Oeoehhh #21
zaterdag 13 februari 2010 om 12:09
Thanx guys!
Jaaaa hoor, we zijn weer thuis! En 't meisje ligt weer lekker in dr eigen mandje te knorren!
Poeh.... hele belevenis, maar stretchers slapen prima
Ze blijft nog wel een paar weken 'vol', maar het wheezen (piepen) is verdwenen. Heb als aandenken haar plakkertjes en snoertjes meegekregen, hi!
Later meer, dadelijk tassen uitpakken en koffie. xxx
Jaaaa hoor, we zijn weer thuis! En 't meisje ligt weer lekker in dr eigen mandje te knorren!
Poeh.... hele belevenis, maar stretchers slapen prima
Ze blijft nog wel een paar weken 'vol', maar het wheezen (piepen) is verdwenen. Heb als aandenken haar plakkertjes en snoertjes meegekregen, hi!
Later meer, dadelijk tassen uitpakken en koffie. xxx
zondag 14 februari 2010 om 23:38
vrijdag 19 februari 2010 om 21:37
Hai weer eens!
Vera is nog niet oké, krijgt hoestbuien tijdens fles en gooit dan de fles er weer uit.... maar voor de rest is ze wel hartstikke vrolijk! Glimlacht om alles en iedereen en is heel gemakkelijk.
Heb af en toe nog wel de angst dat ze met dr ademhaling stopt, want ze begint dr hoest met "huuuuuhh" (achteruit). Da's nog griezelig, maar dat zal ook nog wel even zo blijven... beetje zorgenkindje blijft het dan he, eenmaal in het ziekenhuis geweest....
DDDJ krijgt een van mij!
En de carnavalvierders krijgen een pintje
Punkertje, ik had een poos geleden een berichtje achtergelaten op je ene hyves, weet je wel? Was even benieuwd naar jouw gedachten daarover
Vera is nog niet oké, krijgt hoestbuien tijdens fles en gooit dan de fles er weer uit.... maar voor de rest is ze wel hartstikke vrolijk! Glimlacht om alles en iedereen en is heel gemakkelijk.
Heb af en toe nog wel de angst dat ze met dr ademhaling stopt, want ze begint dr hoest met "huuuuuhh" (achteruit). Da's nog griezelig, maar dat zal ook nog wel even zo blijven... beetje zorgenkindje blijft het dan he, eenmaal in het ziekenhuis geweest....
DDDJ krijgt een van mij!
En de carnavalvierders krijgen een pintje
Punkertje, ik had een poos geleden een berichtje achtergelaten op je ene hyves, weet je wel? Was even benieuwd naar jouw gedachten daarover
woensdag 24 februari 2010 om 19:36
Haaaaaaaaaaaaaaaaaalloooooooooooooooooooo!!! 
Ja hoorrrrrrrr hierrrrrr is ze weerrrrrrrr
*doet stem Gaston van de postcodeloterij na* (niet dat we die gewonnen hebben hoor, jammer genoeg)
Wat is het hier rustig zeg. Iedereen allemaal druk met eigen leventje. Grappig hé, dat het allemaal zo in fases loopt, dan weer veel allemaal op Viev dan bijna niemand meer ivm drukte.
Hier heeeel veeeeeel nieuws maar geen schokkende zaken dus eigenlijk niet zo'n zin om het allemaal neer te typen nu
Heb me voorgenomen weer meer te proberen hier te komen en dan ook wat weg te zetten, zou het erg jammer vinden als het topic ter ziele ging.
dikke x voor allemaal en hopelijk tot snel
Ja hoorrrrrrrr hierrrrrr is ze weerrrrrrrr
*doet stem Gaston van de postcodeloterij na* (niet dat we die gewonnen hebben hoor, jammer genoeg)
Wat is het hier rustig zeg. Iedereen allemaal druk met eigen leventje. Grappig hé, dat het allemaal zo in fases loopt, dan weer veel allemaal op Viev dan bijna niemand meer ivm drukte.
