Beste Queen nummer
dinsdag 30 oktober 2007 om 22:14
donderdag 1 november 2007 om 11:59
nice topic!
*too much love will kill u
*Heaven for everyone
* no one but u> overige queen leden hebben dit liedje gemaakt ter nagedachtens aan een grote man
*these are the days>laatste liedje>clip is erg moeilijk om te zien hij was toen al erg aan het aftakelen.
*thank god it's christmas.
ik had als kind een grote fasinatie voor die man met die snor, en zijn glitter pakken en snelle bewegingen.
hij was lelijk maar toch had ik een soort van verliefde(bewondering?) gevoelens voor hem
xxx
*too much love will kill u
*Heaven for everyone
* no one but u> overige queen leden hebben dit liedje gemaakt ter nagedachtens aan een grote man
*these are the days>laatste liedje>clip is erg moeilijk om te zien hij was toen al erg aan het aftakelen.
*thank god it's christmas.
ik had als kind een grote fasinatie voor die man met die snor, en zijn glitter pakken en snelle bewegingen.
hij was lelijk maar toch had ik een soort van verliefde(bewondering?) gevoelens voor hem
xxx
vrijdag 2 november 2007 om 16:36
quote:prada schreef op 02 november 2007 @ 00:36:
Mijn zoon (16) mocht bij de begrafenis van zijn vader een liedje uitkiezen. Zijn vader was nl. een Queen fan. Hij koos er twee, Your my best friend en Show must go on. Sindsdien zijn dit mijn favorieten en kan er nog steeds niet met droge ogen naar luisteren.prada dat kan ik me levendig voorstellen meid, hee knuffie voor jou
Mijn zoon (16) mocht bij de begrafenis van zijn vader een liedje uitkiezen. Zijn vader was nl. een Queen fan. Hij koos er twee, Your my best friend en Show must go on. Sindsdien zijn dit mijn favorieten en kan er nog steeds niet met droge ogen naar luisteren.prada dat kan ik me levendig voorstellen meid, hee knuffie voor jou
vrijdag 2 november 2007 om 18:20
quote:fiemail schreef op 31 oktober 2007 @ 00:13:
Mag ik maar eentje kiezen, nee toch?
Innuendo
Love of my life
Show must go on
Who wants to live forever
Barcelona
Fantastische zanger/entertainer, Freddie Mercury. Veel te vroeg gestorven. Ik vind het ook zo jammer dat ik nooit een concert van ze heb gezien, met Freddie dan. Zonder hem geen Queen.ja dat heb ik ook,, jammer genoeg nooit kunnen zien, maar ik geniet er nog iedere dag van, Ik ben wel naar Queen+ paul rodgers geweest!!, was ook machtig mooi, maar toch net iets anders, zijn stem past er niet helemaal bij, maar het was gewoon geweldig. Daarom ben ik het eens met je Zonder Freddie is er geen Queen. Machtige zanger!!!. En jammer dat ik hem nooit heb kunnen zien
Mag ik maar eentje kiezen, nee toch?
Innuendo
Love of my life
Show must go on
Who wants to live forever
Barcelona
Fantastische zanger/entertainer, Freddie Mercury. Veel te vroeg gestorven. Ik vind het ook zo jammer dat ik nooit een concert van ze heb gezien, met Freddie dan. Zonder hem geen Queen.ja dat heb ik ook,, jammer genoeg nooit kunnen zien, maar ik geniet er nog iedere dag van, Ik ben wel naar Queen+ paul rodgers geweest!!, was ook machtig mooi, maar toch net iets anders, zijn stem past er niet helemaal bij, maar het was gewoon geweldig. Daarom ben ik het eens met je Zonder Freddie is er geen Queen. Machtige zanger!!!. En jammer dat ik hem nooit heb kunnen zien
vrijdag 2 november 2007 om 18:23
quote:queenfan25 schreef op 01 november 2007 @ 11:59:
nice topic!
*too much love will kill u
*Heaven for everyone
* no one but u> overige queen leden hebben dit liedje gemaakt ter nagedachtens aan een grote man
*these are the days>laatste liedje>clip is erg moeilijk om te zien hij was toen al erg aan het aftakelen.
*thank god it's christmas.
ik had als kind een grote fasinatie voor die man met die snor, en zijn glitter pakken en snelle bewegingen.
hij was lelijk maar toch had ik een soort van verliefde(bewondering?) gevoelens voor hem
xxxno one but you is ook een erg mooi nummer,, en ja ik vooral zijn laatste nummers zag hij er erg slecht uit in de clips. Maar toch zijn snor en zijn te strakke pakjes, maakt Freddie
nice topic!
*too much love will kill u
*Heaven for everyone
* no one but u> overige queen leden hebben dit liedje gemaakt ter nagedachtens aan een grote man
*these are the days>laatste liedje>clip is erg moeilijk om te zien hij was toen al erg aan het aftakelen.
