Good Luck!
maandag 19 juli 2010 om 09:21
Goedemorgen samen! Bah, weer een nare aanval vannacht, dus ik laat Mr J vanmiddag even nakijken op zijn nare hoestje en gaan we ook even wegen, want misschien dat hij toch te zwaar is geworden voor de dosering (ik heb zelf een gare weegschaal, dus dat wordt hem niet).
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 19 juli 2010 om 10:23
Gets, weer zo'n nare nacht Mal.. Hoop dat vanmiddag duidelijk wordt wat de trigger is - en dat 't snel aangepakt kan worden.
Ha Cin! Nog gefeliciteerd! Nog vakantieplannen?
Suus, kinders op de terugweg bij oma gestald? Goed geregeld wel!
Star, meisjes wel geslapen onderweg? Enige voordeel van "nee" zou zijn dat jullie vandaag met z'n allen zouden kunnen bijslapen...
Mamax, hoe was jullie dagje varen? Zeilboot of motor? Hoe vonden de jongens het? En viel de ciabatta in goede aarde (of heeft die de zondag niet gehaald? )
Na, geen last minute gevonden ("goedkoop" is nog steeds een boel geld en dan zit je in een oord waar je eigenlijk niet wilt zitten - dan liever doorsparen). Plus vriend z'n rug: de ene dag kan 'ie bwv niet lopen, de andere dag nauwelijks last. Dus beter dicht bij huis blijven. Jammer wel. Maar genoeg leuke dingen te doen, zeker zolang het weer meewerkt.
Ha Cin! Nog gefeliciteerd! Nog vakantieplannen?
Suus, kinders op de terugweg bij oma gestald? Goed geregeld wel!
Star, meisjes wel geslapen onderweg? Enige voordeel van "nee" zou zijn dat jullie vandaag met z'n allen zouden kunnen bijslapen...
Mamax, hoe was jullie dagje varen? Zeilboot of motor? Hoe vonden de jongens het? En viel de ciabatta in goede aarde (of heeft die de zondag niet gehaald? )
Na, geen last minute gevonden ("goedkoop" is nog steeds een boel geld en dan zit je in een oord waar je eigenlijk niet wilt zitten - dan liever doorsparen). Plus vriend z'n rug: de ene dag kan 'ie bwv niet lopen, de andere dag nauwelijks last. Dus beter dicht bij huis blijven. Jammer wel. Maar genoeg leuke dingen te doen, zeker zolang het weer meewerkt.
maandag 19 juli 2010 om 10:59
Motorboot Hel. Het was leuk, mannen vonden het geweldig! Ciabatta heeft de zondag helaas niet gehaald, die hebben we zaterdag al geslacht . Gisteren ook nog even bij m'n opa geweest voor de vakantie. Dat was wel schrikken hoor.
Jammer van de vakantie. Maar met vriend inderdaad ook wel lastig denk ik om weg te gaan. Qua bed weet je natuurlijk ook niet wat je krijgt en met een hernia op een slecht bed slapen is waarschijnlijk niet handig.
Jammer van de vakantie. Maar met vriend inderdaad ook wel lastig denk ik om weg te gaan. Qua bed weet je natuurlijk ook niet wat je krijgt en met een hernia op een slecht bed slapen is waarschijnlijk niet handig.
maandag 19 juli 2010 om 11:59
maandag 19 juli 2010 om 13:12
maandag 19 juli 2010 om 13:16
Nou, de HA kon niks zien waar we wat aan konden doen. Kriebelhoest is sowieso moeilijk te behandelen. Om hem dan codeïne te geven naast zijn medicatie lijkt me ook een beetje teveel van het goede. Nu heb ik woensdag een belafspraak tussendoor, ik denk dat de Lamictal wel iets omhoog mag. Even gewogen en gemeten, hij is nu 18.5 kilo en 111 cm. Grote vent Ik heb Mr J nu nog even in bedje gedaan, hij was zo moe.
Mamax, wat naar van je Opa. Gaat het zoveel slechter met hem nu?
Hel & Suus, een echte meiden-pyama-party! Klinkt gezellig!
Mamax, wat naar van je Opa. Gaat het zoveel slechter met hem nu?
Hel & Suus, een echte meiden-pyama-party! Klinkt gezellig!
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 19 juli 2010 om 14:08
Maxi is Mini Mamax . Hiero 110 en 18 kilo.
Fijn Mal geen AB nodig iig want das toch ook maar niks. Hopelijk voelt de kleine man zich snel weer ok en stoppen de grote aanvallen dan ook weer.
Ik heb, ja ja, nu al.... Wat foto's op mijn dinges gezet.
Goed, ik zal dit topic eens terug scannen in een sneltreinvaart...
Fijn Mal geen AB nodig iig want das toch ook maar niks. Hopelijk voelt de kleine man zich snel weer ok en stoppen de grote aanvallen dan ook weer.
Ik heb, ja ja, nu al.... Wat foto's op mijn dinges gezet.
Goed, ik zal dit topic eens terug scannen in een sneltreinvaart...
dinsdag 20 juli 2010 om 09:13
Mag ik even applaus: dochter sliep rond 22.45 en ik haar net om 9 uur maar wakker gemaakt!!!
Hoe anders dan de afgelopen drie nachten. Ben helemaal blij . En moe want de vermoeidheid komt er uit van drie brakke nachten.
Ik zit klaar met mijn zwembadtas maar het is nogal bewolkt. Dacht dat het tropisch zou worden vandaag
Hoe anders dan de afgelopen drie nachten. Ben helemaal blij . En moe want de vermoeidheid komt er uit van drie brakke nachten.
Ik zit klaar met mijn zwembadtas maar het is nogal bewolkt. Dacht dat het tropisch zou worden vandaag