Oeoehhh #21
donderdag 27 mei 2010 om 08:54
donderdag 22 juli 2010 om 08:28
Hallo allemaal,
Ik ben ook zeker voor, haha, maar door de bruiloft en de vakanties daarvoor en na is het er niet van gekomen. Nu ben ik getrouwd en heb alle tijd haha.
Sje stuurde gisteren een heel lief berichtje, dus hierbij ook mijn bijdrage aan het forum. Hoop dat we het een nieuw leven kunnen inblazen, ondanks de zomervakanties e.d.
Dus tot horens allemaal!!
Ik ben ook zeker voor, haha, maar door de bruiloft en de vakanties daarvoor en na is het er niet van gekomen. Nu ben ik getrouwd en heb alle tijd haha.
Sje stuurde gisteren een heel lief berichtje, dus hierbij ook mijn bijdrage aan het forum. Hoop dat we het een nieuw leven kunnen inblazen, ondanks de zomervakanties e.d.
Dus tot horens allemaal!!
donderdag 22 juli 2010 om 21:12
Ja, ik ben er ook!
Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat Sje!
Onwijs mooie foto's NIWGN, van je bruiloft. Een prachtig paar, een mooi stel kinderen en een goeie fotograaf.
Allemaal aan het genieten van het mooie weer?
Bij de boefjes is het wel warm werken zonder airco. Maar goed, wij hebben nog de mazzel dat de ramen een klein (5 cm) stukje open kunnen. De boefjes zelf kunnen niks open zetten.
Volgende week nog een weekje en dan 2 weekjes vakantie. Volgende week is eigenlijk ook al een beetje vakantie, want dan is Daphne uit logeren. En dat is toch wel even lekker, de tijd helemaal voor jezelf. Alhoewel... We gaan Daphne's kamer doen. Roze muren, prinsessen bende en een zilveren bed
Ik zeg; open een nieuw topic. We gaan ervoor!
Wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat Sje!
Onwijs mooie foto's NIWGN, van je bruiloft. Een prachtig paar, een mooi stel kinderen en een goeie fotograaf.
Allemaal aan het genieten van het mooie weer?
Bij de boefjes is het wel warm werken zonder airco. Maar goed, wij hebben nog de mazzel dat de ramen een klein (5 cm) stukje open kunnen. De boefjes zelf kunnen niks open zetten.
Volgende week nog een weekje en dan 2 weekjes vakantie. Volgende week is eigenlijk ook al een beetje vakantie, want dan is Daphne uit logeren. En dat is toch wel even lekker, de tijd helemaal voor jezelf. Alhoewel... We gaan Daphne's kamer doen. Roze muren, prinsessen bende en een zilveren bed
Ik zeg; open een nieuw topic. We gaan ervoor!
zaterdag 24 juli 2010 om 21:26
zondag 25 juli 2010 om 21:40
dinsdag 27 juli 2010 om 21:30
Bed wordt gaaf!! Ik ben lekker aan het kliederen met zilveren en gouden verf. Helemaal leuk!
Daphne heeft het ondertussen lekker naar haar zin bij opa en oma. Tot nu toe iedere dag wat gezelligs gedaan en iedere dag een kruisje zetten ('nog zoveel kruisjes en dan komen papa en mama') en iedere dag een klein cadeautje.
P. gaan we voor een nieuw topic?
Daphne heeft het ondertussen lekker naar haar zin bij opa en oma. Tot nu toe iedere dag wat gezelligs gedaan en iedere dag een kruisje zetten ('nog zoveel kruisjes en dan komen papa en mama') en iedere dag een klein cadeautje.
P. gaan we voor een nieuw topic?
dinsdag 27 juli 2010 om 22:00
DDDJ, D krijgt een grote meidenkamer? Gaaf! Lekker weer opnieuw uitleven in de bouwmarkt... Hoe oud is ze nu?
Bijna vakantie! Deze week nog werken en dan een paar weken vrij!
Ben er aan toe, kan de hele dag wel pitten... En dat ga ik dan ook vlg week eens lekker doen, als kereltje lekker op KDV speelt.
Wie zijn er nog 'actief' hier? NIWGN, Punkertje, DDDJ, Jacinta en AAAtje?
Punkertje, ik ben ben voor nieuw topic!
Mijn eerste titelsuggestie heb ik gegeven...
Verder weinig inspiratie voor nieuwe titels.
Bijna vakantie! Deze week nog werken en dan een paar weken vrij!
Ben er aan toe, kan de hele dag wel pitten... En dat ga ik dan ook vlg week eens lekker doen, als kereltje lekker op KDV speelt.
Wie zijn er nog 'actief' hier? NIWGN, Punkertje, DDDJ, Jacinta en AAAtje?
Punkertje, ik ben ben voor nieuw topic!
Mijn eerste titelsuggestie heb ik gegeven...
Verder weinig inspiratie voor nieuwe titels.