Hier heeeel veeeeeel nieuws maar geen schokkende zaken dus eigenlijk niet zo'n zin om het allemaal neer te typen nu
Heb me voorgenomen weer meer te proberen hier te komen en dan ook wat weg te zetten, zou het erg jammer vinden als het topic ter ziele ging.
dikke x voor allemaal en hopelijk tot snel
zondag 28 februari 2010 om 01:33
Ik zit klaar, koffertje gepakt, drink nu lekker een bakkie en ga zo even douchen. Daphne uit haar bedje trekken (oeh, dat is vast een chagrijnig monster!) en dan op weg naar Schiphol! Even een weekje niks. Lijk wel een pakezel, zoveel troep heb ik mee. Maar joh, beter teveel dan te weinig bij me toch?!
Tot over een weekje! x
Tot over een weekje! x
woensdag 3 maart 2010 om 12:33
Je hebt een goeie reden gegeven P, voor onze afwezigheid! Denk idd dat dat speelt. Ik heb niets meer op te zoeken op het forum, dus dan kom ik hier automatisch ook niet meer even aanwippen om iets te vragen.
Wel jammer! Maar tijden veranderen.
Lekker he dat zonnetje, heerlijk! Betekent wel weer dat er gepoetst moet worden.
Wel jammer! Maar tijden veranderen.
Lekker he dat zonnetje, heerlijk! Betekent wel weer dat er gepoetst moet worden.
zondag 14 maart 2010 om 10:17
zondag 14 maart 2010 om 21:25
Niet zo veel gemist hier...
Dat is snel bijlezen
Ha meiden, hoe is het hier?
Onze vakantie was héérlijk! Prachtig mooi weer, echt wel 35 graden. Lekker zwembadje voor Daphne, fijne ligbedden voor moeders en opa en oma, ontzettend goed van eten en drinken en allemaal gewoon erg relaxed. Echt precies wat ik en Daphne nodig hadden. Eventjes een weekje huggen, spelen en lekker eten en drinken. Wel ver vliegen, met tussenlanding en tegenwind zo'n 8 uur in het vliegtuig. Kaapverdische Eilanden liggen zeg maar tegenover Dakar, dus best een eindje weg. Maar ik had voor Daphne zo'n portable dvd speler mee en daarmee deed ze het heel goed. Vroeg wel steeds 'hoe laat is het?' en knikte dan heel begrijpend als ik de tijd vertelde Uiteindelijk ben ik met hele vingers en halve vingers aan gaan geven hoeveel uren het nog duurde. Ging best.
Goed om weer thuis te komen. We waren erg gemist. Ik kon niet hetzelfde zeggen, maar dat lijkt me niet raar. Voel me er in ieder geval niet raar over. Daphne had papa wel gemist. Ze vond het op vakantie ook wel een beetje raar en rende op hem af toen we op Schiphol kwamen. Thuis is het een wereld van verschil. Zo ontzettend, dat ik bijna dagelijks vraag wie hij is en of hij zich even aan me voor wil stellen. Dat voelt fijn. Het is absoluut te vroeg om te zeggen dat het 'goed' is, maar voor nu voelt het fijn. Ik ben wel nog erg wantrouwig, bekijk alles met een scheef hoofd, maar goed, het is even goed zo. En ik krijg nu iedere week bloemen, dus ik zit er in ieder geval gezellig bij
Zondagavond weer thuis gekomen en toen waren we maandag nog een dagje thuis, maar vervolgens weer 4 dagen werken. Daphne (en ik ook trouwens) was helemaal gesloopt vrijdagavond. En dan hadden we nog een druk weekend ook, met verjaardagen en familie open dag bij mijn boefjes. En het weekend is - poef - zomaar weer voorbij. Morgen alweer werken. Je zou de vakantie zo ineens weer vergeten zijn!
Fijne zondagavond allemaal! x
dinsdag 16 maart 2010 om 12:59
DDDJ wat klinkt dat goed zeg. Heerlijk!
Terwijl iedereen hier zit te springen na de eerste zonnestralen heb jij je portie positieve straling al gehad *is jaloers*
Begrijp dat het thuis allemaal wat moeilijk is (geweest) en dat dat ook de reden was van de minibreak?