*thank god it's christmas.
ik had als kind een grote fasinatie voor die man met die snor, en zijn glitter pakken en snelle bewegingen.
hij was lelijk maar toch had ik een soort van verliefde(bewondering?) gevoelens voor hem
xxxno one but you is ook een erg mooi nummer,, en ja ik vooral zijn laatste nummers zag hij er erg slecht uit in de clips. Maar toch zijn snor en zijn te strakke pakjes, maakt Freddie
vrijdag 2 november 2007 om 19:02
The Prophet's Song
Innuendo
The Show Must Go On (zeker als je weet hoe Freddie er toen aan toe was).
En de "zwarte kant" van Queen II.
En nog meer. Ik ben Queenfan sinds ik in 1974 Killer Queen op Toppop zag, haakte wel af bij The Works, maar na Live Aid kwam het weer terug (hoewel ik de periode tot 1978 de peste periode vind; jammer dat de elpees zo vlak zijn geproduceerd...)
Innuendo
The Show Must Go On (zeker als je weet hoe Freddie er toen aan toe was).
En de "zwarte kant" van Queen II.
En nog meer. Ik ben Queenfan sinds ik in 1974 Killer Queen op Toppop zag, haakte wel af bij The Works, maar na Live Aid kwam het weer terug (hoewel ik de periode tot 1978 de peste periode vind; jammer dat de elpees zo vlak zijn geproduceerd...)
vrijdag 2 november 2007 om 19:03
vrijdag 2 november 2007 om 20:12
vrijdag 2 november 2007 om 20:24
vrijdag 2 november 2007 om 20:34
quote:queenfan25 schreef op 02 november 2007 @ 20:24:
ach in die tijd zagen de meeste mannen er uit als een mietje
met lang haar, strakke kleding, (glitters.....)
even nog wat plaatjes uit de oude doos:
[afbeelding]
deze vind ik erg leuk(net zon kattengek als hij was)
[afbeelding]
en deze is super
[afbeelding]
jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt*was er nog niet*
xxx
leuk man al die foto's ja queen blijft goed:D ik doe lekker met je mee, tot mijn grote spijt was ik er toen ook nog niet,, echt zou er heel veel voor over hebben maja, Iemand nog naar We Will Rock You geweest, ik wil er binne kort heen is het wat?
groetjes
ach in die tijd zagen de meeste mannen er uit als een mietje
met lang haar, strakke kleding, (glitters.....)
even nog wat plaatjes uit de oude doos:
[afbeelding]
deze vind ik erg leuk(net zon kattengek als hij was)
[afbeelding]
en deze is super
[afbeelding]
jammer dat ik die tijd niet heb meegemaakt*was er nog niet*
xxx
leuk man al die foto's ja queen blijft goed:D ik doe lekker met je mee, tot mijn grote spijt was ik er toen ook nog niet,, echt zou er heel veel voor over hebben maja, Iemand nog naar We Will Rock You geweest, ik wil er binne kort heen is het wat?
groetjes
vrijdag 2 november 2007 om 20:36
[quote]queenfan25 schreef op 02 november 2007 @ 18:55:
[afbeelding]
verschrikkelijk toch zo herken je hem dus echt niet meer,helemaal door aids aan het aftakelen/verteren[/quote
ja echt afschuwelijk, hoe die er uit zien,, maar in zen laatste clip is da ook al zo hea, nie zo erg dacht ik maar wel dat je kan zien dat het niet goed meer ging, Hij is te vroeg gestorven!
[afbeelding]
verschrikkelijk toch zo herken je hem dus echt niet meer,helemaal door aids aan het aftakelen/verteren[/quote
ja echt afschuwelijk, hoe die er uit zien,, maar in zen laatste clip is da ook al zo hea, nie zo erg dacht ik maar wel dat je kan zien dat het niet goed meer ging, Hij is te vroeg gestorven!
vrijdag 2 november 2007 om 20:41
ah mijn moeder is van 1960, was ook een queenfan alleen onze opa(haar vader dus) was hier op tegen, hij vond de groep te schokkerend door die kleding en gebaren>> en de duidelijkheid van geaardheid van freddy.
ik ben er mee opgegroeid, kon eerder de liedjes mee zingen dan fatsoenlijke nederlandse zinnen maken/uitspreken.
ik snapte ook al heel vroeg dat freddy anders was als andere mannen, dat vond ik juist fasinerend> die wilde bewegingen>de glamour>de hele show om zijn concerten/liedjes heen.
(ik dacht alleen dat hij homo was maar hij was bi toch???)
xxx
ik ben er mee opgegroeid, kon eerder de liedjes mee zingen dan fatsoenlijke nederlandse zinnen maken/uitspreken.
ik snapte ook al heel vroeg dat freddy anders was als andere mannen, dat vond ik juist fasinerend> die wilde bewegingen>de glamour>de hele show om zijn concerten/liedjes heen.
(ik dacht alleen dat hij homo was maar hij was bi toch???)
xxx