010 om 18:27
Hoi allemaal, ben btje bevangen dioor de hitte volgens mij.....vrijdag om 12 uur vertrokken naar Limland en was er pas om kwart voor 5...............het hele wegennet stond vast. Gisteren terug en weer in die hitte in de file. Vandaag weer werken en weer 2 x in de file.....................pffffffffff en ik mag pas eind augustus op vakantie. Verder alles goed met iedereen hier? Heb geen zin om terug te lezen namelijk
maandag 19 juli 2010 om 18:44
Zus zwaait even heeft het heel erg druk met alle slaapkamers om te gooien (ja ik heb betere ideeen gehad )
Zaterdag gaan we op vakantie dus ik hoef ook nog maar 4 dagen Friez!!!
Maar de slaapkamers zijn omgegooit, nu nog 1 ikea hoogslaper, uit elkaar en weer in elkaar maar dat kan later deze week.
Ik ben zo onbezonnen geweest ons de zolderkamer toe te bedelen, het kleinste hok in het huis.
Maar nu hebben de jongens een mooie slaapkamer zonder speelgoed etc. alleen een bed, kast en buro, netjes enzo.
En de allergrootste kamer, daar staat nu al het speelgoed, de lounge/slaapbank, salontafel, tv, wii en de PS.
Eeen echte chillkamer, alleen de koelkast ontbreekt
Nou tot morgen, dan heb ik wat meer tijd voor jullie hoor!