Knap hoor, om te kiezen voor jezelf en je dochter en te genieten van de momenten samen. Dat maakt je sterk!
Punkertje denk dat jij idd de enige juiste verklaring voor de rust hierzo hebt.
Hier volop pubertrubbels met de oudste zoon. Hij is echt heel erg vervelend op het moment. Hij is niet aan te sturen en komt geen enkele afspraak na. Zijn laatste kans op school heeft 'ie niet gebruikt met als gevolg dat 'ie waarschijnlijk dadelijk zonder opleiding zit. Ben het echt spuugzat en helemaal omdat de rest van de kids lijden onder de sfeer die hij veroorzaakt. Nu ook al een aantal keer in aanraking geweest met instanties waarvan je niet wil dat je kind daarmee in aanraking komt en dat maakt me helemaal laaiend, net alsof hij geen normen en waarden meegekregen heeft... Het jong heeft op het moment letterlijk 'schijt aan alles'. De uitdrukking: "kleine kindjes, kleine zorgjes, grote kindjes...." klopt dus echt *zucht*
Fijne dag allemaal en tot snel
x
ps. Svp geen opmerkingen hierover op Hyves aangezien ik hem ook op Hyves heb...
Terwijl iedereen hier zit te springen na de eerste zonnestralen heb jij je portie positieve straling al gehad *is jaloers*
Begrijp dat het thuis allemaal wat moeilijk is (geweest) en dat dat ook de reden was van de minibreak?
Knap hoor, om te kiezen voor jezelf en je dochter en te genieten van de momenten samen. Dat maakt je sterk!
Punkertje denk dat jij idd de enige juiste verklaring voor de rust hierzo hebt.
Hier volop pubertrubbels met de oudste zoon. Hij is echt heel erg vervelend op het moment. Hij is niet aan te sturen en komt geen enkele afspraak na. Zijn laatste kans op school heeft 'ie niet gebruikt met als gevolg dat 'ie waarschijnlijk dadelijk zonder opleiding zit. Ben het echt spuugzat en helemaal omdat de rest van de kids lijden onder de sfeer die hij veroorzaakt. Nu ook al een aantal keer in aanraking geweest met instanties waarvan je niet wil dat je kind daarmee in aanraking komt en dat maakt me helemaal laaiend, net alsof hij geen normen en waarden meegekregen heeft... Het jong heeft op het moment letterlijk 'schijt aan alles'. De uitdrukking: "kleine kindjes, kleine zorgjes, grote kindjes...." klopt dus echt *zucht*
Fijne dag allemaal en tot snel
x
ps. Svp geen opmerkingen hierover op Hyves aangezien ik hem ook op Hyves heb...
zondag 21 maart 2010 om 11:34
Hè bah A-tje. Wat een toestand is dat toch hè. Net of je helemaal niks bijgebracht hebt Ik merk het ook met mijn neefje van elf, die haalt ook dingen uit.... Ik kan er gelukkig nog niet over meepraten of adviezen geven, maar ik kan me voorstellen dat je met je handen in je haar zit.
Hier: spiraal eruit en zonnetje weer terug, letterlijk! Man, man, wat heb ik me ellendig gevoelt. Dus laatste "redmiddel" voor mij werkt ook niet. Nu maar even bedenken wat nu!! Ik zie in ieder geval weer een beetje licht haha, want oeeh wat waren mijn laatste weken donker in mijn hoofd. Arme man en kids. Die laatsten zijn nu ook echt niet te gebruiken, ze nemen vast wraak
Fijn weekend nog!! pssst, ik ben bijna 30....Toch weer een mijlpaal hè
Hier: spiraal eruit en zonnetje weer terug, letterlijk! Man, man, wat heb ik me ellendig gevoelt. Dus laatste "redmiddel" voor mij werkt ook niet. Nu maar even bedenken wat nu!! Ik zie in ieder geval weer een beetje licht haha, want oeeh wat waren mijn laatste weken donker in mijn hoofd. Arme man en kids. Die laatsten zijn nu ook echt niet te gebruiken, ze nemen vast wraak
Fijn weekend nog!! pssst, ik ben bijna 30....Toch weer een mijlpaal hè